Gå til innhold

Hvordan behandler elskerinner konene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange diskusjoner her inne handler om hvordan forsmådde kvinner hevner seg på elskerinnen. Men hvordan behandler elskerinnen konen etter at utroskap er avslørt? Er det noen som vil dele historier om det? 

Anonymkode: 4edd7...4ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg som elskerinne var grei og hyggelig mot henne helt til hun begynner å kalle meg billig hore og homewreaker. Da var jeg slem tilbake å sendte screenshoot av en sms der mannen skriver til meg at han har tenkt på meg hele dagen og hvor lyst han har på meg. Det fallt ikke i god smak hos konen å da ble hun enda mer rasende. 

Anonymkode: fe455...3d6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min manns elskerinne behandler meg svært godt.

Anonymkode: 7026c...59a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ei elskerinne unnskyldte seg til kona fordi hun trodde ikke de var sammen lenger. kanskje hun er en av de som skriver her? haha. den der at forholdet var dårlig og at han var på vei ut, men nei de var fortsatt sammen. mannen ble rasende på elskerinna

Anonymkode: 3923c...12a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ei elskerinne unnskyldte seg til kona fordi hun trodde ikke de var sammen lenger. kanskje hun er en av de som skriver her? haha. den der at forholdet var dårlig og at han var på vei ut, men nei de var fortsatt sammen. mannen ble rasende på elskerinna

Anonymkode: 3923c...12a

Kan godt være at det var det han sa til henne. Her sa mannen gjentatte ganger at han var på vei til å flytte ut han måtte bare finne en leilighet først. Når det var gått 4 mnder å han forsatt bodde med henne så skjønte jeg at det bare var løgn fra han. 

Anonymkode: fe455...3d6

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min manns elskerinne behandler meg svært godt.

Anonymkode: 7026c...59a

Sa hun unnskyld?

Anonymkode: fe455...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Sa hun unnskyld?

Anonymkode: fe455...3d6

Nei fordi det viste seg at det var hun som så ham først. De gikk på ungdomsskolen sammen, og jeg traff ham ikke før etter videregående.

Anonymkode: 7026c...59a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elskerinnen har ikke noen part i det et "par" gjennomgår. Hun er en konsekvens av langvarige problemer.

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sa hun unnskyld?

Anonymkode: fe455...3d6

Unnskyld for hva? at hun er elendig gammel-kone.mor?

Anonymkode: eaca8...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var ekkel. Likte å gni det inn at de hadde hatt sex. Har aldri kalt henne noe for det var hun ikke verdt. Hun ble også sint på meg da jeg fortalte henne hva min mann hadde sagt om henne. Kalte meg falsk og dømmende og at jeg ikke hadde noe med om de hadde seg eller ikke. Jeg var faktisk klar for å være snill mot henne da jeg trodde hun også ble lurt av han, men hun gav f... . Så de kan disse elskerinnene også. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Elskerinnen har ikke noen part i det et "par" gjennomgår. Hun er en konsekvens av langvarige problemer.

Unnskyld for hva? at hun er elendig gammel-kone.mor?

Anonymkode: eaca8...42a

Moralsk dyslektisk?

Anonymkode: 7593f...3b9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min manns elskerinne begynte å stalke meg fysisk. Så henne snoke i postkassen flere ganger, hun fulgte etter meg fra treningsenter til treningsenter, hun stalket meg her inne...laget flere brukere for å prøve å sykeligjøre meg. Fullstendig loonytoon. 

Mange år siden jeg har hørt fra ho nå da. Hun sluttet etter jeg bokstavelig talt oppsøkte familien hennes for å få stopp på det. 

Anonymkode: 57b0c...9f4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min manns elskerinne gjorde seg selv til offeret og fortalte sin versjon av historien til alle rundt oss. Historien nådde til og med barna våre(unge voksne barn) Jeg har mottatt flere meldinger om at jeg må respektere henne og holde meg unna steder der hun er.  Det er flere år siden dette skjedde og den siste meldingen kom nå nylig.  Jeg synes egentlig synd på henne, men samtidig blir jeg jo oppgitt og sint.

Endret av Kanel1
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Elskerinnen har ikke noen part i det et "par" gjennomgår. Hun er en konsekvens av langvarige problemer.

Unnskyld for hva? at hun er elendig gammel-kone.mor?

Anonymkode: eaca8...42a

Ikke alltid. For en svart hvitt tenking 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som elskerinne var grei og hyggelig mot henne helt til hun begynner å kalle meg billig hore og homewreaker. Da var jeg slem tilbake å sendte screenshoot av en sms der mannen skriver til meg at han har tenkt på meg hele dagen og hvor lyst han har på meg. Det fallt ikke i god smak hos konen å da ble hun enda mer rasende. 

Anonymkode: fe455...3d6

Grei og hyggelig? Du lå jo med mannen hennes. Eier du ikke selvinnsikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som elskerinne var grei og hyggelig mot henne helt til hun begynner å kalle meg billig hore og homewreaker. Da var jeg slem tilbake å sendte screenshoot av en sms der mannen skriver til meg at han har tenkt på meg hele dagen og hvor lyst han har på meg. Det fallt ikke i god smak hos konen å da ble hun enda mer rasende. 

Anonymkode: fe455...3d6

Hva var problemet egentlig? Homewrecker er du så absolutt 🤨 om denne mannen i tillegg kjøpte/spanderte på deg er det også litt borderline prostitusjon.

Hun var ikke langt fra sannheten denne kona. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, duplexx skrev:

Hva var problemet egentlig? Homewrecker er du så absolutt 🤨 om denne mannen i tillegg kjøpte/spanderte på deg er det også litt borderline prostitusjon.

Hun var ikke langt fra sannheten denne kona. 

Hva hvis hun kjøpte/spanderte på mannen? Da er jo kona gift med en borderline prostituert. 

Anonymkode: 2eb40...99e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg som elskerinne var grei og hyggelig mot henne helt til hun begynner å kalle meg billig hore og homewreaker. Da var jeg slem tilbake å sendte screenshoot av en sms der mannen skriver til meg at han har tenkt på meg hele dagen og hvor lyst han har på meg. Det fallt ikke i god smak hos konen å da ble hun enda mer rasende. 

Anonymkode: fe455...3d6

Billig hore kan ikke jeg ta stilling til siden jeg ikke kjenner deg. men vel, en homewrecker er du uansett om du liker det eller ikke. Han har selvsagt hovedansvaret, men han kunne ikke vært utro om det ikke var for deg og kvinner som deg, som er villige til å ødelegge en familie for å få det dere vil ha. Dere elskerinner er raske til å bagatellisere deres rolle i det hele, synes jeg. 

Endret av hind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, RoNo skrev:

Grei og hyggelig? Du lå jo med mannen hennes. Eier du ikke selvinnsikt?

Vil hun ha en unnskyldning så får hun ikke det ved å slenge dritt til meg.

Anonymkode: fe455...3d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, duplexx skrev:

Hva var problemet egentlig? Homewrecker er du så absolutt 🤨 om denne mannen i tillegg kjøpte/spanderte på deg er det også litt borderline prostitusjon.

Hun var ikke langt fra sannheten denne kona. 

Det var kun sex så nei han spanderte aldri noe. Nei den som er homewrecker er mannen som VALGTE å være utro mot henne.

Anonymkode: fe455...3d6

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, hind skrev:

Billig hore kan ikke jeg ta stilling til siden jeg ikke kjenner deg. men vel, en homeweecker er du uansett om du liker det eller ikke. Han har selvsagt hovedansvaret, men han kunne ikke vært utro om det ikke var for deg og kvinner som deg, som er villige til å ødelegge en familie for å få det dere vil ha. Dere elskerinner er raske til å bagatellisere deres rolle i det hele, synes jeg. 

Hadde det ikke vært meg han var utro med så hadde det garantert vært en annen dame. Det er ikke første gang han er utro mot konen for å si det sånn..

Anonymkode: fe455...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...