Gå til innhold

Ta med en rett hver på sommeravslutning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger litt krisehjelp...

Skal på sommeravslutning med jobben i morgen, og alle skal ta med en rett hver. Jeg har ligget rett ut med migrene i kveld, og orker rett og slett ikke begynne på noe nå. Har bare en times tid mellom jobb og det begynner i morgen, men kan også ha en times tid i morgen før jobb.

Kjøttboller, kyllingvinger og brød vet jeg at er "opptatt"....

Er det noen som har noen tips til hva jeg kan fikse på kjempekort tid? Hodet er i vakuum her og jeg klarer ikke tenke 😛 

Anonymkode: 5c37a...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pastasalat🥳 det hadde noen med på skoleavslutning hos oss,jeg spiste myye av det. Kan jo gjøres både enkelt og avansert🤪

Anonymkode: b0449...162

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp ferdige kjøttboller, stek den og hiv over en litt fansy salsa, strø litt tørket persille over så ser det enda finere ut.  Finnes sikkert på Meny. Du kan stikke ut å handle det i kveld og gjøre det klart, også varmer du det bare opp der dere skal være imorgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummel34

Kjøp lefser eller mer type tacolefse. Kjøp Philadelphia smøreost eller noe annet du liker, en pk ruccolasalat og en pk spekeskinke. Smør på lefsene og del de i feks tre små delikat snitter. Nam nam! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lomper med kremost og spekeskinke, evt røkelaks, vanlig skinke, salat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spekemat lagt pent på et fat, evt en stor skål potetsalat (kjøpt på butikken).

Anonymkode: 7a67c...d92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestill vårruller, dersom det finnes et sted i nærheten. Ellers er det alltid populært om noen tar med noen kurver med jordbær til dessert. 

Anonymkode: 32f79...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårruller. 

Rema (eller bunnpris?) pleier å ha noen pakker med ganske mange små vårruller. De finnes både med kjøtt og som vegetar. Kjempegode. Ypperlig som fingermat. 

Hvis du pensler de med soyasaus eller krydderolje så får de det lille ekstra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honningmelon og serranoskinke er veldig enkelt og topp på et koldtbord :) 

Anonymkode: 6a48f...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ost og kjeks, spekemat, melon-druer-jordbær, noe godt å drikke, melon med spekeskinke, brokkolisalat fra disken hos meny, grønnsaker og dipp, salmalaks (sashimi) med soyasaus, reker og majones (dere har jo brød)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate så mange med mye bedre fantasi enn meg! Nå har jeg et nytt problem, eller egentlig to.... For det første vet jeg ikke hva jeg skal velge, og for det andre ble jeg skikkelig sulten :P 

Anonymkode: 5c37a...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe med et par brett med ferdig sushi. :) 

Eller lage en enkel guacamole og kjøpe et glass med fetaost, litt oliven, et glass med pesto og riste noen pinjekjerner. Bare lage et lite brett med små boller med tilbehør.:) 

 

 

Anonymkode: 0f4ae...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...