Jump to content
AnonymBruker

Samboer tvinger meg nesten til √• barbere megūüėź

Recommended Posts

AnonymBruker
3 minutter siden, HarryDotter skrev:

Det hjelper lite √• selv f√łle seg sexy, dersom partneren min syntes det er s√• turnoff at vedkomne ikke orker √• ligge med meg...

Noen er dessverre veldig skada... og ser ikke selv at de kunne barbert seg både her og der.

Anonymkode: 02e43...8d9

Fortsetter under...

HarryDotter
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du typen som barberer pikken, under armene og brystet? For du må forvente at enkelte kvinner endrer preferansene fremover. Det har i de siste årene vært veldig populært for menn å være glattbarbert på brystet. Og det virker som om mange kvinner synes det er ekkelt med hår på bryst og rygg. Det er også endel menn som har begynt å barbere understellet. Da blir det standarden og fremover vil menn også måtte barbere endel. Da regner jeg med at du er en av dem som ikke klager over kvinners forventninger? Det skal gå begge veier.. 

Anonymkode: 5a7cf...09d

Jeg barberer gladelig hele kroppen, √łyebrynene og ogs√• hodet om jeg vet dama finner det sexy. Man pleier seg, ter seg fint og tar ogs√• hensyn i klesveien for hverandre. Selvf√łlgelig til visse grenser. Men er man glad i sin kj√¶re s√• legger man vel litt jobb inn i det?

AnonymBruker

Boy bye!

Min mann hadde ikke brydd seg i det hele tatt.

Anonymkode: 6aeca...954

AnonymBruker
2 timer siden, MortenMinstel√łnn skrev:

Dette er jo en menneskerett. Dette velger du selv. Men det √• fr√•tse blant menn er ingen menneskerett p√• linje med at menn heller ikke kan gj√łre det blant kvinner. Kall det et¬†overfladisk samfunn av menn som velger deg bort. Jeg kaller det et samfunn som krever visse minimumsregler for √• f√łle en viss attraksjon for det andre kj√łnn. G√•r begge veier, selvf√łlgelig. Jeg hadde ikke tatt med ei jente hjem som hadde masse h√•r p√• leggene Du ville trolig ikke ha tatt med han jeg viste bildet av. Det er lov √• gj√łre seg s√• fin som mulig. Igjen. Gjelder begge kj√łnn. Kall det overfladisk. Jeg kaller det et hint av s√•pe og sjarm.

Edit. Dette med h√•r nedentil, er ingen fanesak for meg. Det synes jeg er helt ok. Men h√•r p√• legger og under armer, er rett ut d√łra. Men samtidig krever jeg en viss standard av meg selv.

Med den l√łnna di s√• bor du nok med mamma enda s√• noe dame der blir vel helt uaktueltūüėā

Anonymkode: 87b30...a04

AnonymBruker
21 timer siden, MortenMinstel√łnn skrev:

Ikke på bena. Det var nylons all the way. Ikke snakk bort sannheten:)

tenkte på hår på musa og under armene jeg da. 

Anonymkode: 5a7cf...09d

AnonymBruker

Du må enten barbere deg eller finne en mann som ikke bryr seg / liker naturlig hår.

Jeg kjenner et par kvinner som ikke barberer noe og er sammen med menn som liker det slik. Den ene er sammen med en amerikaner, de er begge gamle hippier. Den andre er en naturverner fra Greenpeace som er sammen med en MDGer.

Ja vi kategoriserer her, men dere skj√łnner tegninga.¬†

Anonymkode: 4f65b...a25

Annonse

MortenMinstel√łnn
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

tenkte på hår på musa og under armene jeg da. 

La musa leve, som jeg pleier √• si. La den gro. Men under armene? Helt ok. Men dagens samfunn sier at det ikke er sexy eller elegant.¬†Men st√łtter jeg din rett til √• la h√•ret vokse overalt? S√• absolutt! Det er din f√łkkings rett. Men det snevrer ned antall "bejlere." Slik er det. S√•nn har det vel alltid v√¶rt. At tidens mote betydde noe for det andre kj√łnn.¬†

Men noe som er positivt i dette her i dag. Er at langt flere gutter f√łler p√• lignende type press. Eller hva man skal kalle det. For meg er det bare en enkel barbering.¬†

Absol
23 timer siden, MortenMinstel√łnn skrev:

Da regner jeg det er greit for deg at mannen din velger å se slik ut?

ad_151804294-e1416077383369.jpg?quality=

Nesten mannen min det ūüėä han har riktig nok ikke snurrer i barten, og siden han har kraftigere skjeggvekst enn denne karen s√• blir det ikke s√• langt, det brer seg mer utover, typ julenissen ūü§£ūü§£ūü§£¬†

Og ja, vi elsker vilt og hemningsl√łst. Til tross for at han har masse h√•r p√• brystkassa og jeg synes at legg barbering er noe pes s√• det gj√łres kun ved spesielle anledninger ūüėŹ

Ingen av oss er hippier, medlem av Greenpeace eller mdg forresten ūüėä

MortenMinstel√łnn
7 minutter siden, Absol skrev:

Nesten mannen min det ūüėä han har riktig nok ikke snurrer i barten, og siden han har kraftigere skjeggvekst enn denne karen s√• blir det ikke s√• langt, det brer seg mer utover, typ julenissen ūü§£ūü§£ūü§£¬†

Og ja, vi elsker vilt og hemningsl√łst. Til tross for at han har masse h√•r p√• brystkassa og jeg synes at legg barbering er noe pes s√• det gj√łres kun ved spesielle anledninger ūüėŹ

Ingen av oss er hippier, medlem av Greenpeace eller mdg forresten ūüėä

Selvf√łlgelig ikke. Jeg er god p√• √• tippe. Dere er begge aktive medlemmer i Unge H√łyre?

Absol
Akkurat n√•, MortenMinstel√łnn skrev:

Selvf√łlgelig ikke. Jeg er god p√• √• tippe. Dere er begge aktive medlemmer i Unge H√łyre?

Feil. Ikke er vi unge og ikke er vi h√łyre ūüėāūüėāūüėā

Arabella
23 timer siden, MortenMinstel√łnn skrev:

Da regner jeg det er greit for deg at mannen din velger å se slik ut?

ad_151804294-e1416077383369.jpg?quality=

Du kan ikke sammenligne meterlangt skjegg med armhulehår og hår på bena. Noen skriver legghår, det vokser hår på lårene også. På kvinner flest blir det aldri mengder av hår.

MortenMinstel√łnn
2 minutter siden, Arabella skrev:

På kvinner flest blir det aldri mengder av hår.

Jeg vet. Pr√łvde bare √• lage et poeng ut av at det er s√• fryktelig √• m√•tte ty til litt velv√¶re uten at man skal demonstrere mot den store stygge hvite mann som bestemmer alt:) Eller noe..

MortenMinstel√łnn
6 minutter siden, Absol skrev:

Feil. Ikke er vi unge og ikke er vi h√łyre ūüėāūüėāūüėā

Wow! I didnt see that one coming at all!¬†ūü§£Hvorfor i all verden skrev jeg p√• engelsk?

Annonse

Absol
1 minutt siden, MortenMinstel√łnn skrev:

Wow! I didnt see that one coming at all!¬†ūü§£Hvorfor i all verden skrev jeg p√• engelsk?

Ich habe keine ahnung... 

Arabella
1 minutt siden, MortenMinstel√łnn skrev:

Because English is the new Norwegian nowadays!

MortenMinstel√łnn
Akkurat nå, Arabella skrev:

Because English is the new Norwegian nowadays!ÔĽŅ

:) Nå skal jeg ta en dusj. (Og barbere brystet.) Dynevar har hengt ute. Trenger en ren kropp og med bittelitt mindre hår. 

Arabella
5 minutter siden, MortenMinstel√łnn skrev:

Jeg vet. Pr√łvde bare √• lage et poeng ut av at det er s√• fryktelig √• m√•tte ty til litt velv√¶re uten at man skal demonstrere mot den store stygge hvite mann som bestemmer alt:) Eller noe..

Folk over hele verden har hatt all slags sex i uminnelige tider uten press om √• v√¶re glatte og h√•rl√łse. Det er i v√•re dager mange menn er s√• pripne n√•r det gjelder hunkj√łnnet.

MortenMinstel√łnn
3 minutter siden, Absol skrev:

Ich habe keine ahnung...¬†ÔĽŅ

No lo so. Devo dormire adesso. Tedescho.. ha!

Arabella
2 minutter siden, MortenMinstel√łnn skrev:

:) Nå skal jeg ta en dusj. (Og barbere brystet.) Dynevar har hengt ute. Trenger en ren kropp og med bittelitt mindre hår. 

Venter du damebes√łk? ūüėä

MortenMinstel√łnn
Akkurat nå, Arabella skrev:

Venter du damebes√łk? ūüėä

Jeg lovet jo å "sove" med en kvinne på KG. Man vet jo aldri når hun får ut fingeren og ringer på.