Gå til innhold

Møre og Romsdal, aktiviteter, fjell mm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fått med meg ei venninne nå og skal hive oss med i kajakk klubben. Har iallefall fått noen gode ideer så nå skal jeg klare meg på denne tiden av året.

Har enda til gode å finne noe bedrive på vinterstid da 😋 Den er litt vanskeligere vel? Hvor hardt straffet ville jeg blitt om jeg eventuelt hadde kjørt snøscooter en eller annen plass langt til fjells her? Er det slik at de ville stoppet meg bare de hadde sett jeg kjørte med en scooter på hengeren? Bare lurer, skal ikke gjøre det😉

Anonymkode: 046a8...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fått med meg ei venninne nå og skal hive oss med i kajakk klubben. Har iallefall fått noen gode ideer så nå skal jeg klare meg på denne tiden av året.

Har enda til gode å finne noe bedrive på vinterstid da 😋 Den er litt vanskeligere vel? Hvor hardt straffet ville jeg blitt om jeg eventuelt hadde kjørt snøscooter en eller annen plass langt til fjells her? Er det slik at de ville stoppet meg bare de hadde sett jeg kjørte med en scooter på hengeren? Bare lurer, skal ikke gjøre det😉

Anonymkode: 046a8...53d

Antar du hadde fått noen grunneiere på nakken. Du får melde deg som frivillig på et skisenter og kjøre løyper? Varierer veldig hvor mye snø som kommer. I Sunnmørsalpene kan det komme mye, ute i Øyane er det lite snø. Topptur på ski er veldig populært, men det er ofte skredfare. 

Anonymkode: dc5e8...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Antar du hadde fått noen grunneiere på nakken. Du får melde deg som frivillig på et skisenter og kjøre løyper? Varierer veldig hvor mye snø som kommer. I Sunnmørsalpene kan det komme mye, ute i Øyane er det lite snø. Topptur på ski er veldig populært, men det er ofte skredfare. 

Anonymkode: dc5e8...511

 

Spørs om de er der og registrerer det da.

Da har vi denne!! Sett den før? Smart oppfinnelse😅 En slik burde alle hatt ..

..

Anonymkode: 046a8...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...