Gå til innhold

Hva synes du om damer med bleket hår? Er det fint?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hverken eller, det er helt nøytralt. Om du vil bleke håret så er det neppe mange som bryr seg så mye

Anonymkode: b8c28...41f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer da helt an på, og er umulig å svare generelt på.

Passer hårfargen til personen eller ikke? Er håret velstelt? Ser det sunt ut? Eller ser det slitt, tørt og flisete ut? Ser det naturlig blondt ut? Gir det kanskje en dramatisk og slående effekt? Eller ser det bare ut som personen har gått på hodet i en bøtte blekemiddel? 

Anonymkode: 8be2f...894

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett og/eller kjenner mange kvinner som kler f.eks veldig blondt hår. Om det er bleket eller ikke, opplever jeg som rimelig uinteressant da jeg setter pris på at folk flest ønsker å ta seg bra ut. En venninne har en veldig ny og kul bobaktig frisyre som er veldig blond. Hun kommer fint ut av det da hun har stil fra topp til tå. Jeg vet ikke hvor du egentlig vil? Er make up ok? Selvfølgelig. Men med finesse og litt stil. Alt er en balanse. 

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer da helt an på, og er umulig å svare generelt på.

Passer hårfargen til personen eller ikke? Er håret velstelt? Ser det sunt ut? Eller ser det slitt, tørt og flisete ut? Ser det naturlig blondt ut? Gir det kanskje en dramatisk og slående effekt? Eller ser det bare ut som personen har gått på hodet i en bøtte blekemiddel? 

Anonymkode: 8be2f...894

Ts

 

 

FA60FED9-F319-4965-85A3-CB6D3498297D.jpeg

Anonymkode: d92e5...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts

FA60FED9-F319-4965-85A3-CB6D3498297D.jpeg

Anonymkode: d92e5...00d

Jeg synes det funker. Look'en går mer mot "dramatisk og slående" enn "sunt og naturlig", men jeg synes det passer henne. Men det betyr ikke at samme hårfarge og frisyre hadde sett bra ut på hvem som helst ellers, det kunne lett sett veldig lite kledelig ut på feil dame. 

Anonymkode: 8be2f...894

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paramount

Dersom det er helt tydelig at håret er bleket er det sjelden bra..Stripet er i de fleste tilfeller finere, og kler flere. Og så var det dette med etterveksten da, den kan fort gjøre inntrykket ganske dramatisk dårlig, for å si det litt frekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit stygt om det er hjemme bleket 🤷🏻‍♀️ ... som mannen sier «klor bleket hår»

Anonymkode: 59df3...8fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en fin farge, men bleker du håret hjemme blir ikke håret fint. Da er det ikke bra. Hårkvaliteten sier mer enn fargen... Å bleke striper vil ikke slite på hele håret og er da mye finere. 

Anonymkode: fd094...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir som å svare om vi liker sminke. Det står ikke på egne bein. Det er ikke slik at "jo mer jo bedre". Jeg synes det fresher opp en del ved personen dersom det ellers er "platt" og samtidig sender et signal om at man ønsker å bli sett, og det er jo hjelpsomt. Ikke bare nødvendigvis mtp sjekking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts

 

 

FA60FED9-F319-4965-85A3-CB6D3498297D.jpeg

Anonymkode: d92e5...00d

Det er jo ikke stygt, men hun hadde jo vært mye penere med den mellomblonde fargen hun ser ut til å ha fra naturens side. Hver sin smak. Jeg hadde ikke valgt slik hår, for å si det sånn. 

Anonymkode: a2e4e...752

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker mørkt hår. Jo mørkere, desto bedre.

Anonymkode: 1d3c9...762

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mellomblondt hår og hjemmebleker det. Aldri noen som legger merke til at jeg gjør det engang. Jeg syns det pent på meg, men det er ikke alltid det blir så pent hvis du ikke er blond i utgangspunktet

Anonymkode: baf14...741

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.6.2019 den 19.32, AnonymBruker skrev:

Ts

 

 

FA60FED9-F319-4965-85A3-CB6D3498297D.jpeg

Anonymkode: d92e5...00d

Hun ser flott ut, men modeller ser jo flotte ut uansett. Hvis man er ung og har pene trekk kommer man unna med det meste. 

Jeg er ikke noen ekspert på dette, men jeg tror ikke folk som har veldig lys/blek hud vil kle denne hårfargen. Ser for meg at man da vi se veldig utvasket og grå ut. I tillegg sliter vel en så lys farge enormt på håret. 

Men, for all del, mange ser kule ut med denne fargen, kjør på hvis du har lyst! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bleker de aller fleste blonde kvinner håret, svært få er naturlig lys blonde.  Mange kler det, men nesten ingen kler grått eller platinafarget hår.  Veldig sært å se en 18 år gammel jente med jerngrått hår, skjønner ikke at de selv tror de kler det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2019 den 19.32, AnonymBruker skrev:

Ts

 

 

FA60FED9-F319-4965-85A3-CB6D3498297D.jpeg

Anonymkode: d92e5...00d

Gråblondt og stygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tenker ikke over det. Er ikke noe å utdype.

Anonymkode: 1f05d...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er ganske harry med helbleika hvit hår, men det er jo bare meg.. Naturligvis noen som kan kle det, ikke absolutt alle det er snakk om, men all over syntes jeg det er harry. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2019 den 19.32, AnonymBruker skrev:

Ts

 

 

FA60FED9-F319-4965-85A3-CB6D3498297D.jpeg

Anonymkode: d92e5...00d

Hun kler det i hvertfall! Vet du navnet på modellen? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...