Gå til innhold

Synes dere langt hår er pent på damer over 50?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er fint uansett alder så lenge det er velstelt 

Anonymkode: e67de...65b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i samme alder som deg, TS, og har langt hår. Helt ned til midjen. Det burde faktisk ha vært stusset litt. Mitt er også veldig tykt, det er alltid slik at alle frisører i salongen vil kjenne på hvor tykt det er når jeg kommer dit.... Ts🙈

Anonymkode: 4de6a...e6e

Ja kanskje jeg skulle det men som jeg skrev isted-stort forbruk av Shampo og balsam

Anonymkode: 5af5a...1a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk synes du jeg burde la det vokse? Ts

Anonymkode: 5af5a...1a1

Ja ❤️

Anonymkode: a7025...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes langt hår er nydelig på eldre damer når det er oppsatt. Løst, langt og tykt hår har en tendens til å få ansiktet til å se litt dratt ut, men mindre håret har mye bølger/fall. 

Anonymkode: 9b781...3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste kvinner kler bedre langt enn kort hår, har du fint hår så spar det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I utgangspunktet ja. Jeg har alltid tenkt at jeg skal ha langt år når jeg kommer i den alderen. Men så ser jeg allerede at jeg ser freshere ut i trynet med kortere hår nå i en alder av 40... Sparte til langt hår, og følte meg så dratt i ansiktet. Klipte meg til skuldrene, og så så mye freshere ut!! Nå har jeg langt igjen, og føler meg dratt og sliten. Jeg har tjukt hår med litt fall...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel

Synes det er kjempefint med langt hår på eldre damer, det skal jeg ha når jeg blir gammel :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt hår er pent hvis det er velstelt uansett alder. Slitte tupper og fasongløst er ikke særlig bra. Finn en sveis som kler ansiktet ditt, gjerne lengde på håret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en dame på 52 år med veldig tykt hår, som må tynnes masse ved hvert frisørbesøk for å få frem ansiktet. Jeg har et barsnlig ansikt- om det gir noen mening og lite rynker. Jeg er i tvil om jeg kun skal ta en del av lengden eller kun stusse mitt halvlange hår  og spare lengde. Er jeg for gammel for det. Synes dere langt hår er pent på damer over 50?

Anonymkode: 5af5a...1a1

Jeg synes damer over 50 år er deilige. Jeg er en mann da .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fint er det. Er så glad kvinner har lagt bort gammel -dame -stilen på hylla. Før var det om å klippe håret kort, ta permanent, begynne med svære truser, gå med blomstrende bestemorkjoler(skjørt før de nådde 50. Langt ifra gammel når man er 50 altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...