Gjest Orkidee Skrevet 2. mai 2005 #1 Del Skrevet 2. mai 2005 I brevet jeg fikk fra legen sto det at jeg måtte bruke prevensjon den siste mnd. Det tok kun 14 dager å få time - mao er ikke det mulig... De mener vel ikke at jeg må gå på pillen? :oops: Hvor lenge var dere sykemeldt etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 2. mai 2005 #2 Del Skrevet 2. mai 2005 Kondom? Jeg har tatt to lap-er - litt forskjellige årsaker. Begge gangene var jeg sykemeldt i en uke. Første gang var det veldig bra, andre gang litt unødvendig, for jeg hadde ikke noe vondt. Men selvsagt deilig likevel da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlaBla Skrevet 2. mai 2005 #3 Del Skrevet 2. mai 2005 slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlaBla Skrevet 2. mai 2005 #4 Del Skrevet 2. mai 2005 slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlaBla Skrevet 2. mai 2005 #5 Del Skrevet 2. mai 2005 Er dette for skjekke om egglederne er tette? Er det vanlig å bli sykemeldt? Jeg tar min 4 kur nå og skjer det ikke no da, skal jeg skjekk om jeg har tette eggledere. Det er så kjipt å vente. Alle rundt meg plopper ut barn. Jeg vil også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bamseline i.i Skrevet 2. mai 2005 #6 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg var inne og sjekket om egglederne var åpne, samtidig som jeg brandt bort noen syster. Jeg var sykemeldt i en uke etterpå. Var endel "støl" i magen, så jeg synes det var godt med en uke. Men dette kan være forskjellig fra sykehus til sykehus. Jeg var på rikshospitalet. Vi fikk også kort varsel, og var bare mer forsiktige, tok noen el-tester, og de var blanke..... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå