Gå til innhold

Troll bør nektes ytelser fra NAV


Nooni

Anbefalte innlegg

Jeg synes alle troll i alle offentlige diskusjonsgrupper bør ettergås for å identifiserer dem slik at ytelser fra NAV kan evalueres. Er de ansatt i bedrifter (men det er sikkert ikke så mange) bør de miste feriepengene sine. 

Begrunnelse:

Hvis de mottar ytelser fra NAV burde de heller vært ute å søkt jobb/motta behandling fremfor å sitte på Kvinneguiden og snylte på samfunnet. 
Er man ansatt i en bedrift, og i stedet for å gjøre jobben sin heller bruker mye tid på diskusjonsforum er det rimelig at bedriften får en kompensasjon for tapet de lider. Og det er selvsagt trollet som må dekke det. 

Endret av Nooni
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil tro du ønsker deg et samfunn ala det i Kina da. Belønnings og straffe system. Og hvem skal evaluere det? Nei, det finnes bedre måter. 

Anonymkode: 2dd51...b05

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil tro du ønsker deg et samfunn ala det i Kina da. Belønnings og straffe system. Og hvem skal evaluere det? Nei, det finnes bedre måter. 

Anonymkode: 2dd51...b05

Jeg kan evaluere det. Det er hvert fall en ikke-rasjonell tanke et troll kan følge selv om de ikke nødvendigvis er enig i konklusjonen. 

Endret av Nooni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle troll må skytes. Har vi ikke lært noenting av Otto Jespersen?

maxresdefault.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at dette er faktisk mulig i vårt fantastisk samfunn. Fremtiden er en lys overvåknings- og kontrollfremtid, jippi.

Anonymkode: c6394...641

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nooni skrev:

Jeg synes alle troll i alle offentlige diskusjonsgrupper bør ettergås for å identifiserer dem slik at ytelser fra NAV kan evalueres. Er de ansatt i bedrifter (men det er sikkert ikke så mange) bør de miste feriepengene sine. 

Begrunnelse:

Hvis de mottar ytelser fra NAV burde de heller vært ute å søkt jobb/motta behandling fremfor å sitte på Kvinneguiden og snylte på samfunnet. 
Er man ansatt i en bedrift, og i stedet for å gjøre jobben sin heller bruker mye tid på diskusjonsforum er det rimelig at bedriften får en kompensasjon for tapet de lider. Og det er selvsagt trollet som må dekke det. 

Og hvem skal definere hva som regnes som et troll eller ikke? Man blir ikke et troll bare fordi man er uenig i hva du sier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, Kvinneguiden har jo faktisk som vane å dele ut personopplysninger til kreti og pleti. så et eventuelt samarbeid med NAV er i fremtiden ikke utenkelig. :filer: 

Anonymkode: a14a5...e04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Manolo skrev:

Og hvem skal definere hva som regnes som et troll eller ikke? Man blir ikke et troll bare fordi man er uenig i hva du sier.

Kan ikke bare jeg og andre i diskusjonstråden bestemme det, da? Alle kan jo se hvem som er troll. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nooni skrev:

Kan ikke bare jeg og andre i diskusjonstråden bestemme det, da? Alle kan jo se hvem som er troll. 

I denne tråden er det du som er trollet, så du bør være bekymret for trekk i feriepengene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er noe du. Et jobbetroll! Slapp av, det er lov å senke skuldrene! Slutt å vær så opptatt og stresset hele tiden! 

Anonymkode: 5cd8e...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Manolo skrev:

I denne tråden er det du som er trollet, så du bør være bekymret for trekk i feriepengene.

Ok. Hvorfor det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alle som er uenige med meg burde settes i leirer, hvor de får akkurat nok mat, og må jobbe minst 18 timer til dagen.
Når de dør kan vi bygge store ovner i nærheten som vi brenner likene i, kjempeidè, rart at ingen har tenkt på det før?

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FactsOverFeelings skrev:

Jeg synes alle som er uenige med meg burde settes i leirer, hvor de får akkurat nok mat, og må jobbe minst 18 timer til dagen.
Når de dør kan vi bygge store ovner i nærheten som vi brenner likene i, kjempeidè, rart at ingen har tenkt på det før?

 

Jeg synes kanskje det var litt i overkant. Kan vi ikke nøye oss med litt mindre mat (de blir jo så lett overvektige), litt mer jobb (de trenger det, ligger jo bare hjemme på sofaen) - men ikke brenne dem akkurat. Kanskje bare sette et krav til at de skal bidra litt mer til samfunnet enn å sitte her på KG hele dagen. Jeg tenker at det er god nok straff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Nooni skrev:

Jeg synes alle troll i alle offentlige diskusjonsgrupper bør ettergås for å identifiserer dem slik at ytelser fra NAV kan evalueres. Er de ansatt i bedrifter (men det er sikkert ikke så mange) bør de miste feriepengene sine. 

Begrunnelse:

Hvis de mottar ytelser fra NAV burde de heller vært ute å søkt jobb/motta behandling fremfor å sitte på Kvinneguiden og snylte på samfunnet. 
Er man ansatt i en bedrift, og i stedet for å gjøre jobben sin heller bruker mye tid på diskusjonsforum er det rimelig at bedriften får en kompensasjon for tapet de lider. Og det er selvsagt trollet som må dekke det. 

Jeg vet om ett troll her inne, og det trollet går ikke på nav hvertfall 😂

Anonymkode: 71b54...a9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet om ett troll her inne, og det trollet går ikke på nav hvertfall 😂

Anonymkode: 71b54...a9d

:)

Desto verre. Sykefraværet i Norge er større enn antatt!! Disse trollene, ansatt i norsk nærlingsliv, virksomheter som skal sikre Norges fremtid, er sentrale, men produserer ingenting. De sitter på Kvinneguiden!! 40% er helt sikkert menn også, Mener jeg leste det i Kvinner og Klær en gang. De er jo sjuke!! 

Endret av Nooni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Nooni skrev:

Hvis de mottar ytelser fra NAV burde de heller vært ute å søkt jobb/motta behandling fremfor å sitte på Kvinneguiden og snylte på samfunnet. 

Snylte på samfunnet? Trodde vi var enige her på KG om at alle NAV mottakere er fullt fortjent hver eneste krone de får, og skulle helst hatt 10 ganger så mye minst jeg. For ingen kan jo stille spørsmål ved at de er så syke at de ikke kan jobbe...

Anonymkode: c70fa...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Alle troll må skytes. Har vi ikke lært noenting av Otto Jespersen?

maxresdefault.jpg

Helt unødvendig. De holder seg jo innenfor trollgjærdene.

monstermaster_005.jpg

Anonymkode: c70fa...1e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster samfunnet mye mer at en person går i behandling (de har frikort) enn at de sitter på Kvinneguiden? Egentlig kunne man jo spart masse penger om alle som trenger terapi, bare droppet det og heller hang på Kvinneguiden.

Anonymkode: e2044...031

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Nooni skrev:

Jeg synes alle troll i alle offentlige diskusjonsgrupper bør ettergås for å identifiserer dem slik at ytelser fra NAV kan evalueres. Er de ansatt i bedrifter (men det er sikkert ikke så mange) bør de miste feriepengene sine. 

Begrunnelse:

Hvis de mottar ytelser fra NAV burde de heller vært ute å søkt jobb/motta behandling fremfor å sitte på Kvinneguiden og snylte på samfunnet. 
Er man ansatt i en bedrift, og i stedet for å gjøre jobben sin heller bruker mye tid på diskusjonsforum er det rimelig at bedriften får en kompensasjon for tapet de lider. Og det er selvsagt trollet som må dekke det. 

Som bedriftseier må jeg nok gåimot deg der.

Er ikke alle jeg er enig med på min vei i livet, men alle bør ha rett til å ha egne meninger.

Hadde jeg ville bodd i Kina hadde jeg flyttet dertil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Nooni skrev:

Jeg kan evaluere det. Det er hvert fall en ikke-rasjonell tanke et troll kan følge selv om de ikke nødvendigvis er enig i konklusjonen. 

Så du har et diktator ønske og skjuler det bak falsk omtanke for andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...