Gå til innhold

Date en muslimsk jente!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan jeg ha sex med henne?

Anonymkode: 5d082...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis hun vil, så! Det er veldig vanlig at muslimske jenter (annengangs og tredje generasjon) er ganske så... åpne for ting, om man kan si det slik, som unge. Deretter er det mange som blir mer ekstreme enn foreldrene sine til og med når de blir eldre. Men det finnes så klart de av alle slag, noen blir helt vestlige ut livet. 

Hilsen en som har gått på en av østkantskolene i Oslo med maaange muslimske venner

Anonymkode: e28dd...c10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du nesten spørre henne om

Anonymkode: 4758b...97b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg ha sex med henne?

Anonymkode: 5d082...a56

Det avhenger jo av henne selv og hennes regler overfor seg selv. Du må selv spørrer henne. Finnes mange ikke muslimske jenter/damer som ikke vil ha sex fordi de selv har sin egne regler overfor seg selv.

Anonymkode: 36573...10d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes nok av muslimske jenter i Norge som vil ha sex ja. Men mer i det skjulte. Og av en eller annen grunn har endel av de lyst på analt samleie. Redd for å bli gravide?

Anonymkode: b821d...b56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Det finnes nok av muslimske jenter i Norge som vil ha sex ja. Men mer i det skjulte. Og av en eller annen grunn har endel av de lyst på analt samleie. Redd for å bli gravide?

Anonymkode: b821d...b56

Hvor finner man den?

Anonymkode: 0bde0...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor finner man den?

Anonymkode: 0bde0...81f

I oslo

Anonymkode: b821d...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes nok av muslimske jenter i Norge som vil ha sex ja. Men mer i det skjulte. Og av en eller annen grunn har endel av de lyst på analt samleie. Redd for å bli gravide?

Anonymkode: b821d...b56

Fordi fremtidig mann kan sjekke om jomfruhinnen er vekke. Derfor har de analsex.

Anonymkode: 6f1cc...2cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må du nesten spørre henne om

Anonymkode: 4758b...97b

Tenker han bør forhøre seg med faren og brødrene først. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi fremtidig mann kan sjekke om jomfruhinnen er vekke. Derfor har de analsex.

Anonymkode: 6f1cc...2cf

Kvinner har ingen hinne, de har en rand.  Og unge muslimske gutter er ikke istand til å verken se eller kjenne om en kvinne er jomfru. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SupaWoman skrev:

Kvinner har ingen hinne, de har en rand.  Og unge muslimske gutter er ikke istand til å verken se eller kjenne om en kvinne er jomfru. 

Nei jeg vet det. Men det er fortsatt vanlig at muslimske menn /familien sjekker om fremtidig brud er jomfru ved å sjekke om jomfruhinnen er intakt.

https://www.rights.no/2017/01/kjoper-jomfruhinne-med-okseblod/

Anonymkode: 6f1cc...2cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg vet det. Men det er fortsatt vanlig at muslimske menn /familien sjekker om fremtidig brud er jomfru ved å sjekke om jomfruhinnen er intakt.

https://www.rights.no/2017/01/kjoper-jomfruhinne-med-okseblod/

Anonymkode: 6f1cc...2cf

Det er umulig å sjekke med mindre man er gynekolog.  Kvinners rander er dessuten forskjellige, noen har bred rand, andre har en en knapt synlig eller følbar en.  Så jeg skjønner ikke helt hvordan dette kan testes.  Ikke alle blør heller ved første samleie, så det er ikke sikker det hjelper å være jomfru. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, SupaWoman skrev:

Det er umulig å sjekke med mindre man er gynekolog.  Kvinners rander er dessuten forskjellige, noen har bred rand, andre har en en knapt synlig eller følbar en.  Så jeg skjønner ikke helt hvordan dette kan testes.  Ikke alle blør heller ved første samleie, så det er ikke sikker det hjelper å være jomfru. 

Nei dette er jo godt kjent men igjen, muslimske jenter har analsex for at jomfruhinnen skal være intakt. Folk som tror på koranen og andre fantasier tror nok heller på en gammel jomfruhinne-konspirasjon enn på en gynekolog 

Anonymkode: 6f1cc...2cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.adressa.no/nyheter/innenriks/2016/09/15/Jomfruhinnesjekk-er-ulovlig-13333719.ece

 

https://www.nrk.no/ytring/rystende-jomfrusjekk-1.13106033

 

«Som en ung kvinne forklarte det, da jeg spurte om hun hadde hørt at jomfruhinnen ikke finnes. Hun svarte at jo, de hadde visst lært noe om det på skolen: «Men det er for de norske, ikke sant, så jeg hørte ikke så godt etter. For vi muslimske jenter, vi har jomfruhinne.» https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/nz6eQ/forsker-om-jomfrusjekk-jomfruhinnen-finnes

Til Ts: gjør som du vil men hvis du spør meg så anbefaler jeg alltid å holde seg unna muslimsk kultur, norsk+muslimsk passer dårlig sammen.

 

 

Anonymkode: 6f1cc...2cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi fremtidig mann kan sjekke om jomfruhinnen er vekke. Derfor har de analsex.

Anonymkode: 6f1cc...2cf

Dette er haram. slutt og spre sånn info at de har dette. det er ikke  korrekt og du har feil om sexen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 14.6.2019 den 13.34, AnonymBruker skrev:

Kan jeg ha sex med henne?

Anonymkode: 5d082...a56

Ja du kan, men husk kondom. Det er lite sannsynlig hun bruker noe beskytelse selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du spørre henne om, og kanskje enda viktigere, faren hennes.

Anonymkode: eec81...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være ett trolleinnlegg. Ingen spør om sex på første date med muslimsk dame. Innlegg er kun ment for provosere. 

Anonymkode: cce8b...405

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, SupaWoman skrev:

Det er umulig å sjekke med mindre man er gynekolog.  Kvinners rander er dessuten forskjellige, noen har bred rand, andre har en en knapt synlig eller følbar en.  Så jeg skjønner ikke helt hvordan dette kan testes.  Ikke alle blør heller ved første samleie, så det er ikke sikker det hjelper å være jomfru. 

Litt OT og tar denne som anonym, men kan bekrefte at private gynekologer i Oslo får forespørsler fra muslimske menn om å kontrollere at deres døtre er jomfru. Norske gynekologer som jeg kjenner avviser slik bistand, skulle de gått med på undersøkelse ville de uansett hatt taushetsplikt. Ser ikke bort fra at de får hjelp andre steder. 

Anonymkode: 2ef9c...b8a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...