Gå til innhold

Samboer tvinger meg nesten til å barbere meg😐


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 17.6.2019 den 23.55, HarryDotter skrev:

Jeg barberer gladelig hele kroppen, øyebrynene og også hodet om jeg vet dama finner det sexy. Man pleier seg, ter seg fint og tar også hensyn i klesveien for hverandre. Selvfølgelig til visse grenser. Men er man glad i sin kjære så legger man vel litt jobb inn i det?

Jammen herregud da mann. Er ikke alle som er nikkedokker for partneren sin. Å barbere bort hår her og der er ikke det samme som å pleie seg, snarere tvert imot. Du vet at sjansen for at en kvinne får sopp er betraktelig større når hun ikke har hår nedentil? Du vet at hårene på kroppen har kun ett formål, og det er å beskytte? Derfor har vi hår der vi har hår. 

Klart jeg vil at partneren min skal syns jeg ser bra ut. Klart jeg kan ta på meg et sexy undertøy kun for hans skyld. Klart jeg kan ta på meg den kjolen han liker så godt en dag vi skal ut å spise. Men alt man gjør, gjør man ikke kun for partneren sin. Noen ganger er ens egen velbehag satt i fokus. Om han liker at jeg går med høye hæler 24/7 kommer jeg aldri til å gjøre det, for det er jo kjempe vondt og ubehagelig. Men jeg ville uansett ikke vært sammen med en mann som har slike ønsker. 

Enkelt og greit, du blir ikke sammen med en kvinne som har andre preferanser enn deg. Som kvinne blir du ikke sammen med en mann som har andre preferanser enn deg. Om dere har totalt ulik smak, der den ene for eksempel mener ALT skal barberes bort og det andre ønsker at det skal gro, om dere har ulik klesstil, forskjellige synspunkter på livet, så hva pokker gjør dere sammen? 

Selvfølgelig legger man litt jobb inn i et forhold når man er glad i kjæresten sin. Men man ofrer ikke egne verdier og ønsker til enhver tid. Dette med barbering er faktisk litt big deal, for det ER tidkrevende å skulle barbere lår, legger, nedentil og under armene hver dag. Det er ikke alle som syns det er verdt å bruke 20 minutter på det. Kunne brukt de 20 minuttene til å lage en bedre middag, gi mannen en herlig blow job, ta en treningsøkt eller bare sove på sofaen. Mange ting som er bedre enn å kaste bort tid i dusjen på barbering. Sexen er forøvrig like digg selv om der er hår under armer og på leggene. 

Anonymkode: 68daa...bf7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.6.2019 den 21.38, AnonymBruker skrev:

I det siste har jeg lagt høvelen helt bort. Så håret i underlivet, armhulene og leggene mine er ganske så kraftig nå. Til mannens store frustrasjon. Han tvinger meg nesten til å barbere meg, vi krangler mye om dette nesten hver dag. Å han vil ikke ligge med meg før jeg barberer meg. Men jeg vil ikke barbere meg lenger. Jeg vil så gjerne være naturlig. Er lei av å barbere meg. Hvordan hadde din mann reagert om du sluttet å barbere deg? 

Anonymkode: fd6ac...6a1

Min hadde blitt happy om jeg sluttet å vokse meg, han foretrekker naturlig

Anonymkode: aca0e...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo på en måte det samme som at mannen tvinger kvinnen til å farge håret, klippe håret, sminke seg og lignende. Kamuflere/fjerne noe som er naturlig. Jeg er så glad for at det eksisterer flotte menn som har større verdier enn hva angår kroppshår og estetikk. ❤️ 

Anonymkode: 68daa...bf7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du klikka jo i vinkel og begynte å snakke dritt om alle kvinner? Det er jo overreagering deluxe.

Og du, man er ikke priveligert bare fordi man har de samme rettighetene som menn. I såfall er menn overpriveligerte....

Anonymkode: 4492f...d16

Nei snakket ikke dritt om ALLE kvinner. Bare de nazi feministene som hele tiden jamrer over hvor ille og underpriviligerte de er i norge idag 🙄  og Trulte selvfølgelig.

Ja man skal aldri bli fornøyd ikke sant? Selv når dere har fått alle de samme rettighetene som menn. Og ja det har dere faktisk fått. Det er nedfellt i lovverket. Men dere vil ha mer tenker jeg? Hvorfor stoppe nå? Hvorfor ikke ta igjen for et par hundre års "lidelser"? Det er det menn sitter og tenker når man ser de mest rabiate feministene. Det er forskjell på feminisme og "ottar" feminisme.

Menn finnes ikke priviligerte i 2019. De figurerer på samtlige av de negative statistikkene som er å oppdrive. Men de syter ikke på samme nivået som ultrafeministene. Det er forskjellen. Og disse vil aldri noensinne innse hvor fantastisk fint det er å være hvit kvinne i kongeriket Norge i 2019. Man kan slenge så mye fakta man vil mot dem uten at de lytter eller tar selvkritikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, HarryDotter skrev:

Nei snakket ikke dritt om ALLE kvinner. Bare de nazi feministene som hele tiden jamrer over hvor ille og underpriviligerte de er i norge idag 🙄  og Trulte selvfølgelig.

Ja man skal aldri bli fornøyd ikke sant? Selv når dere har fått alle de samme rettighetene som menn. Og ja det har dere faktisk fått. Det er nedfellt i lovverket. Men dere vil ha mer tenker jeg? Hvorfor stoppe nå? Hvorfor ikke ta igjen for et par hundre års "lidelser"? Det er det menn sitter og tenker når man ser de mest rabiate feministene. Det er forskjell på feminisme og "ottar" feminisme.

Menn finnes ikke priviligerte i 2019. De figurerer på samtlige av de negative statistikkene som er å oppdrive. Men de syter ikke på samme nivået som ultrafeministene. Det er forskjellen. Og disse vil aldri noensinne innse hvor fantastisk fint det er å være hvit kvinne i kongeriket Norge i 2019. Man kan slenge så mye fakta man vil mot dem uten at de lytter eller tar selvkritikk.

*kremt* Det der er jo syting. Kamuflert syting. Dårlig kamuflert syting. Ro ned reka nå, dette er bare KG!

 

Anonymkode: 68daa...bf7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HarryDotter skrev:

Nei snakket ikke dritt om ALLE kvinner. Bare de nazi feministene som hele tiden jamrer over hvor ille og underpriviligerte de er i norge idag 🙄  og Trulte selvfølgelig.

Ja man skal aldri bli fornøyd ikke sant? Selv når dere har fått alle de samme rettighetene som menn. Og ja det har dere faktisk fått. Det er nedfellt i lovverket. Men dere vil ha mer tenker jeg? Hvorfor stoppe nå? Hvorfor ikke ta igjen for et par hundre års "lidelser"? Det er det menn sitter og tenker når man ser de mest rabiate feministene. Det er forskjell på feminisme og "ottar" feminisme.

Menn finnes ikke priviligerte i 2019. De figurerer på samtlige av de negative statistikkene som er å oppdrive. Men de syter ikke på samme nivået som ultrafeministene. Det er forskjellen. Og disse vil aldri noensinne innse hvor fantastisk fint det er å være hvit kvinne i kongeriket Norge i 2019. Man kan slenge så mye fakta man vil mot dem uten at de lytter eller tar selvkritikk.

Sluttet å lese da du brukte «nazi» for å beskrive noe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter
10 timer siden, Snøkvit skrev:

Sluttet å lese da du brukte «nazi» for å beskrive noe.

Ble for sterkt for deg?

Kanskje ikke så rart at flere her inne ofte kommenterer poster og drar poenger helt totalt ut av sammenheng? Når man stopper å lese en tekst etter en setning og rett etterpå føler for å kommentere posten...

Way to go 🤝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

*kremt* Det der er jo syting. Kamuflert syting. Dårlig kamuflert syting. Ro ned reka nå, dette er bare KG!

 

Anonymkode: 68daa...bf7

Å svare på dette for å motargumentere mot feministers klaging, er ikke å syte. Det er fakta. Du kan fint sjekke disse statistikkene selv om du gidder. Argumentet til disse utvalgte kvinnene er at kvinner mangler rettigheter og har det værre enn menn i samfunnet. Det stemmer rett og slett ikke. Igjen, dette kan du sjekke opp fint selv.

Klapp fisken din nå. Dette er KG. Stedet det er meningen å diskutere slike temaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Uansett hvor mye dere diskuterer vil jeg ikke fjerne mine kroppshår. Jeg syntes jeg er fin slik. Mer behagelig et det også da jeg ikke blir klam og sår. Naturlig er ikke ekkelt eller stygt. Jeg har sagt til samboer at hvis han ikke godtar jeg slik som jeg er pr i dag, gjør jeg det slutt å flytter ut. Jeg vil ikke høre et pip til fra hans side. Har i tillegg lest opp alle sitat fra dere som har noe mellom ørene for å få han til å skjønne hvor dum han egentlig er. Vi har ennå ikke hatt sex, har vel gått to måneder nå. Jeg kjenner en herlig mann som vil ha meg slik som jeg er nå, men da utroskap ikke er noe alternativ vil jeg vente å se hva min samboer bestemmer seg for... Alt står på han nå. 

Ts

Anonymkode: fd6ac...6a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, HarryDotter skrev:

Å svare på dette for å motargumentere mot feministers klaging, er ikke å syte. Det er fakta. Du kan fint sjekke disse statistikkene selv om du gidder. Argumentet til disse utvalgte kvinnene er at kvinner mangler rettigheter og har det værre enn menn i samfunnet. Det stemmer rett og slett ikke. Igjen, dette kan du sjekke opp fint selv.

Klapp fisken din nå. Dette er KG. Stedet det er meningen å diskutere slike temaer.

Nå har jeg til gode å se saklige, innholdsrike og intelligente diskusjoner her da. :P Se på denne tråden for eksempel...

 

Anonymkode: 68daa...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...