Gå til innhold

Samboer tvinger meg nesten til å barbere meg😐


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, HarryDotter skrev:

Det hjelper lite å selv føle seg sexy, dersom partneren min syntes det er så turnoff at vedkomne ikke orker å ligge med meg...

Noen er dessverre veldig skada... og ser ikke selv at de kunne barbert seg både her og der.

Anonymkode: 02e43...8d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du typen som barberer pikken, under armene og brystet? For du må forvente at enkelte kvinner endrer preferansene fremover. Det har i de siste årene vært veldig populært for menn å være glattbarbert på brystet. Og det virker som om mange kvinner synes det er ekkelt med hår på bryst og rygg. Det er også endel menn som har begynt å barbere understellet. Da blir det standarden og fremover vil menn også måtte barbere endel. Da regner jeg med at du er en av dem som ikke klager over kvinners forventninger? Det skal gå begge veier.. 

Anonymkode: 5a7cf...09d

Jeg barberer gladelig hele kroppen, øyebrynene og også hodet om jeg vet dama finner det sexy. Man pleier seg, ter seg fint og tar også hensyn i klesveien for hverandre. Selvfølgelig til visse grenser. Men er man glad i sin kjære så legger man vel litt jobb inn i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boy bye!

Min mann hadde ikke brydd seg i det hele tatt.

Anonymkode: 6aeca...954

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Dette er jo en menneskerett. Dette velger du selv. Men det å fråtse blant menn er ingen menneskerett på linje med at menn heller ikke kan gjøre det blant kvinner. Kall det et overfladisk samfunn av menn som velger deg bort. Jeg kaller det et samfunn som krever visse minimumsregler for å føle en viss attraksjon for det andre kjønn. Går begge veier, selvfølgelig. Jeg hadde ikke tatt med ei jente hjem som hadde masse hår på leggene Du ville trolig ikke ha tatt med han jeg viste bildet av. Det er lov å gjøre seg så fin som mulig. Igjen. Gjelder begge kjønn. Kall det overfladisk. Jeg kaller det et hint av såpe og sjarm.

Edit. Dette med hår nedentil, er ingen fanesak for meg. Det synes jeg er helt ok. Men hår på legger og under armer, er rett ut døra. Men samtidig krever jeg en viss standard av meg selv.

Med den lønna di så bor du nok med mamma enda så noe dame der blir vel helt uaktuelt😂

 

Anonymkode: 87b30...a04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Ikke på bena. Det var nylons all the way. Ikke snakk bort sannheten:)

tenkte på hår på musa og under armene jeg da. 

Anonymkode: 5a7cf...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må enten barbere deg eller finne en mann som ikke bryr seg / liker naturlig hår.

Jeg kjenner et par kvinner som ikke barberer noe og er sammen med menn som liker det slik. Den ene er sammen med en amerikaner, de er begge gamle hippier. Den andre er en naturverner fra Greenpeace som er sammen med en MDGer.

Ja vi kategoriserer her, men dere skjønner tegninga. 

 

Anonymkode: 4f65b...a25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

tenkte på hår på musa og under armene jeg da. 

La musa leve, som jeg pleier å si. La den gro. Men under armene? Helt ok. Men dagens samfunn sier at det ikke er sexy eller elegant. Men støtter jeg din rett til å la håret vokse overalt? Så absolutt! Det er din føkkings rett. Men det snevrer ned antall "bejlere." Slik er det. Sånn har det vel alltid vært. At tidens mote betydde noe for det andre kjønn. 

Men noe som er positivt i dette her i dag. Er at langt flere gutter føler på lignende type press. Eller hva man skal kalle det. For meg er det bare en enkel barbering. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Da regner jeg det er greit for deg at mannen din velger å se slik ut?

ad_151804294-e1416077383369.jpg?quality=

Nesten mannen min det 😊 han har riktig nok ikke snurrer i barten, og siden han har kraftigere skjeggvekst enn denne karen så blir det ikke så langt, det brer seg mer utover, typ julenissen 🤣🤣🤣 

Og ja, vi elsker vilt og hemningsløst. Til tross for at han har masse hår på brystkassa og jeg synes at legg barbering er noe pes så det gjøres kun ved spesielle anledninger 😏

Ingen av oss er hippier, medlem av Greenpeace eller mdg forresten 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Absol skrev:

Nesten mannen min det 😊 han har riktig nok ikke snurrer i barten, og siden han har kraftigere skjeggvekst enn denne karen så blir det ikke så langt, det brer seg mer utover, typ julenissen 🤣🤣🤣 

Og ja, vi elsker vilt og hemningsløst. Til tross for at han har masse hår på brystkassa og jeg synes at legg barbering er noe pes så det gjøres kun ved spesielle anledninger 😏

Ingen av oss er hippier, medlem av Greenpeace eller mdg forresten 😊

Selvfølgelig ikke. Jeg er god på å tippe. Dere er begge aktive medlemmer i Unge Høyre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MortenMinstelønn skrev:

Selvfølgelig ikke. Jeg er god på å tippe. Dere er begge aktive medlemmer i Unge Høyre?

Feil. Ikke er vi unge og ikke er vi høyre 😂😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Da regner jeg det er greit for deg at mannen din velger å se slik ut?

ad_151804294-e1416077383369.jpg?quality=

Du kan ikke sammenligne meterlangt skjegg med armhulehår og hår på bena. Noen skriver legghår, det vokser hår på lårene også. På kvinner flest blir det aldri mengder av hår.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Arabella skrev:

På kvinner flest blir det aldri mengder av hår.

Jeg vet. Prøvde bare å lage et poeng ut av at det er så fryktelig å måtte ty til litt velvære uten at man skal demonstrere mot den store stygge hvite mann som bestemmer alt:) Eller noe..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Absol skrev:

Feil. Ikke er vi unge og ikke er vi høyre 😂😂😂

Wow! I didnt see that one coming at all! 🤣Hvorfor i all verden skrev jeg på engelsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, MortenMinstelønn skrev:

Wow! I didnt see that one coming at all! 🤣Hvorfor i all verden skrev jeg på engelsk?

Ich habe keine ahnung... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MortenMinstelønn skrev:

Wow! I didnt see that one coming at all! 🤣Hvorfor i all verden skrev jeg på engelsk?

Because English is the new Norwegian nowadays!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Arabella skrev:

Because English is the new Norwegian nowadays!

:) Nå skal jeg ta en dusj. (Og barbere brystet.) Dynevar har hengt ute. Trenger en ren kropp og med bittelitt mindre hår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg vet. Prøvde bare å lage et poeng ut av at det er så fryktelig å måtte ty til litt velvære uten at man skal demonstrere mot den store stygge hvite mann som bestemmer alt:) Eller noe..

Folk over hele verden har hatt all slags sex i uminnelige tider uten press om å være glatte og hårløse. Det er i våre dager mange menn er så pripne når det gjelder hunkjønnet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Absol skrev:

Ich habe keine ahnung... 

No lo so. Devo dormire adesso. Tedescho.. ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

:) Nå skal jeg ta en dusj. (Og barbere brystet.) Dynevar har hengt ute. Trenger en ren kropp og med bittelitt mindre hår. 

Venter du damebesøk? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Arabella skrev:

Venter du damebesøk? 😊

Jeg lovet jo å "sove" med en kvinne på KG. Man vet jo aldri når hun får ut fingeren og ringer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...