Gå til innhold

Hvorfor gidder folk å betale for Vgpluss Dagbladetpluss? Det er jo bare søppel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På Monday, June 17, 2019 den 19.29, AnonymBruker skrev:

 Hva tror du?

 Anonymkode: 9daed...e1a

Begriper det ikke jeg heller. Kanskje en del nordmenn har SÅ forbanna god råd at de kan kaste bort enorme summer på slikt sludder og vås...                  

:vetikke:

Anonymkode: b7e7b...262

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kjøper dagbladet for der står det hva de skal mene om saker og ting, slik at de er forberedt på deltagelse i sosiale lag hvor nyheter kanksje dukker opp som samtaleemner. Avvikende meninger fra dette vil medføre kostbare sosiale konsekvenser, derfor er det viktig å være oppdatert på nyeste PK trender

.. tror jeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske nyheter er i all hovedsak navlebeskuende. Svipper innom NRK.no for å se om det er noe vesentlig som har skjedd, og ser en og annen Brennpunkt episode. Ellers er det kun utenlandske kilder.

Anonymkode: 00222...218

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper VG + fordi det er gull på nattevakt😃

Anonymkode: 57042...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusser litt på det samme, siden jeg har inntrykk av at sakene er i to kategorier. Enten saker du lett finner gratis andre steder ved å google, eller dustesaker som frir til folks nysgjerrighet ("dette gjør naboen i senga"). Faller ned på at det må være for å slippe irritasjon ved at man ikke kommer inn på halvparten av sakene. Men da er det jo bedre å gå inn på nrk der innholdet allerede er betalt av lisensen.

Anonymkode: 86df9...296

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi avisene fremstiller det som at det står veldig interessante artikler i disse +avisene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper VG+ når det er knallgode tilbud :)

Anonymkode: dacb2...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder folk å kjøpe seg en is? Eller en sjokolade? En pakke snus? Hvorfor gidder folk å kjøpe seg noe som helst utenom det mest livsnødvendige?

Kan folk finne på å kjøpe Dagbladet/VG pluss o.l fordi de liker å lese ulike artikler som IKKE er nyheter? Hvor mye koster det? Rundt 50-100 -149 kr mnd? Er vel ikke akkurat «enorme summer» for de fleste...

Anonymkode: 57042...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er enkel men det er faktisk endel lange og interessante artikkler på vg+ . 

Anonymkode: c7e7a...0ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, men mange tror dessverre på alt som sies og står i avisene. Jeg gidder ikke betale for halvsannheter.

Anonymkode: 87265...4b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stusser litt på det samme, siden jeg har inntrykk av at sakene er i to kategorier. Enten saker du lett finner gratis andre steder ved å google, eller dustesaker som frir til folks nysgjerrighet ("dette gjør naboen i senga"). Faller ned på at det må være for å slippe irritasjon ved at man ikke kommer inn på halvparten av sakene. Men da er det jo bedre å gå inn på nrk der innholdet allerede er betalt av lisensen.

Anonymkode: 86df9...296

Jeg pleier å google artikler som ser interessante ut og det er nesten alltid bare oversatt fra engelsk. Ser ikke poenget i å betale for "stjålne" artikler. 

Anonymkode: cc06c...870

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...