Gå til innhold

Er det fint være mørkebrun( solbrun)?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man kan faktisk bli for brun, ja. Synes nok en pen gyllen farge er det fineste jeg da. 

Anonymkode: ec2c2...e44

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For brun synes jeg ikke er spesielt fint, hverfall ikke i ansiktet. Ansiktet forsvinner litt på en måte. 

Men litt farge er fint! 

Anonymkode: 8bc2a...f9f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes naturlig farge er finest, men også en gyllen glød. Ellers ser det bare skittent ut. 

Anonymkode: a5146...923

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvite mennesker? Er brun selv så ja er enig for brun kan se unaturlig ut. Sånn naturlig sommerbrun farge på dere er penest. 

Anonymkode: 2fa23...206

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Mørkebrun" er vel relativt, men liker å opprettholde en god brunfarge på kroppen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man blir det av naturlig soling eller solarium for og vedlikeholde det så er det pent. Men ikke via spraytan, for det ser bare skitten ut.

Anonymkode: ac745...763

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg elsker å være brun, tar sol jevnlig og liker å sole meg når det er sesong for det. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er penest å være lysebrun/gyllen. Sånn som man gjerne bare blir helt naturlig, når man har vært ute noen dager i sola på en helt vanlig norsk sommer.

Den mørke brunfargen man får fordi man bruker spraytan eller alt for mye selvbruning eller ikke har gjort noe annet på fritiden sin enn å ligge i solarium eller ute i sola, har jeg aldri syntes var fint. For det første ser det skittent ut. For det andre gir det meg negative fordommer, f.eks til livsstil eller verdisyn. 😛

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blodharry, solarium er så 1995 i mitt hode (det var rundt da jeg hadde mine solariumglansdager, not pretty 😂). Jeg begynner å bli gammel, jeg forstår meg ikke på hva unge jenter synes er fint i dag. Fake tan, fake negler, fake pupper, fake lepper, fake bryn, et lass med countouring (helst dårlig blendet) og ihjelbleiket hår på toppen. Det hender seriøst jeg skvetter når de står bak kassa på HM f.eks. 

Anonymkode: 32800...1cb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, jeg er nok ikke politisk korrekt her (heller) og liker godt å være brun. Tar sol både inne og ute :) 😎

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/19/2019 at 1:04 AM, AnonymBruker said:

Blodharry, solarium er så 1995 i mitt hode (det var rundt da jeg hadde mine solariumglansdager, not pretty 😂). Jeg begynner å bli gammel, jeg forstår meg ikke på hva unge jenter synes er fint i dag. Fake tan, fake negler, fake pupper, fake lepper, fake bryn, et lass med countouring (helst dårlig blendet) og ihjelbleiket hår på toppen. Det hender seriøst jeg skvetter når de står bak kassa på HM f.eks. 

Anonymkode: 32800...1cb

Gamle kjerringer tenkte sikkert det samma om deg i -95..

Anonymkode: cd215...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er finest å ha sin naturlige hudfarge. Jeg syns Nicole Kidman og Lupita Nyong’o er to av verdens desidert peneste kvinner, men de ville jo ikke vært det hvis de byttet hudfarge :vetikke:

Anonymkode: c034f...9dc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Vanlig" norsk sommerbrun er pent, alt for brun ser bare dumt ut..

Anonymkode: 40d67...4a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ser unaturlig brun ut er det ikke pent. (Altså når det ser ut som man har brukt litt for mange timer i solarium blir det rart) 

Endret av Nerine_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er naturlig mørkblond så blir ikke skittenbrun verken i ansiktet eller på kroppen, men etter 2-3 uker i sydlige strøk blir jeg kjempebrun men med gyllen/gul undertone.  De som har naturlig brunt hår får en mer kobberaktig farge men det kler de jo oftest. Man kler jo hudtonen sin. Jeg syns både ansiktet og kroppen min ser 100 ganger finere ut når jeg er brun.   Øynene mine ser blåere ut, tennene ser hvitere ut og kroppen ser slankere ut.  Hvis ikke det hadde vært fordi det var farlig og eldende på huden hadde jeg tatt solarium ukentlig.  Syns de aller fleste mennesker er penere brune enn de er bleke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, SupaWoman skrev:

Syns de aller fleste mennesker er penere brune enn de er bleke. 

Uenig. Derom man naturlig er veldig lys i huden, så kan en brunfarge fort se kunstig ut. Ref Emma Stone Bilderesultat for emma stone tan

Anonymkode: a095f...ad1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...