Gå til innhold

Hva er den beste gaven du har fått?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier,

Hva er den beste gaven du har fått?

Jeg ser her bort fra prisen, jeg vil vite om den gaven som du syns var god og som du satte pris på og kanskje enda setter pris på.

 

Anonymkode: 3dcf7...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Støvsugeren jeg fikk av han som var kjæresten min da jeg fikk den. Sånn uten ledning. Forenkler husarbeidet,og er en gave jeg bruker hver eneste dag.

 

Anonymkode: de2d5...630

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten eske med min oldemors dagbok, masse gamle familiebilder og flere minner fra min bestemors oppvekst. Fikk den av min bestemors lillebror til jul noen mnd. etter at min bestemor døde. Ble så glad og takknemlig at jeg begynte å gråte.

Anonymkode: 91d7b...b0d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hundedama
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En liten eske med min oldemors dagbok, masse gamle familiebilder og flere minner fra min bestemors oppvekst. Fikk den av min bestemors lillebror til jul noen mnd. etter at min bestemor døde. Ble så glad og takknemlig at jeg begynte å gråte.

Anonymkode: 91d7b...b0d

Så rørende gave💚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten umulig for meg å si hva den største gaven har vært, men vil trekke fram en ting.  Min voksne datter lagde en julekalender til meg, med ting hun hadde både kjøpt og laget i løpet av et år. Den varmet skikkelig. Blir også veldig glad for andre ting jeg har fått av henne, for hun prøver hele tiden å finne på ting jeg enten kan trenge eller ønsker/gleder meg.

Det at hun tenker så på meg og vil meg så godt, er nok den største gaven jeg får.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Materialistisk sett er det bilen min jeg fikk av mannen min i år. 

 

I morgen kjører jeg opp, så jeg håper jeg har fortjent den. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste gaven jeg har fått er overraskelsesfesten da jeg ble 50 år.  Mannen min og jeg var enige om å rømme landet på dagen - trodde jeg.  I stedet ble det treff med alle gode venner gjennom mange år.  Mann og barn hadde gjort mye for å få det til, og jeg er veldig takknemlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valp i 40 års gave 🐶❤️

Anonymkode: 68f97...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fått noe spesiell gave i ungdom og voksen alder. får bare sånn en blomst eller vinflaske. 

De beste gavene er de gavene jeg får av meg selv som kattene mine (topp 1, verdens beste gave), telefonen min, tven min, sofan min, bunaden, huset, bilen, ferie turer osv osv. 

Anonymkode: 52715...0ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ men legger til at jeg har hatt råd til dette pga forferde som har valgt å gi deler av arven sin til meg, så det er vel i bunn og grunn den beste gaven, men den har jeg jo fått pga noe trist, så.. men er taknemmelig for arven de har gitt meg og jeg sløser ikke med pengene som dem har slitt for hele livet, så tror de ville vært fornøyd med at jeg har brukt dem på de tingene jeg har gjort! 

Anonymkode: 52715...0ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Den aller fineste gaven jeg noengang har fått må ha vært da jeg vant en iPhone uten abonnement i en fotokonkurranse i 2010. Den gang var det iPhone 3GS 32 GB og gaven kom før jul. Motivet for vinnerbildet var katten min, så gaven var fra ham på alle vis ❤️

Anonymkode: e210a...63b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 25.6.2019 den 0.49, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri fått noe spesiell gave i ungdom og voksen alder. får bare sånn en blomst eller vinflaske. 

De beste gavene er de gavene jeg får av meg selv som kattene mine (topp 1, verdens beste gave), telefonen min, tven min, sofan min, bunaden, huset, bilen, ferie turer osv osv. 

Anonymkode: 52715...0ee

Blomst, vinflaske osv er jo de beste gavene. Mye bedre enn nips og kjøkkenutstyr man har mer enn nok av fra før, klær som ofte ikke passer, shampoer av feil type, hudprodukter man ikke bruker osv... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lenge sagt til foreldrene mine at mobilen min begynte å bli litt treig å hang seg opp og diverse annet, og de sa at vi etter jul kunne gå og se på mobiler. Fikk mobil av dem den julen og begynte å gråte, hehe ops. Veldig takknemlig for det!

Anonymkode: 9aed9...69e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vant over 2 mill på extra, slettet  over halve lånet, og kan leve godt uten å bekymre oss for uforutsette ting

Anonymkode: ef7e1...4a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fotoalbum med masse bilder fra min mors og min oppvekst, av mormor til konfirmasjonen. 

Ting kan jeg kjøpe meg selv.

Anonymkode: 1abb6...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, June 14, 2019 den 15.53, AnonymBruker skrev:

Støvsugeren jeg fikk av han som var kjæresten min da jeg fikk den. Sånn uten ledning. Forenkler husarbeidet,og er en gave jeg bruker hver eneste dag.

 

Anonymkode: de2d5...630

Er du nødt til å støvsuge hver eneste dag? :P

Anonymkode: 41c19...0ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke velge mellom hunden min bror og jeg fikk i julegave som barn og roser fra min far. Har fått det hver eneste bursdag siden jeg var fylte 3 år. Får andre ting også, men det er rosene som betyr mest på bursdagen.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...