Gå til innhold

Samboer har spurt meg om jeg kan la være å vaske underlivet i noen dager...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å i tillegg gå i samme truse for så å gå ned å slikke meg. Jeg vil jo glede ham, jeg elsker han, men jeg syntes det virker litt sært og ekkelt. Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: 17cfb...cdc

Lyder som han må få en lærestrek,så køre en uge også la ham gå ned og så tror jeg ikke i har det problem mere😊Prøv søster lystig og gi info tilbage🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke latt være å vaske meg og gått med samme truse flere dager, men dersom man er i lite aktivitet, ikke blir noe svett og slikt, så går det vel greit. 

Greit at selve vaginaen ikke nødvendigvis vil lukte, men jeg er vel ikke den eneste damen som blir svett og klam om det er varmt? Eller om jeg har trent?  

Lukter ikke spesielt godt under armene mine om jeg skulle latt være å vaske meg på flere dager, men har da ikke bv under armene ! 😛

Anonymkode: b510e...be1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke latt være å vaske meg og gått med samme truse flere dager, men dersom man er i lite aktivitet, ikke blir noe svett og slikt, så går det vel greit. 

Greit at selve vaginaen ikke nødvendigvis vil lukte, men jeg er vel ikke den eneste damen som blir svett og klam om det er varmt? Eller om jeg har trent?  

Lukter ikke spesielt godt under armene mine om jeg skulle latt være å vaske meg på flere dager, men har da ikke bv under armene ! 😛

Anonymkode: b510e...be1

Joda, ifølge kg så er det nok med vann :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mrs Robinson said:

Joda, ifølge kg så er det nok med vann :ironi:

Ifølge ekspertisen er det det. Men du vet sikkert bedre enn dem :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lykkeligste skrev:

Hvis man lukter etter en dag eller to må det være underliggende sykdom eller andre ting som skaper lukt.

Det er ganske normalt at det blir litt lukt etter et par dager. Det er innestengt og varmt. Det er forskjell på litt lukt og BV.

Anonymkode: 94bfe...23c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Det er ganske normalt at det blir litt lukt etter et par dager. Det er innestengt og varmt. Det er forskjell på litt lukt og BV.

Anonymkode: 94bfe...23c

Nå svarte jeg debattanter som hevdet at man luktet så ille at man ikke kunne forlate huset etter noen dager uten sterk såpevask nedentil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke bv og mann kan kjenne lukten av kjønn i rommet når jeg tar av meg trusa på kvelden.

Hadde jeg gått 3 dager uten vask ville det garantert luktet gjennom klær, hender jeg kan lukte meg selv etter bare 1 dag.

Når jeg har mensen så merker jeg lukt av meg selv flere ganger i løpet av en dag.

Jeg er frisk og har ingen sopp eller kjønnssykdommer, bare lukter mer en de fleste forstår jeg.

Visst en mann ønsket å slikke min blomst uvasket, så hadde han selvfølgelig fått gjøre det, det er jo helt uskyldig og jeg hadde elsket å se kåtheten i ansiktet hans

Det er noe dyrisk sexy å se en mann som er skikkelig kåt, kjenner jeg blir helt varm bare av tanken🙈

Det å se en mann onanere er noe av det deiligste jeg vet om, utrykket i ansiktet når han kommer, sårbarheten etter han har tømt seg, synet og lukten av sæd er bare ubeskrivelig😍

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, barbent skrev:

Jeg har ikke bv og mann kan kjenne lukten av kjønn i rommet når jeg tar av meg trusa på kvelden.

Hadde jeg gått 3 dager uten vask ville det garantert luktet gjennom klær, hender jeg kan lukte meg selv etter bare 1 dag.

Når jeg har mensen så merker jeg lukt av meg selv flere ganger i løpet av en dag.

Jeg er frisk og har ingen sopp eller kjønnssykdommer, bare lukter mer en de fleste forstår jeg.

Visst en mann ønsket å slikke min blomst uvasket, så hadde han selvfølgelig fått gjøre det, det er jo helt uskyldig og jeg hadde elsket å se kåtheten i ansiktet hans

Det er noe dyrisk sexy å se en mann som er skikkelig kåt, kjenner jeg blir helt varm bare av tanken🙈

Det å se en mann onanere er noe av det deiligste jeg vet om, utrykket i ansiktet når han kommer, sårbarheten etter han har tømt seg, synet og lukten av sæd er bare ubeskrivelig😍

 

Tråden beste innlegg. Ble nesten litt kåt selv av det du skrev... 

Ts

Anonymkode: 17cfb...cdc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tråden beste innlegg. Ble nesten litt kåt selv av det du skrev... 

Ts

Anonymkode: 17cfb...cdc

😁😁🙈❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brukerdebatt, latterliggjøring, tulleinnlegg, avsporing og tilsvar til dette. 

Ninab82, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2019 den 22.00, AnonymBruker skrev:

Sært

Anonymkode: 894bb...e42

Sart!

Anonymkode: 608e1...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.6.2019 den 1.05, ninab82 skrev:

Ryddet for brukerdebatt, latterliggjøring, tulleinnlegg, avsporing og tilsvar til dette. 

Ninab82, mod

Det går ikke så godt med dine innlegg!

Anonymkode: 608e1...6e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.6.2019 den 13.46, AnonymBruker skrev:

Var det jeg lurte på, føler ikke det gjør noe å prøve det ut, men redd for at andre skal kjenne lukta av meg... 

Ts

Anonymkode: 17cfb...cdc

Andre stikker vel ikke nesa i underlivet ditt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.

Jeg ville jo gjerne ha gledet partneren min, men hadde nok vært redd for at det ble noe annet enn han så for seg. Tenk om han fikk avsmak på å slikke deg senere?

Jeg er engstelig for å la noen slikke meg som nyvasket, så tror nok jeg hadde hatt problemer med det selv.

Men dette er jo noe han ønsker, og siden du sikkert har et mer avslappet forhold til slukking enn det jeg har, så kjør på! Kan jo prøve med en dag først? Så øke til to om han liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
På 26.6.2019 den 10.31, Nissi skrev:

Hmm.

Jeg ville jo gjerne ha gledet partneren min, men hadde nok vært redd for at det ble noe annet enn han så for seg. Tenk om han fikk avsmak på å slikke deg senere?

Jeg er engstelig for å la noen slikke meg som nyvasket, så tror nok jeg hadde hatt problemer med det selv.

Men dette er jo noe han ønsker, og siden du sikkert har et mer avslappet forhold til slukking enn det jeg har, så kjør på! Kan jo prøve med en dag først? Så øke til to om han liker det.

Tror det er et godt råd. Jeg tenner også veldig på lukten av henne, men alt har en grense.

Synes forresten det er fint at du ønsker å glede partneren din, selv om det ikke gir deg noe utover å glede partneren. Flere burde tenke på denne måten. 

Endret av Paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 26.6.2019 den 12.00, Paramount skrev:

Tror det er et godt råd. Jeg tenner også veldig på lukten av henne, men alt har en grense.

Synes forresten det er fint at du ønsker å glede partneren din, selv om det ikke gir deg noe utover å glede partneren. Flere burde tenke på denne måten. 

Tror det er viktig. Mye av gleden med sex er jo å se at partneren nyter og får oppfylt sine innerste ønsker. Så kan det jo plutselig være at man oppdager nye felt innen sex sammen, som en i utgangspunktet ikke trodde likte.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man frisk blir det ikke så mye lukt.

Vi har vært på fottur i fjellet, der eneste vaskemulighet var iskalde fjellvann. Ble ikke nye såpe da...

Etter en 6 dagers tur, endte vi opp med å ha sex, jeg slikket henne som jeg pleier, merket ikke noe ugrei smak eller lukt, men som sagt vi hadde badet i fjellvann underveis, så «vasket» med vann men ikke såpe det var hun 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...