Gå til innhold

Det ringer på døren om natten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis dere er hjemme alene å det ringer på 00.30 om natten hadde dere turd å åpne da? La meg tidlig idag men blir vekket 00.30 av at det ringer på. Åpnet ikke siden det er så sent;å da ringer det på enda en gang. Ekkel opplevelse når jeg ikke vet hvem det er å når jeg er husredd fra før av :P Ble bare nygjerrig på om dere hadde åpnet eller ikke.

Anonymkode: 78859...c5c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke åpnet! Er veldig husredd selv. 

Anonymkode: 5d23a...835

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke åpnet! Er veldig husredd selv. 

Anonymkode: 5d23a...835

Me too så tør jo ikke sove igjen hehe.. Har en anelse om hvem det kan ha vært,men rart han ikke ringer når jeg da ikke åpnet. Derfor jeg lurer på om det kan ha vært en annen. Utrolig ekkel opplevelse når jeg er mer enn nok husredd fra før.

Anonymkode: 78859...c5c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke åpnet, hadde nok fått kjempeangst, og deretter begynt å håpe på at det ikke var noen som trengte hjelp.. 

Anonymkode: 9e068...45d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke å åpne da vi bor i blokk og jeg alltid tenker at noen har ringt på feil. Er også veldig husredd, så kvier meg alltid til å åpne døren om jeg ikke vet at vi skal få besøk. 

Er sikkert bare noen som har ringt på feil, er jo lørdag og kanskje noen skulle på fest men hadde feil adresse? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde åpnet uten å tenke noe mer over det. 

Anonymkode: 0cd7e...86a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Superstoked skrev:

Jeg bruker ikke å åpne da vi bor i blokk og jeg alltid tenker at noen har ringt på feil. Er også veldig husredd, så kvier meg alltid til å åpne døren om jeg ikke vet at vi skal få besøk. 

Er sikkert bare noen som har ringt på feil, er jo lørdag og kanskje noen skulle på fest men hadde feil adresse? 

Ja håper det bare er noen som har gått feil 

Anonymkode: 78859...c5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er noen som har ringt på feil dørklokke.

Anonymkode: 916ff...8ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt livredd. Kanskje sjekket i vindu først. Er så mye rart om dagen, så blir nervøs av sånt. Hadde også vært urolig for at det kanskje hadde skjedd noe med familien min.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, wintergirl skrev:

Hadde blitt livredd. Kanskje sjekket i vindu først. Er så mye rart om dagen, så blir nervøs av sånt. Hadde også vært urolig for at det kanskje hadde skjedd noe med familien min.

Er så husredd at jeg turde ikke sjekke vinduet en gang :P Hadde det skjedd noe med noen i familien min så hadde de nok ringt meg;ikke kommet på døren min om natten så det er jeg ikke bekymret for.

Anonymkode: 78859...c5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig husredd, så hadde ikke åpnet. Vil tro jeg hadde forsøkt å sneket meg rundt i huset for å titte ut og få et glimt av hvem det var.. hvis jeg ikke hadde fått sett personen hadde jeg prøvd å berolige med meg at det sikkert var noen som hadde gått feil, og hvis det var noen som forsøkte å nå meg ville de ringt.. De beroligende tankene hadde ikke hjulpet, og jeg hadde trolig ikke fått sove så mye resten av natta. Så teit er jeg 🤓

Anonymkode: 29b59...473

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til vanlig: Jeg har god oversikt fra soverommet, så jeg kunne sett vedkommende derfra. Kan også se hvor de går om de forlater plassen, om de fortsetter å oppholde seg i nærheten. Så nei, jeg hadde ikke åpnet på natten.

Nå når jeg har en innpåsliten fyr etter meg: åpner ikke døra noe tid på døgnet. Stoler ikke på at han er helt riktig. 

Anonymkode: 0702f...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg åpner ikke døren på dagtid engang, med mindre jeg vet noen skal komme innom. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, hva er dere så redde for? Dere har vel låst utgangsdøren? 🤔 

Jeg hadde sett i nøkkelhullet evnt ut av vinduet. Hadde ikke åpnet for vilt fremmede midt på natten, men hadde åpnet om det var noen jeg kjente (høyst usannsynlig at noen jeg kjenner kommer uanmeldt midt på natten) eller om det mot formodning var noen i skikkelig nød. 

Men jeg hadde ikke vært redd. Mest sannsynlig er det noen som har ringt på feil, så bare å legge seg igjen. 😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er veldig husredd, så hadde ikke åpnet. Vil tro jeg hadde forsøkt å sneket meg rundt i huset for å titte ut og få et glimt av hvem det var.. hvis jeg ikke hadde fått sett personen hadde jeg prøvd å berolige med meg at det sikkert var noen som hadde gått feil, og hvis det var noen som forsøkte å nå meg ville de ringt.. De beroligende tankene hadde ikke hjulpet, og jeg hadde trolig ikke fått sove så mye resten av natta. Så teit er jeg 🤓

Anonymkode: 29b59...473

Jeg er like teit! Tør jo ikke sove igjen selv om det sikkert er en naturlig forklaring på hvorfor noen ringte på her.

Anonymkode: 78859...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er så husredd at jeg turde ikke sjekke vinduet en gang :P Hadde det skjedd noe med noen i familien min så hadde de nok ringt meg;ikke kommet på døren min om natten så det er jeg ikke bekymret for.

Anonymkode: 78859...c5c

Jeg får så mange tanker på en gang når jeg blir redd. Håper det aldri banker på døra midt på natta så lenge jeg er alene, helst ikke når mannen min er hjemme heller😆 Skikkelig husredd selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, wintergirl skrev:

Jeg får så mange tanker på en gang når jeg blir redd. Håper det aldri banker på døra midt på natta så lenge jeg er alene, helst ikke når mannen min er hjemme heller😆 Skikkelig husredd selv.

Jeg er alenemamma så er jo alltid alene hjemme men har aldri opplevd noe sånt før. Kommer nok ikke til å tørre å sovne før det blir morgen,for dette var ekkel opplevelse.

Anonymkode: 78859...c5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke åpnet, hadde blitt dødsredd og hjertebank og klikka heeelt 😂 bor i en enebolig alene, jeg hadde bare sittet på kne forand et vindu og sett hvem det var når de gikk. Vurderer å få meg sånn kamera på døra itilfelle det skulle skjedd. Jeg er redd nok for å åpne om det ringer på kl 12 på dagtid liksom. Men hadde blott veeeldig nysgjerrig da om det ringte på midt på natta, hadde nok ikke fått sovet vidre. 

Anonymkode: ae346...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke åpnet, hadde blitt dødsredd og hjertebank og klikka heeelt 😂 bor i en enebolig alene, jeg hadde bare sittet på kne forand et vindu og sett hvem det var når de gikk. Vurderer å få meg sånn kamera på døra itilfelle det skulle skjedd. Jeg er redd nok for å åpne om det ringer på kl 12 på dagtid liksom. Men hadde blott veeeldig nysgjerrig da om det ringte på midt på natta, hadde nok ikke fått sovet vidre. 

Anonymkode: ae346...d4e

Har mine mistanker om hvem det kan ha vært men rart at han ikke ringer meg når jeg ikke åpnet da.  Jeg turde ikke en gang å se ut av vinduet så husredd er jeg hehe.. 

Anonymkode: 78859...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Elefantenirommet skrev:

Jøss, hva er dere så redde for? Dere har vel låst utgangsdøren? 🤔 

Jeg hadde sett i nøkkelhullet evnt ut av vinduet. Hadde ikke åpnet for vilt fremmede midt på natten, men hadde åpnet om det var noen jeg kjente (høyst usannsynlig at noen jeg kjenner kommer uanmeldt midt på natten) eller om det mot formodning var noen i skikkelig nød. 

Men jeg hadde ikke vært redd. Mest sannsynlig er det noen som har ringt på feil, så bare å legge seg igjen. 😊

Jeg har fått fremmede inn vinduet midt på natta. Det blir man ofte husredd av. Mange blir husredd bare av å høre om sånt. Det er en vanlig, men irrasjonell frykt.

Det kan være veldig frustrerende for folk når de prøver å snakke fornuft til seg selv, men ikke når gjennom. 

Anonymkode: 0702f...053

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...