Gå til innhold

Prøver etter konisinering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og samboer har prøvd å bli gravide et årstid nå, og har fått time hos lege denne uken for å drøfte veien videre. 
Jeg har et barn selv som i dag er ni år, da med en annen barnefar. Etter den tiden har jeg ikke blitt gravid (heller ikke prøvd), ble konisert april i fjor (ikke gått på prevensjon siden dette). Er det noen her som har hatt samme problemer? Jeg har hørt og sett litt andre steder at flere har hatt problemer med å bli gravide etter dette. De tok å brente vekk mer enn vanlig og, for å være på den sikre siden. 

Og hva er det legen pleier å sjekke ved sånne timer? Og hvor henviser de oss som regel videre? Bare litt nygsgjerrig og utålmodig på hele prosessen - og om i det heletatt jeg kan få barn igjen. 

Anonymkode: ed5df...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ti år siden du var gravid sist, det er vel heller alderen som gjør det vanskeligere, ikke koniseringen.

Anonymkode: afc76...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ti år siden du var gravid sist, det er vel heller alderen som gjør det vanskeligere, ikke koniseringen.

Anonymkode: afc76...a74

Må er ikke jeg TS, men jet ble gravid som 17 åring. Var ikke akkurat for gammel 10 år etter😑

Anonymkode: be383...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid som 20-åring. Så selv om jeg er eldre, så er jeg ikke så himla gammel altså🙈 

Ts

Anonymkode: 8a4fa...38b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det er naturlig at samboer/mannen din undersøkes først. Mtp din alder og tidligere barn. En enkel gu av deg vil også raskt avdekke om det er tegn til arrvev. 

Anonymkode: c0441...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...