Gå til innhold

Hvordan behandler elskerinner konene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

42 minutter siden, wintergirl skrev:

Fint det ordnet seg for dere alle. Ikke ofte elskerinner og kona blir venninner. Men du var kanskje snill mot henne og hun mot deg?

Det er nok ikke så ofte det skjer. Hun var respektfull og vennlig hele veien, hun ønsket bare å vite sannheten. Og hun var (er) nok også usedvanlig raus. Og jeg var vennlig og forståelsesfull mot henne. 

Anonymkode: 31620...d46

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok ikke så ofte det skjer. Hun var respektfull og vennlig hele veien, hun ønsket bare å vite sannheten. Og hun var (er) nok også usedvanlig raus. Og jeg var vennlig og forståelsesfull mot henne. 

Anonymkode: 31620...d46

Det kan hjelpe mye hvis en som ligger med mannen din er hyggelig og ydmyk tilbake. Men du visste ikke at han var gift og da kan du ikke noe for det heller. Og det hender jo at kona kan hate elskerinna selv om hun er aldri så forståelsesfull tilbake , eller omvendt. Jeg har selv opplevd det sviket og kunne fint vært hyggelig mot elskerinnen jeg, men hun var bare kvalm tilbake og hadde kun i hodet å erobre mannen min. Vi er også fortsatt sammen i dag, mannen min og jeg. Vi har det fint i dag, men hadde ikke klart er svik til fra han da.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her nektet mannen meg sex og lå med en annen. Så den sextørken hjemme skyldtes ikke meg.

Anonymkode: edb9b...f55

Jeg og mannen min holdt på som kaniner og likevel fant han ett annet kvinnfolk. Litt ironisk er det at det var en skikkelig bunnyboiler. 

Anonymkode: 57b0c...9f4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, hind skrev:

Nope. Han kunne ikke vært utro om det ikke fantes kvinner som var villige til å spre bena for ham selv om han er gift. De hadde også et valg og må pent ta sin del av skylden i dette. Å ikke gjøre det er bare latterlig.

Det er virkelig ikke single kvinners ansvar å passe på at menn ikke er utro. Problemet er at disse mennene lyver om at de ikke er i forhold, at det er slutt osv. 

Endret av Aviatione
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Aviatione skrev:

Det er virkelig ikke single kvinners ansvar å passe på at menn utro. Problemet er at disse mennene lyver om at de ikke er i forhold, at det er slutt osv. 

Nå handler tråden om hvordan elskerinner behandler kona til mannen de ligger med. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, wintergirl skrev:

Nå handler tråden om hvordan elskerinner behandler kona til mannen de ligger med. 

Nope. Han kunne ikke vært utro om det ikke fantes kvinner som var villige til å spre bena for ham selv om han er gift. De hadde også et valg og må pent ta sin del av skylden i dette. Å ikke gjøre det er bare latterlig.

Ja men jeg følte bare for å svare på dette som hele tiden kommer opp, at konene til disse utro mennene mener at elskerinnene har ansvaret. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Aviatione skrev:

Nope. Han kunne ikke vært utro om det ikke fantes kvinner som var villige til å spre bena for ham selv om han er gift. De hadde også et valg og må pent ta sin del av skylden i dette. Å ikke gjøre det er bare latterlig.

Ja men jeg følte bare for å svare på dette som hele tiden kommer opp, at konene til disse utro mennene mener at elskerinnene har ansvaret. 

 

Ja, og det er jo sant selv om du er uenig. Selv om mange lett hopper til sengs med en de vet er opptatt, så bør man ikke gjøre det selv. Det er mange forskrudde elskerinner også som vil ta kona som ikke har gjort dem noe. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får jeg vel bare kjedelige svar om hvor umoralsk jeg er, men whatever:

Som elskerinne er mitt utgangspunkt hvis jeg blir oppsøkt av kona å si minst mulig, men å være ydmyk, vennlig innstilt og tilsynelatende ærlig. Men det er jo han jeg kjenner og liker, så jeg kommer jo til å glatte veldig over hele greia og tilbakeholde informasjon, aller helst nekte for alt for å redde ræva hans. Men det jeg er tilsynelatende ærlig med er hvis det er håndfaste beviser så legger jeg meg flat, da sier jeg hva jeg har gjort og hvorfor og at jeg har vært dum og egoistisk og skammer meg og den type ting som jeg tror de vil høre.

Men man blir jo sjelden oppdaget eller sammen med mannen sånn at man virkelig blir homewrecker, så man slipper som oftest å forholde seg til koner.

Jeg har blitt konfrontert to ganger med spørsmål fordi de har funnet noen beviser, og faktisk endt opp med å bli venn med samboeren begge de gangene. Nå har det også vært en notorisk utro mann begge de gangene, hvis du er sammen med en fyr som har bedratt deg ørten ganger så tror jeg du etterhvert legger forsvinnende lite av skylden på elskerinnen og skjønner at det bare er mannen som er problemet. Han ene sa også at han var singel når han ikke var det, så der hadde jeg for en gangs skyld faktisk ikke gjort noe galt engang. 

En annen gang fikk jeg en stygg SMS fra en opptatt mann jeg lå med om at han aldri ville se meg igjen og jeg betydde ingenting og sånt, den var jo åpenbart skrevet av samboeren. Svarte da også bare med å late som jeg trodde den var fra han og glatte over hele greia med at det jo ikke var noe som hadde skjedd uansett. Selv om jeg vanligvis ikke tar noe piss fra noen.

Men man synes jo innerst inne bare synd på kona, så jeg tenker man skal legge seg litt flat og la sånt skli uten å slenge tilbake. Tror ikke jeg kunne vært ufin mot henne, selv om hun hadde vært det mot meg. Man må bare heve seg over sånt, ellers blir det å sparke folk som ligger nede.

Anonymkode: e7dee...5e3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe av det morsomste jeg har lest! Du må ligge med denne mannen fordi at alle andre liksom gjør det :ler:

Veldig moden tankegang.. 

Anonymkode: e6866...f93

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det ikke vært meg han var utro med så hadde det garantert vært en annen dame. Det er ikke første gang han er utro mot konen for å si det sånn..

Anonymkode: fe455...3d6

Dette er noe av det morsomste jeg har lest! Du må ligge med denne mannen fordi at alle andre liksom gjør det :ler:

Veldig moden tankegang.. 

Anonymkode: e6866...f93

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som naut, de har jo blitt behandlet som det  fra den dagen de begynte å knulle mennene deres. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men man synes jo innerst inne bare synd på kona, så jeg tenker man skal legge seg litt flat og la sånt skli uten å slenge tilbake. Tror ikke jeg kunne vært ufin mot henne, selv om hun hadde vært det mot meg. Man må bare heve seg over sånt, ellers blir det å sparke folk som ligger nede.

Det er fint at du er ydmyk og synes synd på kona. Det viser at har du forstått litt av det hun blir utsatt for. Men hvorfor ligger du med han i utgangspunktet? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du ikke forstår hvorfor noen har sex med hverandre, vel da forstår jeg veldig godt hvorfor mannen din er utro mot deg. 

Anonymkode: 1f787...ae4

Spørsmålet her var vel hvorfor hun velger å ligge med opptatte menn. Ikke hvorfor folk har sex..

Anonymkode: bb923...497

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå får jeg vel bare kjedelige svar om hvor umoralsk jeg er, men whatever:

Som elskerinne er mitt utgangspunkt hvis jeg blir oppsøkt av kona å si minst mulig, men å være ydmyk, vennlig innstilt og tilsynelatende ærlig. Men det er jo han jeg kjenner og liker, så jeg kommer jo til å glatte veldig over hele greia og tilbakeholde informasjon, aller helst nekte for alt for å redde ræva hans. Men det jeg er tilsynelatende ærlig med er hvis det er håndfaste beviser så legger jeg meg flat, da sier jeg hva jeg har gjort og hvorfor og at jeg har vært dum og egoistisk og skammer meg og den type ting som jeg tror de vil høre.

Men man blir jo sjelden oppdaget eller sammen med mannen sånn at man virkelig blir homewrecker, så man slipper som oftest å forholde seg til koner.

Jeg har blitt konfrontert to ganger med spørsmål fordi de har funnet noen beviser, og faktisk endt opp med å bli venn med samboeren begge de gangene. Nå har det også vært en notorisk utro mann begge de gangene, hvis du er sammen med en fyr som har bedratt deg ørten ganger så tror jeg du etterhvert legger forsvinnende lite av skylden på elskerinnen og skjønner at det bare er mannen som er problemet. Han ene sa også at han var singel når han ikke var det, så der hadde jeg for en gangs skyld faktisk ikke gjort noe galt engang. 

En annen gang fikk jeg en stygg SMS fra en opptatt mann jeg lå med om at han aldri ville se meg igjen og jeg betydde ingenting og sånt, den var jo åpenbart skrevet av samboeren. Svarte da også bare med å late som jeg trodde den var fra han og glatte over hele greia med at det jo ikke var noe som hadde skjedd uansett. Selv om jeg vanligvis ikke tar noe piss fra noen.

Men man synes jo innerst inne bare synd på kona, så jeg tenker man skal legge seg litt flat og la sånt skli uten å slenge tilbake. Tror ikke jeg kunne vært ufin mot henne, selv om hun hadde vært det mot meg. Man må bare heve seg over sånt, ellers blir det å sparke folk som ligger nede.

Anonymkode: e7dee...5e3

Å du har for vane å ligge med gifte menn tydeligvis?  

Anonymkode: 31dc2...a12

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Frankrike deltok tidligere presidents Mitterand's elskerinne i hans begravelse. Jeg tror de har et avklart forhold i Frankrike til elskerinner ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet her var vel hvorfor hun velger å ligge med opptatte menn. Ikke hvorfor folk har sex..

Anonymkode: bb923...497

Hvis du fortsatt ikke forstår deg på det så skal jeg gjøre et forsøk på å forklare det til deg.

Elskeren eller elskerinnen finner den opptatte kvinnen eller mannen attraktiv. Er det ikke derfor folk flest ligger med hverandre? 

Årsaken til at den opptatte kvinnen og mannen har en elsker eller elskerinne, er som oftest at det er dødt hjemme.

Sånn kan det forklares, overforenklet slik at selv de minst begavede forstår det. 

Anonymkode: 1f787...ae4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du fortsatt ikke forstår deg på det så skal jeg gjøre et forsøk på å forklare det til deg.

Elskeren eller elskerinnen finner den opptatte kvinnen eller mannen attraktiv. Er det ikke derfor folk flest ligger med hverandre? 

Årsaken til at den opptatte kvinnen og mannen har en elsker eller elskerinne, er som oftest at det er dødt hjemme.

Sånn kan det forklares, overforenklet slik at selv de minst begavede forstår det. 

Anonymkode: 1f787...ae4

Ofte brukt som en unnskyldning! Svart hvitt tenking kaller man sånt. En eller annen kjerring eller gubbe må ikke ligge med en de vet er opptatt , selv om de er aldri så kåte. Det fins nok av attraktive single menn og kvinner der ute. Men noen er skada og empatiløse.

Endret av wintergirl
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du fortsatt ikke forstår deg på det så skal jeg gjøre et forsøk på å forklare det til deg.

Elskeren eller elskerinnen finner den opptatte kvinnen eller mannen attraktiv. Er det ikke derfor folk flest ligger med hverandre? 

Årsaken til at den opptatte kvinnen og mannen har en elsker eller elskerinne, er som oftest at det er dødt hjemme.

Sånn kan det forklares, overforenklet slik at selv de minst begavede forstår det. 

Anonymkode: 1f787...ae4

Det er vel omtrent slik man kan begrunne tyveri også: tyven finner tingen attraktiv, og har ikke, eller vil ikke bruke, penger på å kjøpe den. Derfor stjeler hun selvfølgelig. Det er bare duster som ikke har forståelse for et så overbevisende forsvar. 

Anonymkode: 7593f...3b9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du fortsatt ikke forstår deg på det så skal jeg gjøre et forsøk på å forklare det til deg.

Elskeren eller elskerinnen finner den opptatte kvinnen eller mannen attraktiv. Er det ikke derfor folk flest ligger med hverandre? 

Årsaken til at den opptatte kvinnen og mannen har en elsker eller elskerinne, er som oftest at det er dødt hjemme.

Sånn kan det forklares, overforenklet slik at selv de minst begavede forstår det. 

Anonymkode: 1f787...ae4

Så hvorfor blir de fleste hos kona hvis det er dødt hjemme? 

Anonymkode: edb9b...f55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...