Gå til innhold

Barberer du lårene også?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Barberer du lårene også eller bare leggene? Og har du isåfall mørke eller lyse hår på låra?

Anonymkode: 05bf4...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar bare det som er nødvendig, men må ta baksiden og innsiden på lårene, i tillegg til legger. 

Anonymkode: a441f...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender jeg barberer lårene også; ser det an. Har mørke hår og lys hud (i alle fall om vinteren).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har aldri falt meg inn. Jeg har ingen synlige hår der. Det må være dun i så fall, som jeg (eller noen) ikke ser. De er lyse og ikke synlige.

Jeg har lite hår på leggene også, men der er håret konsentrert i en håndflate stor "flekk" midt foran på skinnleggene, og det er mørkt. Barberer eller vokser det bort en gang i mellom. Bruker helst voks, det varer mye lenger og hemmer ny vekst.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå om sommeren barberer jeg lårene også. Har masse lyse hår, og de syns veldig godt når jeg blir brun

Anonymkode: 5978a...99e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja barberer lårene. Har lyse hår men de synes i solen. 

Anonymkode: b4408...e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Bryr meg ikke om mine lyse hår på lårene synes.

Endret av SPOCA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri barbert lårene. Da kan jeg i så fall ta magen og ryggen i samme slengen, har omtrent samme type dun der. 

Anonymkode: 7b27d...151

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svarte hår av samme type som på leggene så barberer lårene også. Er det ikke vanlig det om man har svarte hår der?

Anonymkode: 05bf4...7b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårene på låra er ganske lyse, men barberer de likevel. Liker å kjenne at bena er glatte🙂 men barberer ikke lårene like ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, anser det ikke som nødvendig. Har også fått kommentarer fra en som i hovedsak driver med voksing av hår på en spaavdeling at jeg har lite hår på legger, noe som jeg føler vokser vilt som en skog. Så når jeg ikke ser på hårene mine på lårene som et problem, kan jeg ikke tenke at andre tenker nevneverdig over det. Jeg tror jeg har mer hår på armene enn lårene, noe som jeg for øvrig heller ikke fjerner. 

Anonymkode: 918e9...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Kan noen få lyse korte hår på fremsiden bare. Skal prøve hardt for å legge merke til dem.

Anonymkode: f4e68...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aldri barbert lårene.  Har hår der, men de får bare synes. 

Anonymkode: d68b7...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barberer ikke lårene. Lyse hår der, og er lite synlig om vinteren, men om sommeren når jeg blir brun syns de ganske godt, men syns ikke det gjør noe da de er så lyse å få.

Men merket de siste årene at jeg har fått litt mørkere hår bak på lårene 😮 Så har i år vokset meg bak der :)  

Anonymkode: 0efb3...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri falt meg inn. Hårene på lårene er bare lyst dun hos meg

Anonymkode: 35e14...4d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett utrolig mange med lyst hår som ikke barberer lårene. Det må kanskje være de som tror at hårene er mindre synlige fordi det er lyst. Bare så det er sagt, så er det faktisk kjempe synlig og det ser ut som om man ikke har hatt tid til å «fullføre» jobben når leggene er fri for hår, mens lårene like hårete som et teppe. Verst av alt er når man står i lyset/sola! Da syntes det enda mer. 

Anonymkode: d9167...eb1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...