Gå til innhold

Når er en kvinne like mye verdt som en 25 år gammel gjennomsnittlig mann?


Drittsekk

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på når markedsverdien til damer, kombinert for både seksuell markedsverdi og verdi som langtidspartner, er like lav eller høy som for en 25 år gammel gjennomsnittlig bygd, gjennomsnittlig høy mann, med et ganske gjennomsnittlig utseende.

Har en 60 år gammel dame like lett for å få seg noe på byen som en 25 år gammel mann?

Har en 90 år gammel dame det?

Kjør debatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva baserer den grafen seg på? Hvor fant du den?

EDIT: fant den med en gang.

Var visst noen andre som hadde spurt om det samme....

Endret av Drittsekk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
7 minutter siden, Drittsekk skrev:

Jeg lurer på når markedsverdien til damer, kombinert for både seksuell markedsverdi og verdi som langtidspartner, er like lav eller høy som for en 25 år gammel gjennomsnittlig bygd, gjennomsnittlig høy mann, med et ganske gjennomsnittlig utseende.

Har en 60 år gammel dame like lett for å få seg noe på byen som en 25 år gammel mann?

Har en 90 år gammel dame det?

Kjør debatt.

Markedsverdi? Tror du er i feil århundre. Slavehandelen skjedde for neste 400 år siden.
Greit nok at noen menn blir bitre etter negative erfaringer med kvinner, men dette er vel å dra det litt langt?

Endret av 007_008_007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, 007_008_007 said:

Markedsverdi? Tror du er i feil århundre. Slavehandelen skjedde for neste 400 år siden.
Greit nok at noen menn blir bitre etter negative erfaringer med kvinner, men dette er vel å dra det litt langt?

Nei, folk er forskjellig verdt. Verden bryr seg ikke. Å henge seg opp i motivasjonen folk har for å blottlegge at det motsatte er manipulerende og løgnaktig retorikk, akkurat som kristne kan få seg til å si at alle er like mye verdt, det er bare en idiotisk avsporing. Enkelte folk som ikke bidrar, dreper og voldtar, har sågar negativ verdi for befolkningen. Og er det egentlig så håpløst å kunne kjøre subanalyser på tilbud-etterspørselssituasjoner i andre sektorer enn industrien?

Så:

Er det trolig at gjennomsnittsverdien for menn og kvinner er lik over hele livsløpet? Jeg betviler sterkt den første grafen, fordi area-under-curve skulle tilsi at menn har høyere verdi. Høres det sannsynlig ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Drittsekk skrev:

Jeg lurer på når markedsverdien til damer, kombinert for både seksuell markedsverdi og verdi som langtidspartner, er like lav eller høy som for en 25 år gammel gjennomsnittlig bygd, gjennomsnittlig høy mann, med et ganske gjennomsnittlig utseende.

Har en 60 år gammel dame like lett for å få seg noe på byen som en 25 år gammel mann?

Har en 90 år gammel dame det?

Kjør debatt.

Litt tullete spørsmål,men jeg skal svare likevel:

Som alt annet, så kommer det an på markedet. 

En 60 års gammel dame er nok mer populær blant  50 år gamle heterofile menn, enn en 25 år gammel mann er.

Dersom markedet hovedsaklig består av damer mellom 20 og 45 , vil nok den 25 år gamle mannen ha bedre sjanser, dersom de fleste av dem er heterofile. 

Dersom vi snakker om homofile eller lesbiske, vil det få andre utfall. 

Selv ville jeg aldri valgt en 25 år gammel mann som langtidspartner, da jeg har barn på den alderen og synes at de fleste 25 åringer er litt unge, jeg ville heller aldri valgt en 60 år gammel dame, som langtidspartner.  De ville altså hatt lik «verdi» for meg. 

 

 

Endret av absinthia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, absinthia said:

Litt tullete spørsmål,men jeg skal svare likevel:

Som alt annet, så kommer det an på markedet. 

En 60 års gammel dame er nok mer populær blant  50 år gamle heterofile menn, enn en 25 år gammel mann er.

Dersom markedet hovedsaklig består av damer mellom 20 og 45 , vil nok den 25 år gamle mannen ha bedre sjanser, dersom de fleste av dem er heterofile. 

Dersom vi snakker om homofile eller lesbiske, vil det få andre utfall. 

Selv ville jeg aldri valgt en 25 år gammel mann som langtidspartner, da jeg har barn på den alderen og synes at de fleste 25 åringer er litt unge, jeg ville heller aldri valgt en 60 år gammel dame, som langtidspartner.  De ville altså hatt lik «verdi» for meg. 

 

Men sett at du heller ser det slik: Om man har 10 menn med aldersspenn 20-70 som forsøkspersoner, hvor en er homofil, og man har 10 damer med aldersspenn 20-70 som forsøkspersoner, hvorav en er homofil, og de spør alle i et lokale fylt av 200 personer hvor alkoholen flyter fritt, og alle som går ut en kjærlighetsdør, får tilbudt et gratis hotellrom for to i noen timer - hvem ville hooket mest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner har alltid større verdi enn menn.

Anonymkode: a4020...5f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus
5 minutter siden, Drittsekk skrev:

Men sett at du heller ser det slik: Om man har 10 menn med aldersspenn 20-70 som forsøkspersoner, hvor en er homofil, og man har 10 damer med aldersspenn 20-70 som forsøkspersoner, hvorav en er homofil, og de spør alle i et lokale fylt av 200 personer hvor alkoholen flyter fritt, og alle som går ut en kjærlighetsdør, får tilbudt et gratis hotellrom for to i noen timer - hvem ville hooket mest?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinner har alltid større verdi enn menn.

Anonymkode: a4020...5f0

Du tenker at det er flere menn som ville pult en 70-år gammel dame som er ute etter sex, enn en 25 åring som er ute etter sex, i det scenariet jeg beskrev? Eller i befolkningen generelt? Interessant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Drittsekk skrev:

Men sett at du heller ser det slik: Om man har 10 menn med aldersspenn 20-70 som forsøkspersoner, hvor en er homofil, og man har 10 damer med aldersspenn 20-70 som forsøkspersoner, hvorav en er homofil, og de spør alle i et lokale fylt av 200 personer hvor alkoholen flyter fritt, og alle som går ut en kjærlighetsdør, får tilbudt et gratis hotellrom for to i noen timer - hvem ville hooket mest?

Antagelig dama på 60. Etterpå ville uansett begge to tapt marked og blitt sett på som « billige» med lav moral, dårlig selvkontroll og antagelig dårlig selvfølelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn har høyere markedsverdi enn jevnaldrende damer etter 37 år

Anonymkode: b9e4e...509

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn har høyere markedsverdi enn jevnaldrende damer etter 37 år

Anonymkode: b9e4e...509

Det er faktisk riktig. Damer på 40+ har stort sett ikke sjans på annet enn desperate unge gutter.

Anonymkode: 38b2d...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk riktig. Damer på 40+ har stort sett ikke sjans på annet enn desperate unge gutter.

Anonymkode: 38b2d...722

Hvorfor det...

Anonymkode: e7ba7...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk riktig. Damer på 40+ har stort sett ikke sjans på annet enn desperate unge gutter.

Anonymkode: 38b2d...722

Dette er langt fra hva jeg observerer. Srr ofte at nysingle menn på 40+ har mye vanskeligere for å finne en stabil partner, enn hva kvinner i samme aldersgruppe har. 

Anonymkode: 4d16e...055

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor det...

Anonymkode: e7ba7...4f8

Det er fordi menn i "alle aldre" kjemper om unge damer, det er flere interesserte menn enn tilgjengelige unge damer. Det gjør det veldig lett for unge damer, mens mange unge menn derimot har ikke sjans av samme grunn. Da vil det naturligvis også bli vanskeligere for voksne damer, da kjekke menn på deres alder har yngre damer. Tilbud og etterspørsel med andre ord. 

Anonymkode: b9e4e...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er langt fra hva jeg observerer. Srr ofte at nysingle menn på 40+ har mye vanskeligere for å finne en stabil partner, enn hva kvinner i samme aldersgruppe har. 

Anonymkode: 4d16e...055

Det skulle da tilsi at det er lettere for kvinner i alle aldre å finne en partner enn det er for menn i alle aldre. Og det går rett og slett ikke an da det er ca. 50/50 menn og kvinner i Norge. 

Anonymkode: b9e4e...509

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi menn i "alle aldre" kjemper om unge damer, det er flere interesserte menn enn tilgjengelige unge damer. Det gjør det veldig lett for unge damer, mens mange unge menn derimot har ikke sjans av samme grunn. Da vil det naturligvis også bli vanskeligere for voksne damer, da kjekke menn på deres alder har yngre damer. Tilbud og etterspørsel med andre ord. 

Anonymkode: b9e4e...509

Hvorfor er dere så besatt av UNGE damer? Er vel det jeg lurer på. Har ikke kvinner i 30-40 års alderen mye høyere libido generelt? Så hva er denne besettelsen av unge damer egentlig hvis det er sex som er viktigst for dere? Det er ikke helt enkelt å bli klok på det.

Anonymkode: e7ba7...4f8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...