Gå til innhold

kokoko


Sidesprang

Anbefalte innlegg

Anbefaler deg www.victoriamilan.com. Der møter du likesinnede. 😊

Anonymkode: 1e409...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Trolltunge said:

Hvis han ikke liker damen sin, og ikke er redd for å miste henne, så kan han jo bare gå fra henne og gå for hva han vil. Det vil bli et langt penere brudd enn om han blir tatt i utroskap. Spare ham for mye. Og henne. 

I utgangspunktet går jeg faktisk ut fra at de fleste foreldre ønsker å være gode foreldre, og gode forbilder. Jeg er klar over at det ikke alltid er tilfellet, men det ville være trist om det motsatte var så vanlig at det er dette man burde anta, ville det ikke? 

Det er ofte gode muligheter til å bedre sex på hjemmebane også. 

Jeg tror det er såpass vanlig å tilby barna sine suboptimale psykologiske oppvekstvillkår, at det virker litt unødvendig å kaste bort penger på barnevern.

Brudd er aldri pene. Brudd er ikke noe gøy. Man må unngå hverandre etterpå uansett. Hva med å bare ligge med andre fram til barna er litt mer voksne, så blir de mindre skadede av brudd i en sårbar utviklingsfase?

Jeg ville i hvert fall ikke hørt på deg. Dere vestlendinger er mer preget av religiøs tankegang, og mindre moderne og åpne i drøfting og vekting av fordeler opp mot ulemper fra et rent kynisk og rasjonelt ståsted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Sidesprang skrev:

Hei!

Jeg er en mann på 32 år med samboer og barn.
For å gå rett på sak så har ikke jeg og min minimalt med sex
Dette er et stort problem siden jeg er ekstremt seksuell av meg, og nå holder jeg på å gå på veggen.
I tillegg er jeg veldig åpen når det kommer til seksualitet, og vi møtes heller ikke der.

Er jeg helt idiot som vurderer et sidesprang??
Og hvis ikke: Hvor i helvete finner man noe slikt?

Har vurdert dette opp og ned, men jo mer jeg tenker på det jo mer sikker blir jeg.
Jeg vet ikke om jeg er noen sex-freak, men det har på en måte alltid vært min største styrke. lol
Skal ikke være cocky på noen måte, men stort utstyr og bra sex var jo grunnen til at hun i det hele tatt vurderte meg. :P

Jeg vet at mesteparten syns jeg er dust nå. Men prøv å vær saklig.

Er du dame som kan hjelpe så sender du pm haha.

Jeg skjønner bare ikke hva du ville ha samboer og barn for når du heller vil ligge rundt....? 

Anonymkode: 42b0e...727

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skjønne at du savner og ønsker mer nærhet. Tenker at dette er noe du burde snakke med din samboer om. Dere er tross alt kjærester, sex og nærhet er viktig! Men ikke risiker det livet du har med familien din for litt nytelse, jeg er helt sikker på at du kommer til å angre! 

Anonymkode: bdadd...3d9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nesten velge mellom ungene og elskerinne. 

Glem kjæresten litt og tenk på om det er verdt å miste ungene 60% av året for å få pult mer. For jeg lover deg at det blir oppdaget og da blir det krig, og den det går utover mest er hverken deg eller dama. Og der er bare din feil at de lider.

Så spør deg selv, er du mer glad i ungene dine eller pikken?

Anonymkode: d27fa...d7a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer du å være utro?

Du bør ihvertfall være mann nok til å forlate forholdet først da. Ellers er du en pingle.

Anonymkode: 8dc9a...423

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Drittsekk skrev:

Jeg tror det er såpass vanlig å tilby barna sine suboptimale psykologiske oppvekstvillkår, at det virker litt unødvendig å kaste bort penger på barnevern.

Brudd er aldri pene. Brudd er ikke noe gøy. Man må unngå hverandre etterpå uansett. Hva med å bare ligge med andre fram til barna er litt mer voksne, så blir de mindre skadede av brudd i en sårbar utviklingsfase?

Jeg ville i hvert fall ikke hørt på deg. Dere vestlendinger er mer preget av religiøs tankegang, og mindre moderne og åpne i drøfting og vekting av fordeler opp mot ulemper fra et rent kynisk og rasjonelt ståsted.

Når du kaller deg selv Drittsekk kan jeg ikke klare å ta det veldig tungt at du ikke vil høre på meg. :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldingene. Både støttende og mindre støttende :P

Det er ikke snakk om å ligge rundt. Men EN elskerinne frem til barna blir eldre.
Jeg har sagt fra tidligere om at hvis jeg ikke får meg sex så vil jeg til slutt være utro, men ser ikke ut til å ha noe effekt.
I tillegg så reiser jeg mye, så her er det ikke snakk om å være mindre med barna eller ofre noe.
Jeg lever ca. 50% av livet mitt i en annen by, da jeg holder til i Trondheim men jobber i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i landet holder du til? ;) 

Anonymkode: 45582...a28

Haha, Trondheim og Oslo :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun absolutt aldri vil ha sex så kan jeg forstå behovet og ønsket ditt.

Men sånn ellers synes jeg du fremstår enkel og ganske dust. 

Det at du har stor pikk hjelper ikke for å holde på nærhet/kjærlighet/lyst og begjær over tid. Du må nesten gjøre mer enn å oppføre deg som du gjør i HI iallefall. 

Kvinner blir ikke kåte av en fin pikk om ikke særlig annet er tilstede.

Anonymkode: 85fe0...c05

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Sidesprang skrev:

Takk for tilbakemeldingene. Både støttende og mindre støttende :P

Det er ikke snakk om å ligge rundt. Men EN elskerinne frem til barna blir eldre.
Jeg har sagt fra tidligere om at hvis jeg ikke får meg sex så vil jeg til slutt være utro, men ser ikke ut til å ha noe effekt.
I tillegg så reiser jeg mye, så her er det ikke snakk om å være mindre med barna eller ofre noe.
Jeg lever ca. 50% av livet mitt i en annen by, da jeg holder til i Trondheim men jobber i Oslo.

Jeg skjønner du nevner dette med reising og by for å få PM fra oss i Oslo - men for å snu på det: har du vurdert om all reisimgen og jobbingen her i Oslo gjør at samboeren din kanskje trenger mer fra deg når du er hjemme for å holde lysten oppe?

Det virker igrunnen ikke som om sexmangel hos samboer er reelt. Det høres liksom mer ut som elskerinnetalen. 

Grow a papir og vær ærlig ;) 

Anonymkode: 85fe0...c05

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner du nevner dette med reising og by for å få PM fra oss i Oslo - men for å snu på det: har du vurdert om all reisimgen og jobbingen her i Oslo gjør at samboeren din kanskje trenger mer fra deg når du er hjemme for å holde lysten oppe?

Det virker igrunnen ikke som om sexmangel hos samboer er reelt. Det høres liksom mer ut som elskerinnetalen. 

Grow a papir og vær ærlig ;) 

Anonymkode: 85fe0...c05

Hvordan hjelper det å gro papir? Er det tre du mener? Hvor skal jeg isåfall plante treet? Og vil det hjelpe sexlivet mitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner tanken din. Det er ikke lett å være sammen med noen som ikke vil ha sex. Men har du prøvd å snakke med henne? Sånn utover "gi meg mer sex ellers er jeg utro" snakk? Har du prøvd å finne ut hvorfor hun ikke har sex med deg? For høyst sannsynlig er det en grunn for det. Noe som kan jobbes med om begge vil. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Sidesprang skrev:

Hei!

Jeg er en mann på 32 år med samboer og barn.
For å gå rett på sak så har ikke jeg og min minimalt med sex.
 

Hvis dere ikke har minimalt med sex, hvorfor ha sidesprang da?🤪

Anonymkode: 0e47f...3f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Jadzia skrev:

Jeg skjønner tanken din. Det er ikke lett å være sammen med noen som ikke vil ha sex. Men har du prøvd å snakke med henne? Sånn utover "gi meg mer sex ellers er jeg utro" snakk? Har du prøvd å finne ut hvorfor hun ikke har sex med deg? For høyst sannsynlig er det en grunn for det. Noe som kan jobbes med om begge vil. 

Hun sier at hun ikke er der lenger. At hun ikke har behov på samme måte som før.
Vi har snakket om å gjøre det slutt flere ganger, men barn pluss det praktiske har holdt oss tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke du er en dust fordi du har lyst, men det kan kanskje være en ide og virkelig tenke igjennom det først. Om du og samboeren ikke fungerer sammen, så ER det kanskje bedre å gå fra hverandre, selv om det går ut over barna. Men om dere ikke har det bra sammen merker jo barna det også - og da er i hvertfall min oppfatning - som skilsmissebarn - at det er bedre at mamma og pappa har det bra hver for seg, enn dårlig sammen. 

Men du velger jo selvsagt hva du gjør selv :) Jeg er i et udugelig forhold som ikke fungerer på mange måter, og er på nippet til å bikke en grense jeg ikke vil bryte egentlig, men samtidig tror jeg at jeg hadde gjort det om noen hadde tilbudt seg 🙈 Men samtidig har jeg konkludert med at forholdet MÅ ta slutt, jeg vet bare ikke helt hvordan jeg skal klare det... 

Anonymkode: f5ac7...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 timer siden, Sidesprang skrev:

Hei!

Jeg er en mann på 32 år med samboer og barn.
For å gå rett på sak så har jeg og min samboer MINIMALT med sex
Dette er et stort problem siden jeg er ekstremt seksuell av meg, og nå holder jeg på å gå på veggen.
I tillegg er jeg veldig åpen når det kommer til seksualitet, og vi møtes heller ikke der.

Er jeg helt idiot som vurderer et sidesprang??
Og hvis ikke: Hvor i helvete finner man noe slikt?

Har vurdert dette opp og ned, men jo mer jeg tenker på det jo mer sikker blir jeg.
Jeg vet ikke om jeg er noen sex-freak, men det har på en måte alltid vært min største styrke. lol
Skal ikke være cocky på noen måte, men stort utstyr og bra sex var jo grunnen til at hun i det hele tatt vurderte meg. :P

Jeg vet at mesteparten syns jeg er dust nå. Men prøv å vær saklig.

Er du dame som kan hjelpe så sender du pm haha.

Og når dabbet sex av? Etter barnet ble født? Viss ja så er du en del av skylden i det. Mange damer mister sexlyst etter at De får barn.

Vil du ha sex. Slå opp med dama di og finn deg noen andre. Så kan dama di som blir x-dame etter hvert finne seg en annen mann. 

Hva viss situasjonen var omvendt? Tviler du hadde likt at dama di var utro bak din rygg. 

Anonymkode: 88978...e05

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2019 den 16.10, AnonymBruker skrev:

Og når dabbet sex av? Etter barnet ble født? Viss ja så er du en del av skylden i det. Mange damer mister sexlyst etter at De får barn.

Vil du ha sex. Slå opp med dama di og finn deg noen andre. Så kan dama di som blir x-dame etter hvert finne seg en annen mann. 

Hva viss situasjonen var omvendt? Tviler du hadde likt at dama di var utro bak din rygg. 

Anonymkode: 88978...e05

Nei. Før det var barn i bildet.
Og hvis situasjonen var omvendt så hadde jeg nok ikke likt det.
Men igjen så hadde jeg forstått det, hvis hun gang på gang har tatt det opp uten noen endring eller forståelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil være en feig drittsekk, så vær utro. Eller vær en voksen mann og ta praten. Jeg forstår at du savner sex, så absolutt, men det rettferdiggjør ikke utroskap. 

Anonymkode: 09465...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...