Gå til innhold

Hadde ass to mouth igår. Uvel fra inatt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjort dette noen ganger før uten å bli uvel, men nå har jeg vært kvalm fra inatt. Kjæresten mener det ikke kan være pga dette og at jeg overdriver når jeg sier det kan være e-coli.

Anonymkode: f71d3...58e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såklart kan det være ecoli. Du vasker deg vel normalt på hendene etter dobesøk? Og du har vært å sleika i kloakken 🤢

Anonymkode: 9e2e8...2c2

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke akkurat rart å bli matforgiftet når man har sleiket i seg tarmbakterier. Kjæresten din er lite intelligent om han ikke forstår det. 

Anonymkode: d7b24...16a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er grunnen til at det ikke anbefales å gjøre uten grundig vask før man tar den i munn/skjede.

Anonymkode: b6c5d...d68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har spist bæsj, og nå må du kose deg med konsekvensene. Bon Apétit! 😆🤮

Anonymkode: db04a...2e3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan du få i deg tarmbakterier på den måten. Stort mer direkte enn det går det ikke an å få det, egentlig. Hvilke tarmbakterier du har fått i deg spiller egentlig mindre rolle; en hel haug av dem er sykdomsframkallende uansett. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I verste fall kan man dø av dette. Hjelper ikke hvor godt man vasker seg der.

Anonymkode: 9e2e8...2c2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler slikkelapp, eller klipp opp en kondom og legg mellom neste gang. Eller bare droppe det.

Anonymkode: a7772...5e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir da vel ikke syk av sin egen tarmflora?? 

Anonymkode: 6ddad...467

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man blir da vel ikke syk av sin egen tarmflora?? 

Anonymkode: 6ddad...467

Eh, jo det kan man hvis man spiser det. Det er noe annet enn å ha det i tarmen. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man blir da vel ikke syk av sin egen tarmflora?? 

Anonymkode: 6ddad...467

Selvsagt kan man bli det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man blir da vel ikke syk av sin egen tarmflora?? 

Anonymkode: 6ddad...467

Jo, man kan til og med få urinveisinfeksjon av å tørke feil vei. Så det er fult mulig jo.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang stikker du en finger i ræva hans og så stikker du fingeren i munnen hans.

Anonymkode: e2e18...b51

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Merkelig hvor mange som syns det plutselig er ekkelt å slikke rumpe. Det er sykt deilig å bli slikket der bak, forutsett at man rengjør så godt som mulig. Om ikke, så er jeg helt enig i de som skriver æsj her.... Jeg tror ikke det skjer så altfor ofte at man pådrar seg ecoli som følge av rimming, men om du spyr og har diarè og holder på å dø så burde du kanskje ta deg en tur til legen ja. Det kan være tilfeldigheter også, og ikke pga at du slikket rumpe. 

Anonymkode: b557c...470

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva forventer du, når du slikker endetarmen til typen? Selvfølgelig kan en bli syk av det!!!

Anonymkode: 178c7...846

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten din kan ikke være gammel nok til å ha sex, om han ikke forstår konsekvensen av å få tarmbakterier i munnen. :klaske:
Burde lære dere å bruke egen kondom for analslikking, kalles for "slikkelapp". Står om det her: https://www.rfsu.com/no/sexogsann/prevensjon/slikkelapp/

Anonymkode: 66659...a38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjort dette noen ganger før uten å bli uvel, men nå har jeg vært kvalm fra inatt. Kjæresten mener det ikke kan være pga dette og at jeg overdriver når jeg sier det kan være e-coli.

Anonymkode: f71d3...58e

Det er e-coli i tarmen hos alle, men bare noen stammer er farlige. Man blir normalt ikke syk av å få egen avføring i munnen i motsetning til det mange tror og skriver her. Det finnes så mange typer mikrober og jeg tør ikke si at det aldri er farlig. Jeg sier at det normalt sett ikke er farlig. Man får derimot infeksjon hvis avføring kommer i sår eller urinrøret.

De E-coli stammene som danner gift og virkelig er farlige for oss kommer fra dyr.

Omgangssyke kommer av rotavirus som er noe annet. Det er ekstremt smittsomt, men du kan ikke smitte seg selv hvis du ikke er syk fra før. Det er den viktigste grunnen til at man må vaske hender etter å ha vært på do. Ellers hadde vi vært syke alle sammen.

Helt ærlig: Jeg tror det er psykisk eller noe annet. Kanskje du har begynt å tenke på det etter alle avisoppslagene?

Anonymkode: f910f...040

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...