Gå til innhold

Keanu Reeves hylles for måten han tar bilder med fans


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han der hyllest for å puste virker det som. Alt han gjør er så flott og fantastisk og jeg forstår bare ikke hvorfor. Middelmådig skuespiller som bare er med i dårlige filmer som ikke er verdt å se.. og han oppfører seg som et normalt menneske. Allikevel så hyllest han for alt og ingenting. 

Anonymkode: a7f43...4db

Men jeg er enig i at hyllesten er litt overdreven.

Anonymkode: 30090...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er smart. I disse dager om du er kjendis å tar på en kvinne blir du anmeldt for seksuell trakassering. Hadde gjort det samme. 

Anonymkode: d8247...125

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
På 18.6.2019 den 23.45, AnonymBruker skrev:

Han der hyllest for å puste virker det som. Alt han gjør er så flott og fantastisk og jeg forstår bare ikke hvorfor. Middelmådig skuespiller som bare er med i dårlige filmer som ikke er verdt å se.. og han oppfører seg som et normalt menneske. Allikevel så hyllest han for alt og ingenting. 

Anonymkode: a7f43...4db

Han har vel medvirket i en god en actionfilmer som ikke krever så stort register å spille på. Men når materialet er skikkelig solid, viser han at han er en god skuespiller. Djevelens advokat er et godt eksempel.

Og nei, man blir ikke en av de mest kjente skuespillerne på planeten av å spille i "masse dårlige filmer". Sånn fungerer det ikke. Kanskje det er filmsmaken din som bør gjøres noe med? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis meg det mennesket som påstår Matrix trilogien var dårlig, så skal jeg fortelle dem hvor feil de tar. En favoritt av Keanu for meg er "My Private Idaho" med avdøde River Phoenix. Fantastisk film. Han er blant toppen av vår tids skuespillere. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, DianaV skrev:

Vis meg det mennesket som påstår Matrix trilogien var dårlig, så skal jeg fortelle dem hvor feil de tar.

Det er en film kritikker på youtube Nostalgia Critic fra Channel Awesome som påstår at Matrix trilogien var dårlig. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Det er en film kritikker på youtube Nostalgia Critic fra Channel Awesome som påstår at Matrix trilogien var dårlig. 

 

 

Da skal jeg rette opp i det asap! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert godt ment, men det blir litt ekstremt at man ikke engang kan ha en hånd på skulderen når man skal ta bilde sammen. Ser litt kjølig ut å ha hånden ut i lufta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...