Gå til innhold

Mulig å være klarsynt? Teletorg bare tull? Hva tror dere?


jordbær86

Anbefalte innlegg

Tror du det er mulig å være klarsynt? Jeg tror de på teletorg bare er veldig flinke til å gjette og stille spørsmål. Men når de finner dyr og ting, litt rart. Flinke til å gjette? Cold reading?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ingen av de 3 jeg ringte fant passet mitt, så nei!

Anonymkode: 2223a...695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, jordbær86 skrev:

Tror du det er mulig å være klarsynt? 

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se filmen "Jeg ser deg".

En på teletorg fant lommeboken min på et usannsynlig sted, så det finnes seriøse der også, trikset er bare å finne dem.

Anonymkode: e7ca0...d44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå vet jeg av andrehåndsinformasjon at spåere under firma som tilbyr spåtjenester samarbeider. De deler informasjon seg imellom om kunder som ringer ofte. På denne måten får de treff og kan "holde tråden" hver gang en kunde ringer inn. Legg merke til at jeg ikke sier et firma eller alle, bare at det finnes. 

Les nøye hva spåerne sier om seg selv, de har kurs i flere ting og leser tarot. Det betyr at alle som tar slike kurs kan tilby sine tjenester. Noen kurs har ikke noe å gjøre med spåing, men høres veldig viktig ut. Disse tjenestene er en god inntektskilde og jeg har hørt om damer som tjener flere titalls tusen per uke. Selvsagt må de være mye tilgjengelig og jobbe ofte, men det er store penger å hente hvis de får nok kunder. Kunder kan "hentes" på feks forum der de oppretter falske profiler og anbefaler spåere slik at andre biter på og prøver. Dette underbygges og bekreftes av andre spåere som også har falsk profil og her vil desperate mennesker som leter etter svar, ofte kjærlighet, bite på og ringe for kanskje tusen eller flere tusen per måned. Dessverre rått og brutalt.

Forum kan være bra for å hente inn kunder, men også fiende hvis enkelte spåere blir slaktet, noe som selvsagt ikke er god butikk. Etter en stund forsvinner disse og kommer inn igjen med nye navn og annonser. Annonser som sier de er ettertraktet og treffsikre, mange faste kunder og også kanskje Norges/Nordens beste. Kun påstander og ingen dokumentasjon. Hos de større aktørene kan man reklamere innen kort tid hvis man ikke er fornøyd og få pengene tilbake, men ofte skal ikke spådommene slå til før om uker eller måneder og da er det ikke mye som heter reklamasjon. 

Innad i "spåmiljøet" krangler spåere og spåfirma innimellom så busta fyker. Noen blir svindlet og andre kastet ut fra det gode selskap. Det finnes spåere og forumbrukere som er veldig populære på forum og disse får lett andre med seg, noe de er beviste på og innrømmer på privaten, men igjen villig til å ofre mye for at dette ikke skal komme ut. Det er, uten tvil, en skitten skitten bransje. 

Jeg tror at noen er klarsynt, men da ser de i tillegg til nåtid også langt frem. Har selv blitt spådd for mange år siden hvor ting skulle skje igjennom tiår, for meg og andre i min familie, og merkelig nok så har dette stemt. Spåere på teletorg ser ofte ikke mer enn 6 til 12 måneder frem i tid og det i seg selv sier jo bare hvor mye de egentlig "ser". Spar pengene og bruk de heller på noe annet. Mange av disse kyniske på teletorg fortjener ikke dine penger.

Selv liker jeg spåforum, men da frie og uavhengige uten for mye sensur, nettopp for å få frem hva som egentlig skjer og hvem som absolutt ikke burde tilby noen spåtjenester. Dessverre så skjer ikke dette, nettopp fordi noen kan tape for mye penger. I stedet blir det bråk og tusen bortforklaringer. 

Bli sur den som vil, men dette er sant.   

Anonymkode: cf844...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Nå vet jeg av andrehåndsinformasjon at spåere under firma som tilbyr spåtjenester samarbeider. De deler informasjon seg imellom om kunder som ringer ofte. På denne måten får de treff og kan "holde tråden" hver gang en kunde ringer inn. Legg merke til at jeg ikke sier et firma eller alle, bare at det finnes. 

Les nøye hva spåerne sier om seg selv, de har kurs i flere ting og leser tarot. Det betyr at alle som tar slike kurs kan tilby sine tjenester. Noen kurs har ikke noe å gjøre med spåing, men høres veldig viktig ut. Disse tjenestene er en god inntektskilde og jeg har hørt om damer som tjener flere titalls tusen per uke. Selvsagt må de være mye tilgjengelig og jobbe ofte, men det er store penger å hente hvis de får nok kunder. Kunder kan "hentes" på feks forum der de oppretter falske profiler og anbefaler spåere slik at andre biter på og prøver. Dette underbygges og bekreftes av andre spåere som også har falsk profil og her vil desperate mennesker som leter etter svar, ofte kjærlighet, bite på og ringe for kanskje tusen eller flere tusen per måned. Dessverre rått og brutalt.

Forum kan være bra for å hente inn kunder, men også fiende hvis enkelte spåere blir slaktet, noe som selvsagt ikke er god butikk. Etter en stund forsvinner disse og kommer inn igjen med nye navn og annonser. Annonser som sier de er ettertraktet og treffsikre, mange faste kunder og også kanskje Norges/Nordens beste. Kun påstander og ingen dokumentasjon. Hos de større aktørene kan man reklamere innen kort tid hvis man ikke er fornøyd og få pengene tilbake, men ofte skal ikke spådommene slå til før om uker eller måneder og da er det ikke mye som heter reklamasjon. 

Innad i "spåmiljøet" krangler spåere og spåfirma innimellom så busta fyker. Noen blir svindlet og andre kastet ut fra det gode selskap. Det finnes spåere og forumbrukere som er veldig populære på forum og disse får lett andre med seg, noe de er beviste på og innrømmer på privaten, men igjen villig til å ofre mye for at dette ikke skal komme ut. Det er, uten tvil, en skitten skitten bransje. 

Jeg tror at noen er klarsynt, men da ser de i tillegg til nåtid også langt frem. Har selv blitt spådd for mange år siden hvor ting skulle skje igjennom tiår, for meg og andre i min familie, og merkelig nok så har dette stemt. Spåere på teletorg ser ofte ikke mer enn 6 til 12 måneder frem i tid og det i seg selv sier jo bare hvor mye de egentlig "ser". Spar pengene og bruk de heller på noe annet. Mange av disse kyniske på teletorg fortjener ikke dine penger.

Selv liker jeg spåforum, men da frie og uavhengige uten for mye sensur, nettopp for å få frem hva som egentlig skjer og hvem som absolutt ikke burde tilby noen spåtjenester. Dessverre så skjer ikke dette, nettopp fordi noen kan tape for mye penger. I stedet blir det bråk og tusen bortforklaringer. 

Bli sur den som vil, men dette er sant.   

Anonymkode: cf844...668

Hvordan vet du alt dette? Og finnes det andre spåforum enn Malu sitt?

Jeg har sett noe det du snakker om, at spådamer kommer med falske profiler og anbefaler seg selv, det skjedde en del på Livsstilsguiden. Jeg vet også at noen spådamer jukser med å legge inn en "hook" for å få noen til å ringe igjen, f.ex. du skal treffe en mann sånn og sånn.. Det har jeg selv opplevd at en spådame gjorde, hun var flink på å få inn nåtid og leste personer som jeg hadde rundt meg, men så slengte hun på en meningsløs historie om at jeg skulle møte en rik enkemann osv.

Men det at de deler opplysninger seg imellom visste jeg ikke, hvordan har du fått vite det?

Anonymkode: e7ca0...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen av de 3 jeg ringte fant passet til sønnen min. Har ikke trua 

Anonymkode: 2223a...695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.6.2019 den 1.07, AnonymBruker skrev:

Nå vet jeg av andrehåndsinformasjon at spåere under firma som tilbyr spåtjenester samarbeider. De deler informasjon seg imellom om kunder som ringer ofte. På denne måten får de treff og kan "holde tråden" hver gang en kunde ringer inn. Legg merke til at jeg ikke sier et firma eller alle, bare at det finnes. 

Les nøye hva spåerne sier om seg selv, de har kurs i flere ting og leser tarot. Det betyr at alle som tar slike kurs kan tilby sine tjenester. Noen kurs har ikke noe å gjøre med spåing, men høres veldig viktig ut. Disse tjenestene er en god inntektskilde og jeg har hørt om damer som tjener flere titalls tusen per uke. Selvsagt må de være mye tilgjengelig og jobbe ofte, men det er store penger å hente hvis de får nok kunder. Kunder kan "hentes" på feks forum der de oppretter falske profiler og anbefaler spåere slik at andre biter på og prøver. Dette underbygges og bekreftes av andre spåere som også har falsk profil og her vil desperate mennesker som leter etter svar, ofte kjærlighet, bite på og ringe for kanskje tusen eller flere tusen per måned. Dessverre rått og brutalt.

Forum kan være bra for å hente inn kunder, men også fiende hvis enkelte spåere blir slaktet, noe som selvsagt ikke er god butikk. Etter en stund forsvinner disse og kommer inn igjen med nye navn og annonser. Annonser som sier de er ettertraktet og treffsikre, mange faste kunder og også kanskje Norges/Nordens beste. Kun påstander og ingen dokumentasjon. Hos de større aktørene kan man reklamere innen kort tid hvis man ikke er fornøyd og få pengene tilbake, men ofte skal ikke spådommene slå til før om uker eller måneder og da er det ikke mye som heter reklamasjon. 

Innad i "spåmiljøet" krangler spåere og spåfirma innimellom så busta fyker. Noen blir svindlet og andre kastet ut fra det gode selskap. Det finnes spåere og forumbrukere som er veldig populære på forum og disse får lett andre med seg, noe de er beviste på og innrømmer på privaten, men igjen villig til å ofre mye for at dette ikke skal komme ut. Det er, uten tvil, en skitten skitten bransje. 

Jeg tror at noen er klarsynt, men da ser de i tillegg til nåtid også langt frem. Har selv blitt spådd for mange år siden hvor ting skulle skje igjennom tiår, for meg og andre i min familie, og merkelig nok så har dette stemt. Spåere på teletorg ser ofte ikke mer enn 6 til 12 måneder frem i tid og det i seg selv sier jo bare hvor mye de egentlig "ser". Spar pengene og bruk de heller på noe annet. Mange av disse kyniske på teletorg fortjener ikke dine penger.

Selv liker jeg spåforum, men da frie og uavhengige uten for mye sensur, nettopp for å få frem hva som egentlig skjer og hvem som absolutt ikke burde tilby noen spåtjenester. Dessverre så skjer ikke dette, nettopp fordi noen kan tape for mye penger. I stedet blir det bråk og tusen bortforklaringer. 

Bli sur den som vil, men dette er sant.   

Anonymkode: cf844...668

Jeg er enig i det du skriver her. Jeg har opplevd at det finnes klarsynte. Problemet er at de fleste på teletorg enten er lite klarsynte, eller er kyniske som få. Eller begge deler. Det ødelegger for den lille andelen som har ærlige hensikter, og faktisk er dyktige i det de gjør.

Det er absolutt en skitten bransje, og jeg for min del skulle ønske den ble nedlagt ved lov. 

Anonymkode: 7a7b9...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er mulig. Til en viss grad. Men jeg tror ikke noen er ufeilbarlige og jeg er skeptisk til teletorg. Jeg har selv "sett" hendelser skje år før de faktisk gjorde det og med ganske god tidfesting, og tror derfor det kan finnes mennesker der ute som leser hva det nå enn er man "ser" bedre enn jeg.

Jeg tror teletorg inneholder for mange ufrivillige sjarlataner som enten jukser 100% eller som selv tror de har evner de ikke har, til at det er lurt å ringe der. 

Anonymkode: 80ca8...923

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.6.2019 den 17.47, AnonymBruker skrev:

Se filmen "Jeg ser deg".

En på teletorg fant lommeboken min på et usannsynlig sted, så det finnes seriøse der også, trikset er bare å finne dem.

Anonymkode: e7ca0...d44

Trikset ja 😂☺️😂☺️ 

Håper ikke du ringer dit ofte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med en klarsynt over Facebook og hun så mye om meg og han var var forelska i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har snakket med Tuva? På Spådommen når hun jobbet der 

Anonymkode: 3fdc3...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tull. Alle kan lære seg å stille de rette spørsmålene, koke suppe på en spiker av informasjonen man får, og gjøre folk nysgjerrige på mer. Fin jobb da, sitte på ræva og lure folk for penger hele dagen ved å lire av seg fantasi og skrøner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...