Gå til innhold

Mannen min er for perfekt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han rydder,fikser og får orden på ting. Han tjener godt og har god kontroll på økonomien. Han står opp tidlig og gjør de riktige/fornuftige tingene.

Han hjelper naboer og stiller alltid opp for familien sin. Han er også en god kjæreste og sørger for at jeg har alt jeg trenger. Veldig trofast med meg, og viser og sier at han er veldig takknemlig som har meg. Han sender alltid perfekte meldinger, og svarer alltid på mine meldinger og telefon. 

Han drikker aldri, for han vil være klar i hode neste dag, slik at han kan gjøre fornuftige ting og fungere som han pleier.

Han lager fin middag og han dekker fint på bordet til oss, og han vasker opp etterpå. Han kjøper alltid med noe når han skal på besøk og alle er så positiv til han. 

Det er ikke mye feil å finne som jeg kan klage mye på, for han gjør det meste riktig.

Men det hele gir meg en litt rar følelse som jeg aldri har fått svar på.  Det er noe som plager meg med dette. Samtidig som jeg er veldig glad for det. Litt sånn "for god til å være sann" følelse.

Virker som at andre også har reagert på at han gjør alt riktig, at det ikke er noe negativt å si om han.

Han har gjort at jeg har blitt mer "flink pike" og jeg har blitt mye mer fornuftig enn før.

Det virker som han kan ikke liker at jeg gjør noe, at han vil ha kontrollen selv. Han tar ofte mye kontroll når vi skal ha selskap og lager perfekte kaker.  Jeg får en oppgave og det er å pynte bordet. Han vil ikke at jeg skal gjøre hovedoppgavene feks å lage middag osv.  

Å komme forseint er det værste han kan oppleve, og blir veldig frustrert hvis jeg ikke er helt klar og vi kommer litt seint avgårde. 

Perfeksjonist?  Eller hva? Hvor lenge kan de leve? 

Anonymkode: 0436b...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666

.....og problemet er?

 

Det er sikkert mulig å bytte ham ut med en hasjrøykende NAVer dersom det er bedre match for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke ha taklet en mann som ikke lot meg gjøre ting, så han hadde ikke vært perfekt for meg. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du KG er svaret at du skal dumpe han, at han egentlig er slem etc.

Anonymkode: 5f0e2...83b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama

Jeg hadde bestemt at i dag SKAL jeg bake en kake til selskapet, og gjort det. Bare for å se om han frika helt ut. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som mo du lever med en robot. Hadde følt meg kvalt. Gi meg heller en mann med passion, lidenskap, spenning og overraskelser.

Anonymkode: c4223...289

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør vurdere om denne kontrollen er noe du kan leve med. Hva skjer den dagen han ikke har kontrollen og det er din feil?

Anonymkode: 5b289...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke problemet før det siste du skrev. At han må ha kontroll på alt og du ikke får gjøre noe.. Jeg ser for meg at han får et sammenbrudd når dere får barn og alt ikke kan kontrolleres lenger. Krev å få bidra og utfordre ham på at han ikke alltid trenger å ha kontrollen:) Ellers kan jeg jo si at mannen min er veldig lik din, og det er stort sett bare positivt.

Anonymkode: be19a...5b3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolling! Dump den slemme, ubrukelige mannen! Han er sikkert ufør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen menn "er" perfekte, de er bare mer eller mindre god match med meg eller deg. 

Jeg vil ha en kjæreste som er morsom, sexy, litt spontan, og som er grei men også setter grenser. Og ikke minst en som liker mine emosjonelt utrykksfulle sider. Aka drama. 

Mange bra menn der ute, men det skal være bra MATCH.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så ikke problemet før det siste du skrev. At han må ha kontroll på alt og du ikke får gjøre noe.. Jeg ser for meg at han får et sammenbrudd når dere får barn og alt ikke kan kontrolleres lenger. Krev å få bidra og utfordre ham på at han ikke alltid trenger å ha kontrollen:) Ellers kan jeg jo si at mannen min er veldig lik din, og det er stort sett bare positivt.

Anonymkode: be19a...5b3

Jeg har gjort det. Men da skal han gå rundt beina mine og kommentere alt jeg gjør og hva jeg ikke må gjøre. Jeg klarer ikke kose meg med oppgaver når jeg kjenner i hele rommet at det spenner seg. Jeg har gitt litt opp og lar han få gjøre alle tingene, så får jeg slappe av og nyte alt han gjør.

Men det er jo kansje det som plager meg, at jeg må trippe på tær og ikke gjøre ting.

Jeg har blitt veldig såret mange ganger jeg har jobbet til svetten har rent, men så står han der og er livredd for at han ikke har kontroll. Jeg hadde skuret hele huset også hadde jeg flyttet litt på pynt. Det eneste jeg fikk høre var at jeg ikke trengte å flytte på pynt selv om jeg rengjør huset. Det sårer...

Anonymkode: 0436b...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort det. Men da skal han gå rundt beina mine og kommentere alt jeg gjør og hva jeg ikke må gjøre. Jeg klarer ikke kose meg med oppgaver når jeg kjenner i hele rommet at det spenner seg. Jeg har gitt litt opp og lar han få gjøre alle tingene, så får jeg slappe av og nyte alt han gjør.

Men det er jo kansje det som plager meg, at jeg må trippe på tær og ikke gjøre ting.

Jeg har blitt veldig såret mange ganger jeg har jobbet til svetten har rent, men så står han der og er livredd for at han ikke har kontroll. Jeg hadde skuret hele huset også hadde jeg flyttet litt på pynt. Det eneste jeg fikk høre var at jeg ikke trengte å flytte på pynt selv om jeg rengjør huset. Det sårer...

Anonymkode: 0436b...7f2

Dette er ikke greit. Det er jo psykisk terror!

Anonymkode: be19a...5b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres overhode ikke perfekt ut. Det virker mer som om han lider av ocd, en dårlig selvfølelse som må kompenseres med perfekte brettekanter.

Anonymkode: e3451...a8d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke greit. Det er jo psykisk terror!

Anonymkode: be19a...5b3

Jeg vil ikke si det... Han kan bare bli sånn hvis jeg gjør noe store forandringer. Han er alltid glad for å se meg og sier fine ting.  Men det er bare at han kan være litt hakkete. Det har blitt bedre, for vi har snakket om det.  Men det plager meg seff litt. For det gir meg en følelse av at han er perfekt og ikke jeg.

Anonymkode: 0436b...7f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

 

Perfeksjonist?  Eller hva? Hvor lenge kan de leve? 

Anonymkode: 0436b...7f2

Hva mener du? Har du lest at perfeksjonister har lettere for å ta selvmord fordi de aldri føler de er bra nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, artigmedsex skrev:

Hva mener du? Har du lest at perfeksjonister har lettere for å ta selvmord fordi de aldri føler de er bra nok?

Nei, av at de sliter seg helt ut av alle forventingene de har til seg selv.

Det kan ikke være bra i lengden.

Anonymkode: 0436b...7f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei, av at de sliter seg helt ut av alle forventingene de har til seg selv.

Det kan ikke være bra i lengden.

Anonymkode: 0436b...7f2

Nettopp. Derfor de tar livet av seg. Bare å google perfeksjonisme og selvmord. En av de vanligste årsakene blant unge mennesker. Han trenger muligens hjelp.

Endret av artigmedsex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...