Gå til innhold

Keanu Reeves hylles for måten han tar bilder med fans


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Men er sikkert litt ubehagelig for en så jordnær fyr å nærmest bli hyllet i media som en slags gud.

Anonymkode: 72f60...2b7

Ikke sikkert han får det med seg. Tipper de ikke narsissistiske kjendisene holder seg unna sladderpressen. 

Anonymkode: c3cb6...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, sikkert grei han. Likte han i The Matrix.

 

Men er sikkert litt ubehagelig for en så jordnær fyr å nærmest bli hyllet i media som en slags gud.

Anonymkode: 72f60...2b7

 

Anonymkode: 833e2...d81

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så han i et intervju hvor han ble spurt om dette og han sa rett ut at det var rart.

Anonymkode: 833e2...d81

Interessant. Sikkert viktig for ham å ikke la famen gå i hodet, så han følger kanskje ikke så mye med på hva folk skriver?

Anonymkode: 72f60...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Interessant. Sikkert viktig for ham å ikke la famen gå i hodet, så han følger kanskje ikke så mye med på hva folk skriver?

Anonymkode: 72f60...2b7

Nei. Har sett flere intervju med ham på talkshow igjennom årene og hver gang vertene tar opp kjendisstatusen hans og fansens reaksjoner, så virker han genuint overrasket.

Anonymkode: 833e2...d81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjetter at Kenau Reeves har sett mye dritt som skuespiller, og at dette er hans måte å vise støtte til overgrepsofre i forbindelse med me too-bevegelsen. Jeg tror han sier "hands off" uten å egentlig si det.

Anonymkode: 9c20c...b36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har kanskje sett dette, men vi kan se det igjen: 

 

Anonymkode: 9c20c...b36

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter
På 14.6.2019 den 17.14, AnonymBruker skrev:

Hyller og hyller. Det er folk som diskuterer hvorfor han unngår det og så fremstiller de det av en eller annen grunn som "hylling" i en artikkel :P 

Men Keanu Reeves er kul, virker som en reflektert, omtenksom og respektfull fyr uansett.

Anonymkode: 9c20c...b36

Han er smart. Han leser tiden og allt maset om tafsing og #metoo. Kjendiser er ekstremt utsatt.

 

Men ja, Keanu har rykte på seg for å være enormt jordnær og svært hyggelig mot fansen. En gentleman. En fyr jeg virkelig respekterer i det yrket. Kul kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes heller det er trist at samfunnet har blitt slik at menn ikke engang kan holde armen rundt en kvinne uten å bli beskyldt for seksuell trakassering.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, The Kitten said:

Jeg synes heller det er trist at samfunnet har blitt slik at menn ikke engang kan holde armen rundt en kvinne uten å bli beskyldt for seksuell trakassering.

Det tror jeg da man kan. Har du noen eksempler på at man ikke kan det?

Anonymkode: 9c20c...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Han har dysleksi ikke Asperger.

Anonymkode: 30090...6f5

Det sies at han har udiagnosert Asperger. Mange lever hele livet uten å engang vite at dem har Asperger. Det er faktisk mange skuespillere i Hollywood, og andre historiske personligheter, som det blir sagt at har\hadde Asperger også. Noen har diagnosen, mens andre ikke.

At Keanu Reeves har Asperger, går igjen i flere publikasjoner på nettet som omhandler Aspergere. Når selv spesialister på autisme drar frem Keanu Reeves når dem snakker om personer med udiagnosert Asperger, så tror jeg dem er offisielt kvalifisert til å se tegnene, og vet hva dem ser etter, for å si at den og den har Asperger.

Endret av TrekStar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, TrekStar skrev:

Det sies at han har udiagnosert Asperger. Mange lever hele livet uten å engang vite at dem har Asperger. Det er faktisk mange skuespillere i Hollywood, og andre historiske personligheter, som det blir sagt at har\hadde Asperger også. Noen har diagnosen, mens andre ikke.

At Keanu Reeves har Asperger, går igjen i flere publikasjoner på nettet som omhandler Aspergere. Når selv spesialister på autisme drar frem Keanu Reeves når dem snakker om personer med udiagnosert Asperger, så tror jeg dem er offisielt kvalifisert til å se tegnene, og vet hva dem ser etter, for å si at den og den har Asperger.

Folk burde faktisk vite bedre, enn å spekulere i alle mulige slags diagnoser når de faktisk ikke veit om man egentlig har noen som helst diagnoser... 

Anonymkode: 3895f...543

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Parkeringsvakt

Hyller = 1 person tweetet om at det var bra og det fikk 100k likes eller noe sånt, tipper jeg. 

Hover hands er vel mer kjent for å være noe man gjør enten fordi man er usikker på kvinner. Jeg tror nok det handler om at Reeves ikke er superkomfortabel med fremmende mennesker, og kanskje misliker den type bilder med fansen men føler han må. 

Endret av Parkeringsvakt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, The Kitten said:

Jeg synes heller det er trist at samfunnet har blitt slik at menn ikke engang kan holde armen rundt en kvinne uten å bli beskyldt for seksuell trakassering.

Enda mer spesielt er at det er kjendiser folk foventer skal  skjerpe seg. I 99 av 100 tilfeller så er det vel fansen som bedriver seksuell trakassering av kjendisen og ikke omvendt.  Da snakker vi om ordentlig seksuell trakassering og ikke bare å holde armen rundt en man skal bli tatt bilde av sammen med. 

Går en attraktiv kjendis inn på et utested uten livvakter så kommer fans til å klapse vedkommende på rumpa, ta han/hun i skrittet, kysse vedkommende, osv. 

 

Anonymkode: c3cb6...83f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Folk burde faktisk vite bedre, enn å spekulere i alle mulige slags diagnoser når de faktisk ikke veit om man egentlig har noen som helst diagnoser... 

Anonymkode: 3895f...543

Jeg hører hva du sier, men det er lov å tro...Tror ikke Keanu bryr seg nevneverdig heller.

Endret av TrekStar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke mange I Hollywood man ikke finner masse dritt om. Keanu er én av de få. Beskrives som jordnær og vennlig. Gir masse til veldedighet. Synes alltid han ser litt trist ut. Men noen av opplevelsene han har hatt i livet gjør vel sitt antar jeg. 

Anonymkode: 807c8...a75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke mange I Hollywood man ikke finner masse dritt om. Keanu er én av de få. Beskrives som jordnær og vennlig. Gir masse til veldedighet. Synes alltid han ser litt trist ut. Men noen av opplevelsene han har hatt i livet gjør vel sitt antar jeg. 

Anonymkode: 807c8...a75

Han har hat mye motgang i livet

 

Anonymkode: 30090...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der hyllest for å puste virker det som. Alt han gjør er så flott og fantastisk og jeg forstår bare ikke hvorfor. Middelmådig skuespiller som bare er med i dårlige filmer som ikke er verdt å se.. og han oppfører seg som et normalt menneske. Allikevel så hyllest han for alt og ingenting. 

Anonymkode: a7f43...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han der hyllest for å puste virker det som. Alt han gjør er så flott og fantastisk og jeg forstår bare ikke hvorfor. Middelmådig skuespiller som bare er med i dårlige filmer som ikke er verdt å se.. og han oppfører seg som et normalt menneske. Allikevel så hyllest han for alt og ingenting. 

Anonymkode: a7f43...4db

Han er ikke en dårlig skuespiller. Og han er ikke bare med i dårlige filmer.

Anonymkode: 30090...6f5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...