Gå til innhold

EL 9. Juni - når teste for graviditet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Hadde EL-slim 9. juni, og samleie både da og dagen etterpå. 11 juni var ikke utfloden blank/seig lengre, men kornete hvit. 

 

Jeg har sykluser som varierer mellom 32-36 dager. 

 

Hvor tidlig kan jeg teste om jeg er gravid? Føler han traff  🙈😂

Anonymkode: 26b87...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Hadde EL-slim 9. juni, og samleie både da og dagen etterpå. 11 juni var ikke utfloden blank/seig lengre, men kornete hvit. 

 

Jeg har sykluser som varierer mellom 32-36 dager. 

 

Hvor tidlig kan jeg teste om jeg er gravid? Føler han traff  🙈😂

Anonymkode: 26b87...d69

Spennende! 😃 jeg har lest at det tidligste folk tester er 10 dpo, så det vil vel da bli 19. juni for deg? Men at man gjerne ikke kan få 100% sikkert resultat på testen før et par dager etter forventet mens? Uten at jeg skal utnevne meg selv som en ekspert på dette 😅

Har du noen "tegn" som du merker på kroppen som gjør at du tror den satt? Spør egentlig fordi jeg sitter med samme følelsen, men hadde eggløsning 12. juni 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Ivik skrev:

Spennende! 😃 jeg har lest at det tidligste folk tester er 10 dpo, så det vil vel da bli 19. juni for deg? Men at man gjerne ikke kan få 100% sikkert resultat på testen før et par dager etter forventet mens? Uten at jeg skal utnevne meg selv som en ekspert på dette 😅

Har du noen "tegn" som du merker på kroppen som gjør at du tror den satt? Spør egentlig fordi jeg sitter med samme følelsen, men hadde eggløsning 12. juni 🙊

Ja haha det er skikkelig spennende!

Dette er den første EL vi har sett i kalenderen at er "trygg" økonomisk mht å bygge seg opp permisjonsrettigheter, begynner i ny jobb 1 august 😂😂

Vi har brukt appen på mobilen til å UNNGÅ å bli gravid i ett år, mens nå blir det motsatt... 

 

Jeg ble umenneskelig og akutt trøtt, ca 3-4 dager etterpå. Det er vel det jeg merker mest. Og ustabil i stemningsleiet faktisk, som om det var dagene før mensen. Men det er jo ikke det..  

Så jeg er spent!

Så gøy vi går her og venter begge to 😄😄

Anonymkode: 26b87...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sex 7 og 8 juni, tror jeg hadde EL den helgen, litt usikker. Har sykluser som er på 28 til 44 dager etter at jeg sluttet på p-stav. I dag er jeg på dag 42 og trodde jeg skulle få mensen den 8. juni, men opplevde litt annerledes slim enn tidligere denne måneden forrige helg. Helt blankt og langstrekkelig.

Er så kvalm som bare det i dag, har tatt strips-tester siden fredag, men jeg vet jo det er for tidlig å teste egentlig. Skal prøve en Clearblue i morgen. Veldig spent, men tror vel den er negativ, siden jeg ikke aner når EL egentlig var...

Anonymkode: 2137b...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde sex 7 og 8 juni, tror jeg hadde EL den helgen, litt usikker. Har sykluser som er på 28 til 44 dager etter at jeg sluttet på p-stav. I dag er jeg på dag 42 og trodde jeg skulle få mensen den 8. juni, men opplevde litt annerledes slim enn tidligere denne måneden forrige helg. Helt blankt og langstrekkelig.

Er så kvalm som bare det i dag, har tatt strips-tester siden fredag, men jeg vet jo det er for tidlig å teste egentlig. Skal prøve en Clearblue i morgen. Veldig spent, men tror vel den er negativ, siden jeg ikke aner når EL egentlig var...

Anonymkode: 2137b...9fe

Oj så spennende!! Krysser fingrene! Jeg har bestilt billige tester på nettet. Håper de kommer fort frem, hvis ikke blir det vel til at jeg kjøper en tidlig-test på onsdag 🙈😂

Anonymkode: 26b87...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oj så spennende!! Krysser fingrene! Jeg har bestilt billige tester på nettet. Håper de kommer fort frem, hvis ikke blir det vel til at jeg kjøper en tidlig-test på onsdag 🙈😂

Anonymkode: 26b87...d69

Det er sånne billigtester fra Ebay jeg har testet med de siste dagene, de ble negative. Kvalmen kom i dag, så kanskje jeg får noe utslag i morgen.
Kjipt å vente på mensen i så lang tid når syklusen er så ustabil.

Krysser fingrene for oss begge 😄 

Anonymkode: 2137b...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sånne billigtester fra Ebay jeg har testet med de siste dagene, de ble negative. Kvalmen kom i dag, så kanskje jeg får noe utslag i morgen.
Kjipt å vente på mensen i så lang tid når syklusen er så ustabil.

Krysser fingrene for oss begge 😄 

Anonymkode: 2137b...9fe

Vi får holde hverandre oppdatert hahaha! Masse lykke til!!

Anonymkode: 26b87...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også eggløsning 9. juni. Testet positivt i dag! 11 DPO. Håper det blir positiv test på deg også! 

Anonymkode: 60386...dd3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi får holde hverandre oppdatert hahaha! Masse lykke til!!

Anonymkode: 26b87...d69

Min var negativ i dag :(  Er nok ikke gravid jeg gitt. Skal prøve igjen nærmere helgen.

Anonymkode: 2137b...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt 10 dager etter eggløsning med tidlig test, så hvis du har tidlig test kan du prøve å teste 10 dpo, hvis ikke anbefaler jeg deg å vente 4 dager til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min var negativ i dag :(  Er nok ikke gravid jeg gitt. Skal prøve igjen nærmere helgen.

Anonymkode: 2137b...9fe

Det var leit  :( men det er tidlig enda! Test igjen du. :)

Anonymkode: 26b87...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hotfudge skrev:

Jeg testet positivt 10 dager etter eggløsning med tidlig test, så hvis du har tidlig test kan du prøve å teste 10 dpo, hvis ikke anbefaler jeg deg å vente 4 dager til

Blir nok å teste hver dag når jeg først begynner, hahaha!

Anonymkode: 26b87...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt i dag så hahahaha oups da gikk det på første forsøket gitt!! 

Dette var første EL det var trygt mht permisjon osv, begynner i ny jobb til høsten.

 

Hahahaha oj wæ jeg er gravid!!! 😳🙈😂😂😂😍😍😍

Anonymkode: 26b87...d69

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer ❤️ Bilde av testen? Har du regnet ut når du ca. har termin? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hotfudge skrev:

Gratulerer ❤️ Bilde av testen? Har du regnet ut når du ca. har termin? 

Ja ut fra EL-slim/EL/"planting av frø" så er termin 1 mars!!

 

20190621_141318.jpg

Anonymkode: 26b87...d69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja ut fra EL-slim/EL/"planting av frø" så er termin 1 mars!!

 

20190621_141318.jpg

Anonymkode: 26b87...d69

Så koselig med en mars baby ❤️ Selv har jeg termin 10. januar 😃

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

50 minutter siden, hotfudge skrev:

Så koselig med en mars baby ❤️ Selv har jeg termin 10. januar 😃

Så koselig!! Gratulerer!!😍😍

Anonymkode: 26b87...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2019 den 9.27, AnonymBruker skrev:

Testet positivt i dag så hahahaha oups da gikk det på første forsøket gitt!! 

Dette var første EL det var trygt mht permisjon osv, begynner i ny jobb til høsten.

 

Hahahaha oj wæ jeg er gravid!!! 😳🙈😂😂😂😍😍😍

Anonymkode: 26b87...d69

Gratulerer så masse! 😄 

 

Jeg tok ny test nå, fortsatt negativ, selv om jeg syns jeg kan skimte noe så tolker jeg det som negativt..

Anonymkode: 2137b...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner jo som sagt ikke når jeg skal ha mens eller når jeg hadde EL, vet bare når jeg hadde sex. Har to tester fra i går og tre fra i dag med supersvake streker på, ikke sterke nok til å komme på bilde, men sterke nok til at jeg ser de på 20 cm avstand. Clearblue og billigstrips fra ebay.

Er på syklusdag 48 i dag og det er fortsatt tidlig å teste, så prøver igjen i morgen eller på mandag.

Anonymkode: 2137b...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg aner jo som sagt ikke når jeg skal ha mens eller når jeg hadde EL, vet bare når jeg hadde sex. Har to tester fra i går og tre fra i dag med supersvake streker på, ikke sterke nok til å komme på bilde, men sterke nok til at jeg ser de på 20 cm avstand. Clearblue og billigstrips fra ebay.

Er på syklusdag  48  47 er det visst.i dag og det er fortsatt tidlig å teste, så prøver igjen i morgen eller på mandag.

Anonymkode: 2137b...9fe

 

Anonymkode: 2137b...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...