Gå til innhold

Samboer tvinger meg nesten til å barbere meg😐


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil du ikke være sexy for mannen din? 

Anonymkode: fb9b4...9a9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er faktisk enig med din mann, kvinner med hår i armhulene og på leggene er ikke noe sexy, så jeg forstår godt om han ikke tenner på deg lengre, og prøver å overbevise deg om å barbere.

Er ikke aktuelt for meg å la det bare gro, jeg føler meg absolutt ikke vel med det, så min man slipper å ta den kampen. 

Anonymkode: d5060...026

Det som er ekkelt med hårvekst er ikke hvordan det ser ut, men at det blir uhygenisk, f.eks hvis det er varmt vær så vil man jo svette mye mer pga hår.

Anonymkode: a1822...7eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, The Kitten skrev:

Klipper du aldri håret på hodet heller da?

Nei, det gjør frisøren. 

Ts

Anonymkode: fd6ac...6a1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I det siste har jeg lagt høvelen helt bort. Så håret i underlivet, armhulene og leggene mine er ganske så kraftig nå. Til mannens store frustrasjon. Han tvinger meg nesten til å barbere meg, vi krangler mye om dette nesten hver dag. Å han vil ikke ligge med meg før jeg barberer meg. Men jeg vil ikke barbere meg lenger. Jeg vil så gjerne være naturlig. Er lei av å barbere meg. Hvordan hadde din mann reagert om du sluttet å barbere deg? 

Dette er jo en menneskerett. Dette velger du selv. Men det å fråtse blant menn er ingen menneskerett på linje med at menn heller ikke kan gjøre det blant kvinner. Kall det et overfladisk samfunn av menn som velger deg bort. Jeg kaller det et samfunn som krever visse minimumsregler for å føle en viss attraksjon for det andre kjønn. Går begge veier, selvfølgelig. Jeg hadde ikke tatt med ei jente hjem som hadde masse hår på leggene Du ville trolig ikke ha tatt med han jeg viste bildet av. Det er lov å gjøre seg så fin som mulig. Igjen. Gjelder begge kjønn. Kall det overfladisk. Jeg kaller det et hint av såpe og sjarm.

Edit. Dette med hår nedentil, er ingen fanesak for meg. Det synes jeg er helt ok. Men hår på legger og under armer, er rett ut døra. Men samtidig krever jeg en viss standard av meg selv.

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som er ekkelt med hårvekst er ikke hvordan det ser ut, men at det blir uhygenisk, f.eks hvis det er varmt vær så vil man jo svette mye mer pga hår.

Anonymkode: a1822...7eb

Du er utrolig lite opplyst. Alt det du skrev der er helt feil. 

Anonymkode: fd6ac...6a1

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke han bare barbere deg da? Hvis det plager han sånn.

Anonymkode: a1822...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama
12 minutter siden, barbent skrev:

Visst en mann finner seg en ny dame pga av at hun ikke vil barbere seg er han ikke verd å samle på, bye bye hadde jeg sagt

Samme her. Jeg fjerner eller beholder hår kun etter egne ønsker. En mann som skal ha en bestemt mening om mitt hår er ikke min mann lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er utrolig lite opplyst. Alt det du skrev der er helt feil. 

Anonymkode: fd6ac...6a1

Er jeg? Synes svetten er mye vanskeligere å få bort når jeg har hår under armene, men det gjelder kanskje ikke for deg...

Anonymkode: a1822...7eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere som støtter meg🥰

Dere andre derimot.... 

Ts

Anonymkode: fd6ac...6a1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Uhm. Ville du ha elsket hemningsløst med denne karen?

Det hadde ihvertfall ikke vært skjegget som stoppet meg! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker det ikke når mann min får skjeggstubber. Jeg synes det er usexy. 

Han liker ikke meg med hår under armene. 

Ser ikke forskjellen. 

Anonymkode: 1757c...524

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som er ekkelt med hårvekst er ikke hvordan det ser ut, men at det blir uhygenisk, f.eks hvis det er varmt vær så vil man jo svette mye mer pga hår.

Anonymkode: a1822...7eb

Regner med at du forventer at menn barberer like mye da, siden det er hygiene som er argumentet, De har jo gjerne mer hår i utgangspunktet også, og er derfor enda mer uhygieniske hvis de ikke fjerner det.

Anonymkode: b3cfc...22a

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår mannen din litt;) Men eg hadde nok barbert armhuler og legger uansett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk til dere som støtter meg🥰

Dere andre derimot.... 

Ts

Anonymkode: fd6ac...6a1

Akkurat som forventet så skrev du innlegget for å få "støtte". Det er ganske meningsløst spør du meg, ville du ikke høre hva andre synes da egentlig? 

Du får ikke min støtte, men det finnes uansett viktigere ting i livet enn håret ditt 😀

Anonymkode: 31f80...467

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hater  når mannen har skjegg, og aller først om han har bart. Han .må finne seg i at jeg ikke kysser ham da for jeg finner det så uappetittelig og får nupper fjeset. Jeg nekter ham ikke, men har jo klare konsekvenser om han ikke barberer seg. 

Jeg tenker at du traff mannen din uten hår, så å endre helt på dette nå er litt drastisk og det er ikke så rart han reagerer når han liker og er vannt til at du ikke var hår.

Jeg skulle ønske jeg kunne stå på barrikadene med deg om dette, for din kropp din rett. Men din samboer har også rett til å ha sine preferanser så skal du ha dine er dere kanskje ikke kompatible. Jeg hadde i alle fall ikke holdt ut med en mann med skjegg, hår i nesen og ørene. For mange kvinner er hår på ryggen også  noe de reagerer på, så menn er ikke alene om å ha preferanse for det hårfrie. 

Anonymkode: fd9e1...8d0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Uhm. Ville du ha elsket hemningsløst med denne karen?

Hemningsløst? Nei, det hadde nok lugget fælt for han! 🤣

Ok, i tillegg styrer jeg unna for langt skjegg!

Jeg er av den gamle skolen som vil være velfrisert over alt, men av prinsipp er jeg for å la det gro!

(Selv om jeg aldri kommer til å gjøre det selv, hjernevasket som jeg sikkert er av å ha vært ung på nittitallet😁)

På den annen side, hvor pes er det egentlig å barbere seg når kjæresten din liker det? Jeg ville ønsket å være sexy for han. Men noen er det slit for, mye inngrodde hår o.l. Og det blir litt som om noen skulle bedt meg gå konstant med høye hæler fordi det var sexy. Det er uaktuelt i hverdagen. Så det kommer jo an på pris vs belønning.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som er ekkelt med hårvekst er ikke hvordan det ser ut, men at det blir uhygenisk, f.eks hvis det er varmt vær så vil man jo svette mye mer pga hår.

Anonymkode: a1822...7eb

 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg? Synes svetten er mye vanskeligere å få bort når jeg har hår under armene, men det gjelder kanskje ikke for deg...

Anonymkode: a1822...7eb

Man svetter ikke mer med hårvekst, nei. Men svetten setter seg selvsagt i hårene i tillegg til på huden. 

Anonymkode: 3739f...988

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bryr folk seg så sykt? Jeg mener du skal gjøre akkurat det du vil, men med måte der nede? Samboeren min bryr seg ikke i hele tatt om jeg ikke barberer leggene, under armene eller der nede i lange perioder, han mener kun at jeg bør stusse litt der nede hvis jeg vil at han skal gå ned på meg, og det forstår jeg veldig godt. Ellers sier han at han gir blanke f 😄 

Anonymkode: d6f23...961

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...