Gå til innhold

Hva er den beste gaven du har fått?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En ring jeg fikk av moren min, som er laget med gullet fra forlovelsesringene hun og faren min hadde. Bruker den hver dag, og smiler hver gang jeg ser på den! 

Bunaden som oldemoren min har brodert til meg er på andre plass, selv om den ikke blir brukt så ofte. Alle timene og all kjærligheten som er lagt i den er litt av en gave å gi noen.

Anonymkode: 95023...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste gaven jeg har fått er at jeg arvet bunaden til min mormor som døde da jeg var 11 år, hun var som en mamma for meg på mange vis fordi mamma var så ung når jeg ble født. Bærer den med stolthet når anledninger for å bruke den er der. Mange år siden hun døde men jeg blir like trist hver gang jeg tenker på det ❤️

Anonymkode: a13fa...835

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en halvpart av en tomannsbolig i gave fra foreldre når jeg var 19 år. Det har hjulpet meg enormt i voksenlivet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Diamantring sist jul. Fikk den av min kjære og hadde ønsket meg en slik i mange år. Det er flere grunner til at jeg fikk den og jeg føler meg satt pris på hver gang jeg ser på den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernetåka

Kjæresten min hadde laget en piknikk for bursdagen min, og vi spiste ved et lite vann. Veldig romantisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Gaver fra barna som de har laget selv. Det er så koselig å få en gave med mye omtanke bak 💛

Anonymkode: 93c6a...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vipper mellom et kunstverk som jeg fikk av moren min og en oppvaskmaskin jeg fikk av en venninne. 

Begge deler gir mye glede hver eneste dag, men på hver sin måte. 

Anonymkode: 00bc1...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gave og gave, vi måtte ha nytt kjøleskap og oppvaskmaskin for noen år tilbake, jeg hadde alltid ønsket meg en tørketrommel. Jeg fikk i oppgave av å finne nye hvitevarer da jeg har en bror som har jobbet med kjøkken i mange år, mannen sier da at jeg også må se om jeg finner en tørketrommel som jeg kunne tenke meg.

Ellers, selv om jeg ikke bruker den så mye for tiden, fikk jeg en stor bakebok (også fra mannen). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Materialistisk sett, så er det en bag jeg fikk da jeg var 14-15. Den var av merket Baby Phat, som egentlig er trashy, men denne spesifikke modellen bare trykka alle knapper i meg. Den kosta 2000 så jeg satt den på ønskeliste bare fordi, men forventet den ikke i det hele tatt. Da jeg pakket den opp, begynte jeg å grine gledestårer foran hele familien. Den er stor og god, svart skinn med nydelige motiver i gull og rødt, med leopardsilke på insiden, rød trim i skinn. Har den ennå, skikkelig slitt på utsiden. Har prøvd å finne den slik at jeg kan kjøpe ny, men helt umulig å google seg frem til. Har dratt den med meg over hele landet med bagasje i❤

En mer spirituell gave fikk jeg vite om for bare noen uker siden. Hadde ikke et godt forhold til min bestefar, han var noe avvisende og negativ, og klagde mye på meg, søskne, og søkenbarn, mens han forgudet bare et av søskenbarna mine som var prinsen i hans liv. Han er ikke med oss lenger nå. Min bestemor(hans kone) fortalte om da jeg tok konfirmasjonsbilder hos fotograf, så ble et av dem stilt ut i vinduene til fotografen. Det var et veldig unikt bilde som gav creds til hans evner, så han lot det stå der kjempelenge. Bestefar hadde kjørt der flere ganger og bedt om å få kjøpe det store bildet, men fotografen hadde nektet. Men bestefar gav seg ikke og tilbydde høye summer for bildet. Han fikk det til slutt, og gav det til mine foreldre, som har hatt det hengende på veggen i 14 år. Jeg følte han brydde seg om meg likevel. Tror bare han hadde store problemer med nærhet og relasjoner.

Anonymkode: 24d8e...b70

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2019 den 22.34, AnonymBruker skrev:

Er du nødt til å støvsuge hver eneste dag? :P

Anonymkode: 41c19...0ef

Ja🤣faktisk😓 

Anonymkode: de2d5...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bunaden jeg fikk med bestemor i konfirmasjonen. Vet hun sparte til den omtrent siden jeg var født, siden hun var enke. Den betyr spesielt mye for meg nå som jeg bor i utlandet og jeg elsker å ta den på 🙂 

Ellers har jeg fått mange fine ting av mannen, men det er nå bare «ting», føler at bunaden er litt identitet og følelse på en rar måte og nærhet til bestemor når hun er så langt unna. Er iallefall veldig glad i den 🙂

Anonymkode: 3dc05...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...