Gå til innhold

Finner ikke riktig str noen steder. Har dere råd til petite?


Gullfisken1004

Anbefalte innlegg

23 timer siden, Gullfisken1004 skrev:

og går kun i tightslignende bukser med tskjorte og store gensere for tiden

Hvilken tommestr bruker du i bukser? Floyd har helt ned i str 23 tommer. Men du blir nok nødt til å få sydd opp buksebena, da de har kun en lengde på buksene. https://www.floyd.no/outlet/bukse-kine-180a-plomme

Days like this har flere alternativer i lengder på en del av buksene.

Anonymkode: 1b5cb...f0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken tommestr bruker du i bukser? Floyd har helt ned i str 23 tommer. Men du blir nok nødt til å få sydd opp buksebena, da de har kun en lengde på buksene. https://www.floyd.no/outlet/bukse-kine-180a-plomme

Days like this har flere alternativer i lengder på en del av buksene.

Anonymkode: 1b5cb...f0a

Er noe usikker faktisk. Bruker str 23 fra abercrombie and fitch og levis. Men jeans i xs fra bikbok passer men ikke stoffbukser..(merkelig..ting) Er det muligens 23 tommer? Lengde er lett å fikse på heldigvis :) 

Anonymkode: 1e741...faa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror den kanskje passer den har jo stretch.

må muligens legges opp litt i lengden på armer da:) takk for tipset! 

Anonymkode: 1e741...faa

Bare hyggelig :) Håper at du finner mange nye klesplagg som du ønsker deg. Her er en jumpsuit som en kunde klager over at er kort i overkroppen https://www.floyd.no/outlet/jumpsuit-hella-lurex-svart "Fasongen er fin, men jumpsuiten er veldig kort i overkroppen selv til meg som er 1.66 høy." Den er akkurat nå utsolgt i nettbutikken, men det hender at de får inn flere. Kanskje den finnes i fysisk Floyd-butikk

Anonymkode: 1b5cb...f0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er noe usikker faktisk. Bruker str 23 fra abercrombie and fitch og levis. Men jeans i xs fra bikbok passer men ikke stoffbukser..(merkelig..ting) Er det muligens 23 tommer? Lengde er lett å fikse på heldigvis :) 

Anonymkode: 1e741...faa

Ja, Levis har tomme-str på buksene :) 

Anonymkode: 1b5cb...f0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lightinthebox? Tror de sender fra Kina hvis jeg ikke husker helt feil. Jeg og en venninne bestilte derfra. Vi bruker xs begge to, men klærne var alt for små til oss. Måtte opp i medium.  Eneste er at det tar nesten en mnd å få klærne.  Der har de gjerne noe som kan passe?😊

Anonymkode: 6ec54...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2019 den 10.33, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke undervektig og har det helt bra. Asiatere har lettere benbygning/smalere og jeg gidder ikke spise dobbelt så mye mat for å gå opp.

Jeg ønsker link til webside og anbefaling av butikk ikke råd om å gå opp i vekt.

hilsen TS

Anonymkode: 1e741...faa

Undervektig eller ei så lages det  svært lite klær i Norge til kvinner som veier like mye som 10 åringer.  Er nok derfor du har problemer.  Barneavdelingen er nok der du kan være heldig å finne noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du kjøpe deg en symaskin.....

Anonymkode: c6bcd...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2019 den 10.49, AnonymBruker skrev:

Ja man har ikke midje på 64 cm og hofter på 88 cm når man veier 40 kg. De byste/midje/hoftemålene er jo for vanlige slanke kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...