Gå til innhold

Kollega ville ikke at jeg skulle sitte på i hans bil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå på fredag reiste jeg og fire andre kollegaer på ett arrangement gjennom jobben. Vi var da to kvinner og tre menn. Han ene har jeg følelser for (men han vet ingenting om det). Da det er et stykke til dit vi skulle ble vi enige om å kjøre samlet i to biler. Det var ikke helt avtalt på forhånd hvem som skulle sitte på med hvem, men det var avklart hvem som skulle kjøre. Den kvinnelige kollegaen min hadde avtalt med han ene at hun skulle sitte på med han. 

Jeg kom litt for sent i forhold til tidspunktet vi hadde avtalt å møtes, så da jeg kom hadde de to gjenværende kollegaene mine satt seg i samme bil for å kjøre sammenDa jeg var på vei til å sette meg inn sammen med dem sa han ene (han som jeg er interessert i) at jeg kunne sette kofferten min i bilen hans og så sitte på i den andre bilen. Jeg prøvde å si at jeg syntes det var best å sitte på i samme bil som der kofferten min var plassert (sikkert ikke den beste unnskyldningen men). Det ble da til at jeg satt på i den andre bilen.

Jeg skjønner ikke helt hvorfor han ikke ville at jeg skulle sitte på med han? Noen som har noen teorier eller anelser om hvorfor? 

Jeg tenkte først at kanskje det var fordi han helst ikke ville ha noe med meg å gjøre av en eller annen grunn. Men så tilbydde han seg å kjøre meg på butikken i dag så jeg kunne kjøpe noe jeg trengte (selvom det var mange andre som også kunne ha kjørt meg dit). Vi hadde en helt vanlig samtale i bilen og det var bare oss to da, så jeg ser virkelig ikke hvorfor jeg ikke kunne sitte på med han hit da vi dro på fredag? Den eneste forskjellen fra i dag og fredag er at kollegaen vår også satt på i samme bil og i dag kjørte vi alene?

Anonymkode: 661ef...497

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje de hadde avtalt å prate om noe personlig på vegen? 

Grunnene kan være så mange, og synes ikke du skal overanalysere det til tross for at jeg veldig godt skjønner at du gjør det! Jeg ser absolutt ikke for meg at han ikke ønsket å ha noe med deg å gjøre. ☺️☺️

Anonymkode: b897e...49d

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han ville sniffe på trusa di i kofferten din?

Anonymkode: 9208f...225

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere var fem personer som skulle på tur og tre allerede satt i én bil syns han kanskje det var unødvendig at du også skulle sitte der så den femte personen måtte kjøre alene?

Anonymkode: 1f177...54f

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke helt hvem som satt i hvilke biler jeg? 

Bil A - med sjåføren som du liker

Bil B - med annen sjåfør

Hvor hadde den andre kvinnelige kollegaen avtalt å sitte på, og hvor satt de to andre kollegaene når du kom?

Anonymkode: d6388...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke helt hvem som satt i hvilke biler jeg? 

Det burde du. Ts kom sist, og da satt det tre i én bil og én i en annen. Ts ville sette seg sammen med mannen hun likte + kvinnen + mann, i stedet for i den andre bilen. Da ville det blitt 4 + 1 i bilene i stedet for det mer naturlige 3 + 2. Med 4+1 ville nok den enslige sjåføren lurt på om han hadde fått dårlig ånde!

Anonymkode: 8e96a...91b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med ab'ene over her. Det logiske ville vært om du (og kofferten) hadde gått til bilen som bare hadde sjåfør. Bedre plass for alle på den måten. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det burde du. Ts kom sist, og da satt det tre i én bil og én i en annen. Ts ville sette seg sammen med mannen hun likte + kvinnen + mann, i stedet for i den andre bilen. Da ville det blitt 4 + 1 i bilene i stedet for det mer naturlige 3 + 2. Med 4+1 ville nok den enslige sjåføren lurt på om han hadde fått dårlig ånde!

Anonymkode: 8e96a...91b

De var da 5 personer? Ikke 5 + sjåfører. 

Det satt 2 i hver bil når hun kom. Hun var ikke "velkommen" i den bilen hun helst ville sitte. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Hesya skrev:

De var da 5 personer? Ikke 5 + sjåfører. Det satt 2 i hver bil når hun kom. 

3+2 og 4+1 er inklusive sjåfører. Sitat:
da jeg kom hadde de to gjenværende kollegaene mine satt seg i samme bil for å kjøre sammenDa jeg var på vei til å sette meg inn sammen med dem
"De to gjenværende" må være de andre to som ikke var sjåfører. De to  pluss sjåfør var i én bil, i den andre satt bare sjåføren.

Anonymkode: 8e96a...91b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg forstår rett da, så hadde sjåføren i den ene bilen blitt alene hvis TS hadde fått viljen sin - mens de fire andre hadde sittet i den andre bilen.

Det hadde ikke jeg heller «godtatt», av hensyn til den som må være alene. Det er fort gjort at vedkommende da føler seg ekskludert og lite likt, siden alle heller ville kjøre med den andre bilen! Jeg hadde selv pushet på for at den sist ankommende kjørte i den andre bilen, og jeg hadde nok blitt litt oppgitt over at vedkommende ikke skjønte det selv også - at det blir helt feil at fire skal kose deg sammen i en bil og en skal måtte kjøre alene. 3+2 er den naturlige fordelingen. 

Når man skal reise sammen på noe så lar man ikke noen være alene (hvis man kan unngå det). 

Anonymkode: 81a4a...0eb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Ser jeg burde forklart bedre hvordan fordelingen i bilene ble. Han jeg liker kjørte som sagt den ene bilen og der satt den ene mannlige kollegaen vår på. Den andre bilen kjørte den siste mannlige kollegaen og der satt den kvinnelige kollegaen på. 
Det spilte dermed (slik jeg ser det) ikke noen rolle hvem jeg da satt på med i og med at det allerede satt en sjåfør og en passasjer i hver av de to bilene.

Anonymkode: 661ef...497

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

3+2 og 4+1 er inklusive sjåfører. Sitat:
da jeg kom hadde de to gjenværende kollegaene mine satt seg i samme bil for å kjøre sammenDa jeg var på vei til å sette meg inn sammen med dem
"De to gjenværende" må være de andre to som ikke var sjåfører. De to  pluss sjåfør var i én bil, i den andre satt bare sjåføren.

Anonymkode: 8e96a...91b

Var riktig som jeg skrev.. som du ser av TS sin forklaring i innlegget over her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Ser jeg burde forklart bedre hvordan fordelingen i bilene ble. Han jeg liker kjørte som sagt den ene bilen og der satt den ene mannlige kollegaen vår på. Den andre bilen kjørte den siste mannlige kollegaen og der satt den kvinnelige kollegaen på. 
Det spilte dermed (slik jeg ser det) ikke noen rolle hvem jeg da satt på med i og med at det allerede satt en sjåfør og en passasjer i hver av de to bilene.

Anonymkode: 661ef...497

Ok, nei da er det jo ikke så lett å vite hvorfor han ikke ville ha deg i den andre bilen. Men siden han har tilbudt seg å kjøre deg andre steder så kan det jo ikke være fordi han ikke liker deg, i hvert fall. 

Kanskje de ville prate om noe privat? 

Anonymkode: 81a4a...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde vel lyst til å være to menn da, som nevnt over kanskje de skulle prate om ett eller annet, tror ikke jeg ville analysert for mye

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Ser jeg burde forklart bedre hvordan fordelingen i bilene ble. Han jeg liker kjørte som sagt den ene bilen og der satt den ene mannlige kollegaen vår på. Den andre bilen kjørte den siste mannlige kollegaen og der satt den kvinnelige kollegaen på. 
Det spilte dermed (slik jeg ser det) ikke noen rolle hvem jeg da satt på med i og med at det allerede satt en sjåfør og en passasjer i hver av de to bilene.

Anonymkode: 661ef...497

Kanskje den kvinnelige kollegaen ikke ønsket å sitte alene med den mannlige, men hadde ytret ønske om at du også skulle sitte der?

Kanskje han du likte hadde hørt noen dårlige rykter om den mannlige kollegaen i den andre bilen.

Kanskje han du likte hadde hørt noen rykter om at din kvinnelige kollega flørter uhemmet om hun får mulighet, uten å tenke på ektefeller og barn?

Kanskje han du liker og den andre mannlige kollegaen hadde ting de ville snakke om?

Kanskje han du liker liker deg, og syntes det ville være kleint med han andre mannen også?

 

Det kan være mange grunner til at det ble slik, og sannsynligvis er det ikke noe du trenger å ta personlig.

Anonymkode: 47df3...0f6

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en av de andre i den andre bilen ikke var komfortable med å være bare de to. Kanskje de to andre ville snakke sammen uten at noen satt baki og hørte på. Kan være mange grunner ts. Siden kollegaen din ikke vet at du liker han, så overanalyserer du veldig nå. 

Anonymkode: f78cf...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten spør du ham (men dere bør du ikke gjøre), eller så må du leve videre i uvitenhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ville sikkert prate gutteprat. Kanskje han ville prate om deg?  Dagen etter tilbydde han å kjøre deg på butikken for å vise at alt er Ok. 

Du liker han og derfor er det kanskje litt ekstra spennende. Jeg ville satt meg i bilen sammen med den andre kvinnelige kollegaen. Kanskje de også forventet det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...