Gå til innhold

Syntes du synd i dem som ikke får seg noe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror den politikeren som hadde lovet "alle skal få" hadde vunnet valget.

Anonymkode: 3eecb...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som mann krever det faktisk litt arbeid for å få seg noe. 

Trening, kosthold, mote, bygge karakter osv. 

De som sitter hjemme å sutrer har 0 sympati fra meg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det. De som aldri opplever nærhet, kjærlighet eller å få sine lyster besvart tror jeg er blant de som lider absolutt mest i samfunnet vårt. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, herzeleid said:

Klart det. De som aldri opplever nærhet, kjærlighet eller å få sine lyster besvart tror jeg er blant de som lider absolutt mest i samfunnet vårt. 

Jeg tenker bordellbesøk på blåresept hadde hjulpet.

Anonymkode: 3eecb...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker bordellbesøk på blåresept hadde hjulpet.

Anonymkode: 3eecb...b1e

Kanskje, og for noen hadde det kanskje gitt dem den "boosten" de trenger for å få litt mer selvtillit. Samtidig tenker jeg det nok er mange der fraværet av sex langt fra er det vondeste, men nettopp det at ingen ønsker å være nær dem. Jeg tror det må være ekstremt vondt å leve slik, og at et bordellbesøk kanskje vil ha samme nedbrytende effekt som på jenta som hoppe til sengs med menn for å få bekreftelse og kjærlighet, og kun sitter igjen med en vond følelse når enda en mann har "brukt og kastet" henne. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei

Sex er ingen menneskerett og det er ikke synd på de som ikke får seg noe. 

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. De får bruke høyrehånden eller skaffe seg en mer interessant personlighet og bruke noen kroner på det ytre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig synes jeg synd på dem, for jeg kan tenke meg at jeg ville synes det var forferdelig selv. (At det er synd på dem er selvsagt ikke det samme som at de har "rett på" det eller at det er en offentlig oppgave å fikse det.)

Anonymkode: 11425...6a6

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syns synd på de som faller utenfor fordi de er mindre attraktive, mangler sosial kompetanse, er fanget langt ute på landet, ikke mestrer høyere utdannelse, eller av andre årsaker ikke er laget for å fungere i et forhold. 

Dette rammer i større grad menn i dagens samfunn, og er godt dokumentert og det har blitt et samfunnsproblem som bare vil vokse. 

https://humanist.no/2015/04/nar-menn-velges-bort/

Det er trist.

Endret av artigmedsex
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, selvfølgelig synes jeg synd på dem, for jeg kan tenke meg at jeg ville synes det var forferdelig selv. (At det er synd på dem er selvsagt ikke det samme som at de har "rett på" det eller at det er en offentlig oppgave å fikse det.)

Anonymkode: 11425...6a6

Det er nettopp dette poenget som virker å gå en del fullstendig over hodet. Det kan selvfølgelig være synd på noen som lever i ensomhet og/eller sølibat selv om de ikke her noen (menneske)rett på sex eller nærhet. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor handler alt om sex? Hva med de som ikke får seg en partner å ha i livet sitt og se en framtid med? Som aldri får oppleve gjensidig kjærlighet og respekt? 

Anonymkode: fbe60...08f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på hvorfor de ikke får seg noe. Det later til at en del typiske incels bare ønsker fine damer, og ignorerer mange vanlige damer eller damer som har dateutfordringer pga utseendet. Noen damer sitter også bare hjemme og sturer fordi de føler seg mindre pene og tør ikke ta kontakt med menn, det må de også slutte med, damer må også kunne ta initiativ. Jeg tenker det er såpass mange ensomme av begge kjønn at de skulle klare å finne hverandre. Men ikke hvis kvinner føler seg for utilpass til å prøve, og menn har for høye krav. Det er nå mitt inntrykk. 

Anonymkode: 6c5f0...d54

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor handler alt om sex? Hva med de som ikke får seg en partner å ha i livet sitt og se en framtid med? Som aldri får oppleve gjensidig kjærlighet og respekt? 

Anonymkode: fbe60...08f

Det er ikke noe mer synd på dem heller, hvorfor skulle det være annerledes? 

Anonymkode: e0a3a...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer litt an på hvorfor de ikke får seg noe. Det later til at en del typiske incels bare ønsker fine damer, og ignorerer mange vanlige damer eller damer som har dateutfordringer pga utseendet. Noen damer sitter også bare hjemme og sturer fordi de føler seg mindre pene og tør ikke ta kontakt med menn, det må de også slutte med, damer må også kunne ta initiativ. Jeg tenker det er såpass mange ensomme av begge kjønn at de skulle klare å finne hverandre. Men ikke hvis kvinner føler seg for utilpass til å prøve, og menn har for høye krav. Det er nå mitt inntrykk. 

Anonymkode: 6c5f0...d54

Jeg har litt vondt for å tro at dette er reellt. Menn generelt har jo en ganske lav standard når det kommer til sex, og så desperate som disse "incelene" høres ut har jeg veldig vondt for å tro at grunnen til at de ikke får sex er at de har så høye krav. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok vondt å måtte leve et liv i ensomhet, om det ikke er det en ønsker. Så ja, synes helt klart synd på dem.

Ville du ønsket det for ditt barn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan faktisk ikke ta alles byrder, så nei. Jeg gir heller ikke sex bare for å tilfredsstille noen.

De må kanskje gå litt i seg selv for å se hvorfor de ikke får seg noe..

Anonymkode: 20b41...8df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan faktisk ikke ta alles byrder, så nei. Jeg gir heller ikke sex bare for å tilfredsstille noen.

De må kanskje gå litt i seg selv for å se hvorfor de ikke får seg noe..

Anonymkode: 20b41...8df

Det var da ikke snakk om at du skulle ta alles byrder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anim92 skrev:

Synes ikke synd på dem nei.

Synd i? Seriøst?

Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var ung og dum så syntes jeg så synd på dem, at jeg faktisk lå med flere! 😝 Heldigvis er jeg ikke bløthjerta lenger, og uheldigvis så har jeg erfart at man skjeldent får igjen noe for å være snill. Kommer ikke til å skje igjen for å si det sånn. 

Anonymkode: c97da...e6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...