Jump to content
AnonymBruker

Hva er den beste gaven du har fått?

Recommended Posts

AnonymBruker

Som tittelen sier,

Hva er den beste gaven du har fått?

Jeg ser her bort fra prisen, jeg vil vite om den gaven som du syns var god og som du satte pris på og kanskje enda setter pris på.

Anonymkode: 3dcf7...456

Fortsetter under...

AnonymBruker

Støvsugeren jeg fikk av han som var kjæresten min da jeg fikk den. Sånn uten ledning. Forenkler husarbeidet,og er en gave jeg bruker hver eneste dag.

Anonymkode: de2d5...630

#Rasshøl

Hunden min! 

AnonymBruker

En liten eske med min oldemors dagbok, masse gamle familiebilder og flere minner fra min bestemors oppvekst. Fikk den av min bestemors lillebror til jul noen mnd. etter at min bestemor døde. Ble så glad og takknemlig at jeg begynte å gråte.

Anonymkode: 91d7b...b0d

Hundedama
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En liten eske med min oldemors dagbok, masse gamle familiebilder og flere minner fra min bestemors oppvekst. Fikk den av min bestemors lillebror til jul noen mnd. etter at min bestemor døde. Ble så glad og takknemlig at jeg begynte å gråte.

Anonymkode: 91d7b...b0d

Så rørende gave💚

emilie123

Nesten umulig for meg å si hva den største gaven har vært, men vil trekke fram en ting.  Min voksne datter lagde en julekalender til meg, med ting hun hadde både kjøpt og laget i løpet av et år. Den varmet skikkelig. Blir også veldig glad for andre ting jeg har fått av henne, for hun prøver hele tiden å finne på ting jeg enten kan trenge eller ønsker/gleder meg.

Det at hun tenker så på meg og vil meg så godt, er nok den største gaven jeg får.

Annonse

AnonymBruker

Hund 

Anonymkode: 996c1...418

GjestSiden2006

Materialistisk sett er det bilen min jeg fikk av mannen min i år. 

I morgen kjører jeg opp, så jeg håper jeg har fortjent den. 

Zienna

Den beste gaven jeg har fått er overraskelsesfesten da jeg ble 50 år.  Mannen min og jeg var enige om å rømme landet på dagen - trodde jeg.  I stedet ble det treff med alle gode venner gjennom mange år.  Mann og barn hadde gjort mye for å få det til, og jeg er veldig takknemlig.

AnonymBruker

Valp i 40 års gave 🐶❤️

Anonymkode: 68f97...c9e

AnonymBruker

Jeg har aldri fått noe spesiell gave i ungdom og voksen alder. får bare sånn en blomst eller vinflaske. 

De beste gavene er de gavene jeg får av meg selv som kattene mine (topp 1, verdens beste gave), telefonen min, tven min, sofan min, bunaden, huset, bilen, ferie turer osv osv. 

Anonymkode: 52715...0ee

AnonymBruker

^ men legger til at jeg har hatt råd til dette pga forferde som har valgt å gi deler av arven sin til meg, så det er vel i bunn og grunn den beste gaven, men den har jeg jo fått pga noe trist, så.. men er taknemmelig for arven de har gitt meg og jeg sløser ikke med pengene som dem har slitt for hele livet, så tror de ville vært fornøyd med at jeg har brukt dem på de tingene jeg har gjort! 

AnonymBruker

Den aller fineste gaven jeg noengang har fått må ha vært da jeg vant en iPhone uten abonnement i en fotokonkurranse i 2010. Den gang var det iPhone 3GS 32 GB og gaven kom før jul. Motivet for vinnerbildet var katten min, så gaven var fra ham på alle vis ❤️

Anonymkode: e210a...63b

Annonse

Thyra
På 25.6.2019 den 0.49, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri fått noe spesiell gave i ungdom og voksen alder. får bare sånn en blomst eller vinflaske. 

De beste gavene er de gavene jeg får av meg selv som kattene mine (topp 1, verdens beste gave), telefonen min, tven min, sofan min, bunaden, huset, bilen, ferie turer osv osv. 

Blomst, vinflaske osv er jo de beste gavene. Mye bedre enn nips og kjøkkenutstyr man har mer enn nok av fra før, klær som ofte ikke passer, shampoer av feil type, hudprodukter man ikke bruker osv... 

AnonymBruker

Hadde lenge sagt til foreldrene mine at mobilen min begynte å bli litt treig å hang seg opp og diverse annet, og de sa at vi etter jul kunne gå og se på mobiler. Fikk mobil av dem den julen og begynte å gråte, hehe ops. Veldig takknemlig for det!

Anonymkode: 9aed9...69e

AnonymBruker

Vant over 2 mill på extra, slettet  over halve lånet, og kan leve godt uten å bekymre oss for uforutsette ting

Anonymkode: ef7e1...4a4

K.B.E

Reise til London og Liverpool.

AnonymBruker

Fotoalbum med masse bilder fra min mors og min oppvekst, av mormor til konfirmasjonen. 

Ting kan jeg kjøpe meg selv.

Anonymkode: 1abb6...72b