Gå til innhold

Hvordan behandler elskerinner konene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde det ikke vært meg han var utro med så hadde det garantert vært en annen dame. Det er ikke første gang han er utro mot konen for å si det sånn..

Anonymkode: fe455...3d6

Må du ligge med en som er opptatt bare fordi et er mange andre som gjør det? 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva hvis hun kjøpte/spanderte på mannen? Da er jo kona gift med en borderline prostituert. 

Anonymkode: 2eb40...99e

Ja, er ikke uenig det.

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var kun sex så nei han spanderte aldri noe. Nei den som er homewrecker er mannen som VALGTE å være utro mot henne.

Anonymkode: fe455...3d6

Lol. Det der er det MEST BULLSHITARGUMENTET i veeeeerden! «Mannen vil stikke kuken sin i noe annet om det ikke er meg uansett».

Jeg skrev aldri han var ansvarsløs i situasjonen, men det tar faan meg two to tango. Man er like ille begge to. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det ikke vært meg han var utro med så hadde det garantert vært en annen dame. Det er ikke første gang han er utro mot konen for å si det sånn..

Anonymkode: fe455...3d6

Åh lol. Det sier alle elskerinner 🤣🤣

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det ikke vært meg han var utro med så hadde det garantert vært en annen dame. Det er ikke første gang han er utro mot konen for å si det sånn..

Anonymkode: fe455...3d6

Det er jo enda dårligere grunn til å gjøre det. Du vet at han har lavmåls moral. 

Anonymkode: 4d9bf...5be

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo enda dårligere grunn til å gjøre det. Du vet at han har lavmåls moral. 

Anonymkode: 4d9bf...5be

Visste ikke at han hadde vært utro før etter vi hadde hatt sex første gang. Syns det var merkelig at konen var så sykelig sjalu så spurte han rett ut om han hadde vært utro før,å det hadde han. Men konen valgte å gi han en ny sjanse.

Anonymkode: fe455...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Syns det var merkelig at konen var så sykelig sjalu...

Anonymkode: fe455...3d6

Du kjente kona hans?

Anonymkode: 4d9bf...5be

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som elskerinne var grei og hyggelig mot henne helt til hun begynner å kalle meg billig hore og homewreaker. Da var jeg slem tilbake å sendte screenshoot av en sms der mannen skriver til meg at han har tenkt på meg hele dagen og hvor lyst han har på meg. Det fallt ikke i god smak hos konen å da ble hun enda mer rasende. 

Anonymkode: fe455...3d6

Kona traff jo spikkeren på deg. For når du godtar og være elskerinne til en gift mann så er du en homewreaker💁‍♀️

Vanligvis er etiketten "homewrecker" brukt på en person som har en affære med andres ektefelle eller partner det kan også referere til andre krefter som er ødeleggende for et ekteskapelig forhold og bare knyttet til en part i det forholdet

Anonymkode: 6c789...abc

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kjente kona hans?

Anonymkode: 4d9bf...5be

Nei. Men han snakket en del om at konen var så sjalu at vi kunne ikke være venner på Fitbit osv.

Anonymkode: fe455...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Men han snakket en del om at konen var så sjalu at vi kunne ikke være venner på Fitbit osv.

Anonymkode: fe455...3d6

Så for alt du vet er hun ikke sjalu, kanskje han lyver like bra til henne som til deg? 

Anonymkode: 4d9bf...5be

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde det ikke vært meg han var utro med så hadde det garantert vært en annen dame. Det er ikke første gang han er utro mot konen for å si det sånn..

Anonymkode: fe455...3d6

Som sagt, hvis det ikke var for deg og damer som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var kun sex så nei han spanderte aldri noe. Nei den som er homewrecker er mannen som VALGTE å være utro mot henne.

Anonymkode: fe455...3d6

Nope. Han kunne ikke vært utro om det ikke fantes kvinner som var villige til å spre bena for ham selv om han er gift. De hadde også et valg og må pent ta sin del av skylden i dette. Å ikke gjøre det er bare latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Men han snakket en del om at konen var så sjalu at vi kunne ikke være venner på Fitbit osv.

Anonymkode: fe455...3d6

Tror du elskerinne er en beskyttet tittel? Hvordan i all vide verden kan du påberope deg retten til å vite NOEN ting om henne, basert på fortellingen til en ynkelig mann som stikker tissen i alt som kryper og går.

Det blåser veldig veldig kaldt øverst på toppen...

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det i ordet/ tittelen ELSKERINNE folk ikke forstår?

Det betyr ikke automatisk at man et vernet fra mannes kona etc. Eller at man kan henge rundt på alle plassene som mannen beveger seg på. Om noen har den innstillingen så er det noe forferdelig galt med tankegangen.

Anonymkode: 6c789...abc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, wintergirl skrev:

Må du ligge med en som er opptatt bare fordi et er mange andre som gjør det? 

AMEN.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er støttekontakt for menn som mener de får nok nærhet hjemme. Når de først lurer damer ved å la være å nevne sivilstatus er det ikke så lett å bryte, selv om det er det en bør gjøre. 

Dere koner som vet det er lite nærhet i samlivet: lukker dere øya for sjangsen at menna deres finner damer utenom? Det er DERES forhold med de problemer det inneholder. Ikke skyld på tredjepart som ofte blir lurt inn i det.

Det er dog de menn som får sex hjemme og ljuger om det til elskerinna for å få henne til å føle medlidenhet, de er det ikke så mye å gjøre med...Kudos til de elskerinner som klarer å bryte når de får vite sannheten.

Anonymkode: 868f6...58f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*mener de IKKE får nok nærhet...

Anonymkode: 868f6...58f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er støttekontakt for menn som mener de får nok nærhet hjemme. Når de først lurer damer ved å la være å nevne sivilstatus er det ikke så lett å bryte, selv om det er det en bør gjøre. 

Dere koner som vet det er lite nærhet i samlivet: lukker dere øya for sjangsen at menna deres finner damer utenom? Det er DERES forhold med de problemer det inneholder. Ikke skyld på tredjepart som ofte blir lurt inn i det.

Det er dog de menn som får sex hjemme og ljuger om det til elskerinna for å få henne til å føle medlidenhet, de er det ikke så mye å gjøre med...Kudos til de elskerinner som klarer å bryte når de får vite sannheten.

Anonymkode: 868f6...58f

De får ikke nok nærhet? Hvordan kan elskerinner vite at det er sant? Kan være han som er kald og glad i bekreftelse også.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er støttekontakt for menn som mener de får nok nærhet hjemme. Når de først lurer damer ved å la være å nevne sivilstatus er det ikke så lett å bryte, selv om det er det en bør gjøre. 

Dere koner som vet det er lite nærhet i samlivet: lukker dere øya for sjangsen at menna deres finner damer utenom? Det er DERES forhold med de problemer det inneholder. Ikke skyld på tredjepart som ofte blir lurt inn i det.

Det er dog de menn som får sex hjemme og ljuger om det til elskerinna for å få henne til å føle medlidenhet, de er det ikke så mye å gjøre med...Kudos til de elskerinner som klarer å bryte når de får vite sannheten.

Anonymkode: 868f6...58f

Her nektet mannen meg sex og lå med en annen. Så den sextørken hjemme skyldtes ikke meg.

Anonymkode: edb9b...f55

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi ikke visste om hverandre, tok vi en kaffe sammen da det kom for dagen at han hadde lurt oss begge. Jeg visste ikke at han var gift, og hun visste ikke at han var utro. Så da hun fant ut av dette, kontaktet hun meg (fant kontaktinformasjonen på mobilen hans), vi tok en kaffe sammen, og er den dag i dag nære venner. Utrolig nok. Hun valgte å skille seg. 

Anonymkode: 31620...d46

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden vi ikke visste om hverandre, tok vi en kaffe sammen da det kom for dagen at han hadde lurt oss begge. Jeg visste ikke at han var gift, og hun visste ikke at han var utro. Så da hun fant ut av dette, kontaktet hun meg (fant kontaktinformasjonen på mobilen hans), vi tok en kaffe sammen, og er den dag i dag nære venner. Utrolig nok. Hun valgte å skille seg. 

Anonymkode: 31620...d46

Fint det ordnet seg for dere alle. Ikke ofte elskerinner og kona blir venninner. Men du var kanskje snill mot henne og hun mot deg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...