Gå til innhold

Syntes du synd i dem som ikke får seg noe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er vel allerede lagt til rette for at alle skal få mtp de lave straffene ifht seksuelle overgrep..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Vera skrev:

Det er vel allerede lagt til rette for at alle skal få mtp de lave straffene ifht seksuelle overgrep..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Isambard skrev:

Alle får jo i dette samfunnet..noen gjennom kriminelle handlinger - som de deretter blir frikjent for, eller må sone noen mnd i fengsel for. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg synes synd på dem. Sex er som pizza, selv om den er dårlig, er den likevel ganske god. Som regel er sex fantastisk. Alle burde få.

Anonymkode: f6c5c...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes synd på dem som har falt mellom to stoler i slike tilfeller. Det gjelder både menn og kvinner. 

Det er helt individuelt hvorfor dette skjer, med mange mulige grunner. Både sosiale grunner, personlighetsmessige grunner, miljø, bosted, omdømme, alder, helsemessige grunner og selvsikkerhetsgrunner. Det er ikke bare å fikse på utseende og ta seg i nakken. Problemet sitter som regel dypere enn så. Kjenner flere svært pene mennesker (både kvinner og menn), utadvendt og innadvendt, med sosial status, yrke og økonomi som ikke i det hele tatt mestrer å ta steget, hvor attpåtil interessen mot dem selv er dårlig. Dem har levd ufrivillig singel og i sølibat over mange år. Jeg skjønner ikke hvorfor, og kan føle frustrasjon deres overfor dette langt utenpå dem. Noen har prøver alt dem kan, andre har gitt opp. I en alder rundt 30. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke synd nei men har tips til alle som ikke får noe, eller ikke får nok, om denne - https://www.nytelse.no/fleshlight/fleshlight-stu/menn/ Nå tydeligvis på salg også. 😁

og for kvinner, klassikeren - https://www.nytelse.no/rabbitvibrator/mr-rabbit-vibrator/kvinner/ 

Anonymkode: f9e28...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har forståelse for at mennesker kan bli nedfor med mindre de har kunnskap om hvordan ting henger sammen. 

Personlig har jeg gått dypt nok inn i meg til å forstå at man får alt man har spurt om i livet. Alt henger sammen med hverandre. Jeg skylder ikke på andre for at jeg ikke får noe de andre får, men takker heller for at jeg får alt jeg har bedt om å få.

Livet er enkelt for de med kunnskap. Noe det skulle blitt undervist i allerede fra skolealder av. 

Anonymkode: 7fe72...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kanskje litt synd på alenemødre som leter etter en partner. Hvis de leter etter en stabil mann som ønsker å etablere seg er nok ikke alenemødre førstevalget. Og dette kombinert med at alenemødre ofte har høye krav til partner som skal bli stefar (som jo er forståelig ) må jeg jeg si jeg synes litt synd på denne situasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, putaz said:

Jeg synes kanskje litt synd på alenemødre som leter etter en partner. Hvis de leter etter en stabil mann som ønsker å etablere seg er nok ikke alenemødre førstevalget. Og dette kombinert med at alenemødre ofte har høye krav til partner som skal bli stefar (som jo er forståelig ) må jeg jeg si jeg synes litt synd på denne situasjonen. 

Samme gjelder for oss alenepappaer. Jeg er i den situasjonen at jeg aldri stresser med forhold. Barnet kommer alltid først. Jeg har også høye krav til at stemor til barnet mitt må være over gjennomsnittet og vel så det egnet. Trenger ikke synes synd på meg, jeg har valgt dette selv :)

Anonymkode: 7fe72...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Isambard skrev:

Er det en reell diskusjon? Er det noen som mener at staten skal sørge for sex til alle? 

 

Vel, jeg har ikke fått et inntrykk av at det er en spesiell stor interesse for en slik ordning utenfor Reddit. Men dersom du leter litt på Reddit så kan du finne mange som mener at slike ordninger vil hjelpe samfunnet og forslag til hvordan det skal utføres. Om de faktisk mener det eller om det er bare på tull aner jeg ikke, men noen av disse forslagene som har kommet opp sliter jeg virkelig med å forstå at det finnes mennesker som faktisk støtter. 

Også har det jo vært noen massemord på grunn av at noen ikke har fått seg noe. Mest kjente er vel Elliot Rogers, også kjent som "the supreme gentleman", som drepte romkamerater og tilfeldige jenter fordi at han ikke fikk seg noe. Isla Vista killings blir hendelsen kalt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Isambard skrev:

Er det en reell diskusjon? Er det noen som mener at staten skal sørge for sex til alle? 

 

Det er en hypotetisk diskusjon. TS mente at den politikeren som lovde at "alle skulle få", hadde vunnet valget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Thyra skrev:

Det er en hypotetisk diskusjon. TS mente at den politikeren som lovde at "alle skulle få", hadde vunnet valget. 

OK. Tror ikke den kategorien incels er i flertall helt enda. Det er nok heller en bitteliten gruppe som lager masse bråk.

Jeg kjenner en del ufrivillig single, og de er ganske vanlige folk. Ofte vanskelig å forstå hvorfor de ikke får noen, men mange har kanskje for lav selvtillit til å prøvde seg.

2 timer siden, Vera skrev:

Alle får jo i dette samfunnet..noen gjennom kriminelle handlinger - som de deretter blir frikjent for, eller må sone noen mnd i fengsel for. 

Hva sier du egentlig? At alle som ikke får frivillig sex blir overgripere? Det er jo bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Isambard skrev:

OK. Tror ikke den kategorien incels er i flertall helt enda. Det er nok heller en bitteliten gruppe som lager masse bråk.

Jeg kjenner en del ufrivillig single, og de er ganske vanlige folk. Ofte vanskelig å forstå hvorfor de ikke får noen, men mange har kanskje for lav selvtillit til å prøvde seg.

Hva sier du egentlig? At alle som ikke får frivillig sex blir overgripere? Det er jo bare tull.

Eh, nei? Jeg sier at de som blir overgripere ikke får rettferdig straff for handlingen sin, og at samfunnet dermed har lagt til rette - også for sexovergripere. Derfor finner jeg det rart at det skal legges enda mer til rette for at ALLE skal få - når det allerede er såpass tilrettelagt at man kommer unna med også seksuelle overgrep. 

Sex er ingen menneskerett!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Isambard skrev:

Forresten rart hvordan mange gjør et stort nummer av at det ikke er synd på dem. 

Det å "synes synd på" er normal evne til empati.

Å mene at noen har krav på sex, eller anklage motsatt kjønn kollektivt er ren galskap.

Det er ikke noe synd på dem. Personer man bryr seg om eller synes synd på gjør man noe for!

Synes du synd på fattige barn i Afrika - ja da skaffer man seg et fadderbarn gjennom SOS barnebyer! Synes du synd på fattige i Norge ja da gir du bort brukte klær på Finn eller til innsamling. Synes du synd på eldre ensomme - ja da bidrar du frivillig som feks besøksvenn!!

Synes du synd på de som ikke får hatt seg - ja da får du sannelig stille opp med både trut og egne kroppsåpninger - da - først da viser du sann empati! Å gå rundt å synes synd på noen uten å gjøre en dritt er bare hyklersk. 

 

Anonymkode: 9bc3f...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe synd på dem. Personer man bryr seg om eller synes synd på gjør man noe for!

Synes du synd på fattige barn i Afrika - ja da skaffer man seg et fadderbarn gjennom SOS barnebyer! Synes du synd på fattige i Norge ja da gir du bort brukte klær på Finn eller til innsamling. Synes du synd på eldre ensomme - ja da bidrar du frivillig som feks besøksvenn!!

Synes du synd på de som ikke får hatt seg - ja da får du sannelig stille opp med både trut og egne kroppsåpninger - da - først da viser du sann empati! Å gå rundt å synes synd på noen uten å gjøre en dritt er bare hyklersk. 

 

Anonymkode: 9bc3f...b22

Vi har helt ulik oppfatning av begrepet "synes synd på".

Jeg oppfatter det som å ha medfølelse, eller i det minste erkjenne at noen ikke har det bra.

Det grenser for hva slags hjelp man kan forvente at folk stiller med. Hvis noen skriver her om at de aldri har fått kjæreste gir jeg dem kanskje noen råd og oppmuntring. Det er en rimelig forventning. Det er ikke en rimelig at man skal stille med egen kropp. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2019 den 14.13, AnonymBruker skrev:

Det kommer litt an på hvorfor de ikke får seg noe. Det later til at en del typiske incels bare ønsker fine damer, og ignorerer mange vanlige damer eller damer som har dateutfordringer pga utseendet. Noen damer sitter også bare hjemme og sturer fordi de føler seg mindre pene og tør ikke ta kontakt med menn, det må de også slutte med, damer må også kunne ta initiativ. Jeg tenker det er såpass mange ensomme av begge kjønn at de skulle klare å finne hverandre. Men ikke hvis kvinner føler seg for utilpass til å prøve, og menn har for høye krav. Det er nå mitt inntrykk. 

Anonymkode: 6c5f0...d54

Helt korrekt. Problemet er ikke å få kontakt med damer men å få kontakt med de aller peneste. Så sitter helt normale ok jenter hjemme og tør ikke ta kontakt fordi de bare får masse krav mot seg.

Menn er barnløse fordi de velger bort kvinne etter kvinne i jakten på den perfekte også blir de 40+ og toget har gått og legger skylda på kvinner?

Det er så latterlig.

Anonymkode: 72068...be4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 17.6.2019 den 9.29, AnonymBruker skrev:

Ikke så lenge dere feminister fordømmer han ihvertfall.

Anonymkode: 3eecb...b1e

Ingen vil være med en som har et så dårlig kvinnesyn selvsagt. Det er indirekte voldtekt.

Anonymkode: 72068...be4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2019 den 11.11, AnonymBruker skrev:

Samme gjelder for oss alenepappaer. Jeg er i den situasjonen at jeg aldri stresser med forhold. Barnet kommer alltid først. Jeg har også høye krav til at stemor til barnet mitt må være over gjennomsnittet og vel så det egnet. Trenger ikke synes synd på meg, jeg har valgt dette selv :)

Anonymkode: 7fe72...402

Ja og det er den tanken de fleste menn har. De skal ha en som er over gjennomsnittet og vel så det og klager når de ikke får dette selvom de selv ikke er gjennomsnittlige engang..

Senk kravene og skuldrene så vil damene komme.

Anonymkode: 72068...be4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fint synes synd på dem, selv om det for de fleste er selvforskyldt. 

At det derimot er et økende samfunnsproblem, er det ingen tvil om. For mange unge, frustrerte menn som føler seg forbigått og uglesett, er en oppskrift på trøbbel. Voldtekter er ett symptom, ekstremistisk tankegang er et annet. IS spilte helt klart på sex da de rekrutterte menn fra Europa. Tilgangen på kvinner som de kunne bestemme over og gjøre som de ville med ble forlokkende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...