Gå til innhold

Gravid med nummer to... babyshower


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det like normalt å ha bayshower for baby nummer 2 som baby nummer 1? I mine øyne er det jo det. Baby nummer 2 er like ønsket som baby nummer 1... og jeg har selv stelt i stand for nummer 2 i min vennekrets... men nå er det en måned igjen til min termin og midt i ferien så jeg føler meg litt skuffet over at det ikke går dukket opp noen babyshower faktisk...  det må være lov å innrømme...

Anonymkode: 59bba...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke like vanlig med nr.2, selv om det ikke er uvanlig. Det er en dyr affære å delta på baby shower når man plutselig befinner seg i den alderen hvor alle får barn. Hvis man skal ha shower for både nr.2 og 3 til alle i vennegjengen, blir det jo non stop. 

Det handler ikke om hvor ønsket barnet er. Baby shower handler mye om å feire moren, og sende henne forberedt inn i den nye tilværelsen. Det er også noe stort ved det å bli mor for alle første gang. Med nr.2 og 3 er det selvfølgelig også stas, men da er man allerede mor.

Anonymkode: 96ea8...31d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke. Arrangerte ikke til venninna heller (gjorde det med nr. 1). Uvanlig i min vennekrets.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine venninner som har hatt babyshower med første har ikke hatt det med nr 2. Heldigvis vil jeg si. Makan til teit opplegg. 

Anonymkode: 25bba...8e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir for mye. Mange får 2 og 3 barn, det skal feires bursdager, bryllup, utdrikningslag, babyshower. Dyrt og tar tid og blir veldig mange babyshower etterhvert. Tenker det blir stress for absolutt alle. Kanskje du kan invitere venninnene dine til et lite selskap om du har lyst til å gjøre noe før babyen er født. 

Anonymkode: 6b8eb...a61

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vår gjeng arrangerer vi babyshower for hvert barn 😊 jeg venter nr tre nå og har gitt beskjed om at jwg ikke vil ha gaver denne gangen, men vil gjerne ha en koselig lunsj med venninne mine! 

Anonymkode: 9dcce...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk til alle 3. Dvs den siste ganga fikk jeg gavekort på massasje fra den ene gjengen min, den andre gjengen møtte plutselig opp hjemme hos meg. Det ble mer som en vanlig forening. Kjempekoselig, og hadde ikke forventet det til tredjemann. :)

Anonymkode: 5cf09...63d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...