Gå til innhold

Barberer du lårene også?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde jeg hatt lyst hår, så hadde jeg bare latt dem være. Synes det er fint med lyse hår på lårene, jeg.

Men, jeg har like mørke og stive hår på lårene som på leggene, så her tas alt.

Anonymkode: 52880...4fc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 20.6.2019 den 13.56, AnonymBruker skrev:

Barberer ikke lårene. Lyse hår der, og er lite synlig om vinteren, men om sommeren når jeg blir brun syns de ganske godt, men syns ikke det gjør noe da de er så lyse å få.

Men merket de siste årene at jeg har fått litt mørkere hår bak på lårene 😮 Så har i år vokset meg bak der :)  

Anonymkode: 0efb3...079

Hvor gammel var du når du begynte å merke at du fikk mørkere hår der? Eller var det etter graviditet? ☺

Anonymkode: 05bf4...7b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har lyse hår på både lår og legger. Barberer leggene, men pleier som regel bare å la lårene være. Dersom jeg føler behov for det bruker jeg heller hårfjerningskrem på lårene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/17/2019 at 5:24 PM, Million said:

Nei, det har aldri falt meg inn. Jeg har ingen synlige hår der. Det må være dun i så fall, som jeg (eller noen) ikke ser. De er lyse og ikke synlige.

Jeg har lite hår på leggene også, men der er håret konsentrert i en håndflate stor "flekk" midt foran på skinnleggene, og det er mørkt. Barberer eller vokser det bort en gang i mellom. Bruker helst voks, det varer mye lenger og hemmer ny vekst.

Tror vi har samme type hårvekst på bena. Kjenner igjen beskrivelsen av hårvekst på størrelse med en håndflate på fremsiden av leggen😅

TS: Nei, jeg barberer ikke lårene.

Anonymkode: 9bf3c...974

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja barbere også lår. Noe av det pinligste jeg ser er damer som bare barberer opp til kneskåla. Uansett om du har lyst hår, man ser det så utrolig godt! Ser ikke bra ut. 

Anonymkode: 785f9...2be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja barbere også lår. Noe av det pinligste jeg ser er damer som bare barberer opp til kneskåla. Uansett om du har lyst hår, man ser det så utrolig godt! Ser ikke bra ut. 

Anonymkode: 785f9...2be

Hvis dette er noe av det pinligste du ser, så lever du et beskyttet og begrenset liv 😂

Anonymkode: a98c1...4d0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg skal gå med kjole og shorts - ja. Hvis ikke barberer jeg meg ikke i det hele tatt haha, er alt for lat og har ikke verdens værste hårvekst heller.

Anonymkode: a9707...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja barbere også lår. Noe av det pinligste jeg ser er damer som bare barberer opp til kneskåla. Uansett om du har lyst hår, man ser det så utrolig godt! Ser ikke bra ut. 

Anonymkode: 785f9...2be

Er DET det pinligste du ser? 😂 

Anonymkode: 35e14...4d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerner alt hår under øyevippene

Anonymkode: 9b012...0b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mommylife skrev:

Ja får lange mørke hår der, fjerner de med pinsett. 

Viss du kan fjerne de med pinsett er du jammen heldig.

Anonymkode: 05bf4...7b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, #Rasshøl skrev:

Jeg epilerer eller vokser lårene og barberer leggene. 

Både foran og bak? Er lårene like hårete som leggene?

Anonymkode: 05bf4...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest #Rasshøl
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Både foran og bak? Er lårene like hårete som leggene?

Anonymkode: 05bf4...7b2

Lårene har dun, men jeg liker å fjerne det. Leggene får stubber, siden jeg barberer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår på lårene!!?? Det har jeg ikke, tror ikke det er så mange damer som har det. Har nesten ikke hår på leggene heller, så jeg er en av de som aldri barberer noe som helst.

Anonymkode: 52f5a...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikinilinje-hårene begynte å spre seg da jeg i sin tid startet å fjerne den😓så nå må jeg ta lårene også

Anonymkode: 97dbc...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser bakside lår ovenfor knærne bør nok tas😄 Tynne, men litt lange hår.

Er ikke slik på fremsiden, så der skal det være som det er. 

 

Anonymkode: 97c6d...182

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst dun på lårene som jeg ikke pleier barbere like ofte som leggene. Barberer kanskje noen ganger i løpet av sommeren når samboer påpeker hårene 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Viss du kan fjerne de med pinsett er du jammen heldig.

Anonymkode: 05bf4...7b2

Hehe, har en god klynge med hår midt foran på lårene 😩  syns godt, og noen lange hårstrå hist og her... napper jevnlig før jeg går i dusjen så blir det ikke alt på engang.. m

har heldigvis ikke full hårvekst på lårene slik som på leggene 🙄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Hår på lårene!!?? Det har jeg ikke, tror ikke det er så mange damer som har det. Har nesten ikke hår på leggene heller, så jeg er en av de som aldri barberer noe som helst.

Anonymkode: 52f5a...201

Med mindre har en eller annen genetisk feilkobling så har du hår på lårene, som alle andre. 

Anonymkode: 2c575...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...