Gå til innhold

Drømmetydning - Hva betyr marerittene mine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har de siste par-tre årene omtrent hatt utelukkende bare mareritt når jeg først drømmer. Det handler alltid om folk som vil drepe meg. 

Fikk høre for ikke lenge siden at essensen i det man drømmer kan bety noe helt annet, enn at jeg feks. er redd for å bli drept. (Det er vi vel alle uansett). Er det noen som har lest mye om drømmer og drømmetydning som kan komme med litt interessante påstander her?:) De fleste sidene koster penger, og jeg er ikke interessert i å betale noe for å tyde hva drømmene mine betyr. Hadde senest mareritt i natt så nå tenkte jeg at jeg kunne høre her :) 

Anonymkode: 478c0...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er grunnen til at du tror det? Hva tenker du om drømmer som gjentas gang på gang?

Anonymkode: 478c0...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk heller med fastlegen din om det. Det kan ha både fysiske og psykiske årsaker.

Anonymkode: 0e869...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo ikke tolke drømmene dine når vi ikke vet hva du drømmer? 

Anonymkode: 475f8...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2019 den 14.15, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg har de siste par-tre årene omtrent hatt utelukkende bare mareritt når jeg først drømmer. Det handler alltid om folk som vil drepe meg. 

Fikk høre for ikke lenge siden at essensen i det man drømmer kan bety noe helt annet, enn at jeg feks. er redd for å bli drept. (Det er vi vel alle uansett). Er det noen som har lest mye om drømmer og drømmetydning som kan komme med litt interessante påstander her?:) De fleste sidene koster penger, og jeg er ikke interessert i å betale noe for å tyde hva drømmene mine betyr. Hadde senest mareritt i natt så nå tenkte jeg at jeg kunne høre her :) 

Anonymkode: 478c0...6a0

Det kan bety at du ikke når målene dine/ er redd for å ikke nå målene dine 😊

Anonymkode: fbcee...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det kan bety at du har pusteproblemer når du sover. Da får du mareritt og våkner opp anpusten.

Anonymkode: 0e869...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...