Gå til innhold

Ringte spådame, hun sa bare negative ting. Jeg angrer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For en stund siden ringte jeg en spådame, hun sa ikke noe positivt, bare negative ting om fremtiden min. Samtidig sa hun at hun bare kunne se et år fram i tid, men ar hun så ikke noe bra, hvertfall ikke med det første. Og en jeg er glad i som er mye borte kom ikke tilbake, men jeg måtte se å det som kjærlighetssorg for det gikk over, og hun følte det var spesielt for meg, men jeg gråt så kan ha vært derfor hun sa det. Var noe av det cold reading? Jeg trodde egentlig ikke på det så vet ikke hvorfor jeg ringte, var vel fortvilet. Nå vil jeg hvertfall ikke tro på det, men det er jo lettere å tro på det som er negativt. Hvorfor sa hun alt dette? For å holde meg lengst mulig på linja eller for at jeg skulle ringe opp igjen, det gjorde jeg ikke, fristende å ringe og finne opp en historie som ikke er sann og se om hun går rett på, men det tør jeg ikke. Og hvorfor det med kun et år fram i tid? Kan noen berolige meg, jeg vil ikke at det skal være sant. Nå håper jeg hun ikke er synsk.

Anonymkode: cc2dc...8ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror neppe du skal henge deg opp i det, er kun du som kan styre din fremtid, ikke ei random dame på andre siden av røret🙂

Anonymkode: be222...323

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen som er synske eller kan spå fremtiden, de som tar betalt for å spå er rett og slett svindlere som utnytter sårbare og enkle mennesker. Hvis noen kunne bevise at de virkelig kan spå fremtiden eller bevist at de er synske så hadde det vært en verdenssensasjon.

Den type svindel bure vært ulovlig, det er på tide å få tilbake kvakksalverloven sånn at disse kjeltringene kan bli straffet.

Anonymkode: b8e50...906

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tro på det. Jeg tror ikke noe på at de som har sånne spå-telefontjenester er synske i det hele tatt. Bare humbug og lureri for å tjene mest mulig. Ikke bry deg om det. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å ikke tenke på det. Er det å si nesten bare negative ting et salgstriks? Få folk til ringe opp igjen fordi de blir usikre?

Anonymkode: cc2dc...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal prøve å ikke tenke på det. Er det å si nesten bare negative ting et salgstriks? Få folk til ringe opp igjen fordi de blir usikre?

Anonymkode: cc2dc...8ee

Det er ingenting positivt med spåtelefoner bortsett fra kontoen til spådamene, hvis du tenker deg om så skjønner du at det er en veldig lettvint måte å tjene penger på. Den som ringer har ingen garanti og rettigheter for at spådommen faktisk stemmer, spådamen kan sitte å snakke svada så mye hun ønsker uten at det har konsekvenser.

Det er samme kjeltringstrekene som "healere" driver med, men det å tro på en "healer" kan få langt alvorlige konsekvenser. Det finnes eksempler fra Norge i de siste årene der mennesker har dødd fordi de gjorde som "healeren" sa i stedet for å oppsøke en lege.

Anonymkode: b8e50...906

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spådamer sier det som er mest sannsynlig eller det de tror du ønsker å høre. 

Anonymkode: a67be...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spådamer sier det som er mest sannsynlig eller det de tror du ønsker å høre. 

Anonymkode: a67be...2b3

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spådamer sier det som er mest sannsynlig eller det de tror du ønsker å høre. 

Anonymkode: a67be...2b3

Ønsker folk å høre negative ting om fremtiden sin? Uansett jeg var dum som ringte. Og må prøve å glemme det.

Anonymkode: cc2dc...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte sånn spådame via nett, og jeg lurte på hvordan det ville gå på min privatisteksamen i samfunnsfag. Hun var veldig bestemt, og negativ. Hun sa at jeg ville maks få en 3er, kanskje en 2er! 😨

Jeg kjørte meg selv rett i kjelleren, og jeg ville bare gi opp hele greia. Men jeg gjennomførte eksamen som vanlig noen dager senere, og jeg fikk 5 😍

Ikke la dette styre deg! Det er du som er sjefen i ditt eget liv, og ikke tro på disse spådamene på nett.

Anonymkode: 135c3...ee5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Ønsker folk å høre negative ting om fremtiden sin? Uansett jeg var dum som ringte. Og må prøve å glemme det.

Anonymkode: cc2dc...8ee

les det jeg skrev. De sier enten det de tror du ønsker å høre ellers så sier de det som er mest sannsnylig.

Anonymkode: a67be...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også du skal la dette prelle av deg! Noen slike utnytter sårbare, søkende mennesker. Jeg tror derimot det finnes noen, innimellom, som faktisk evner å se, sense og føle på ting.

jeg gjorde det samme som deg ifbm et forhold jeg hadde til en gift mann. jeg ringte, sa navnet mitt , navnet hans og om hun så noe om oss. Hun sa umiddelbart følgende "denne mannen syns du er perfekt for ham. Han tenker på deg hele tiden og vil gjerne han deg men han kan ikke, det er et hinder i veien". Jeg ble undrende og spurte hva det var "han er gift, han har tre barn og han har et elendig forhold til sin kone". Hun fortsetter å si at det han føler for meg er ekte kjærlighet og at han slites mellom fornuft og følelser. 

Hun sa også at ekteskapet hans er platonisk, de er venner, ikke elskere og kona er svært krevende og masete på ham og han har fått nok. 

ALT; absolutt alt stemte. Han har brukt ordene "perfekt for meg", han sier han tenker på meg hele tiden, han vil ha meg men kan ikke. Han har fortalt om sine tre barn, om kona som maser og krever, og han slites. Absolutt alt stemte. Jeg ble skikkelig satt ut. 

Når et menneske som meg ringer slik, og ikke en gang sier at dette er et spørsmål om kjærlighet, så er det rimelig spesielt at hun ser så mye. Jeg kunne jo nevnt navnet på en bror, en venn, en far e.l....

Anonymkode: 4e727...d94

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror også du skal la dette prelle av deg! Noen slike utnytter sårbare, søkende mennesker. Jeg tror derimot det finnes noen, innimellom, som faktisk evner å se, sense og føle på ting.

jeg gjorde det samme som deg ifbm et forhold jeg hadde til en gift mann. jeg ringte, sa navnet mitt , navnet hans og om hun så noe om oss. Hun sa umiddelbart følgende "denne mannen syns du er perfekt for ham. Han tenker på deg hele tiden og vil gjerne han deg men han kan ikke, det er et hinder i veien". Jeg ble undrende og spurte hva det var "han er gift, han har tre barn og han har et elendig forhold til sin kone". Hun fortsetter å si at det han føler for meg er ekte kjærlighet og at han slites mellom fornuft og følelser. 

Hun sa også at ekteskapet hans er platonisk, de er venner, ikke elskere og kona er svært krevende og masete på ham og han har fått nok. 

ALT; absolutt alt stemte. Han har brukt ordene "perfekt for meg", han sier han tenker på meg hele tiden, han vil ha meg men kan ikke. Han har fortalt om sine tre barn, om kona som maser og krever, og han slites. Absolutt alt stemte. Jeg ble skikkelig satt ut. 

Når et menneske som meg ringer slik, og ikke en gang sier at dette er et spørsmål om kjærlighet, så er det rimelig spesielt at hun ser så mye. Jeg kunne jo nevnt navnet på en bror, en venn, en far e.l....

Anonymkode: 4e727...d94

Hmmm... Vet ikke om jeg ble noe mer beroliget nå.

Anonymkode: cc2dc...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 hours ago, AnonymBruker said:

jeg gjorde det samme som deg ifbm et forhold jeg hadde til en gift mann. jeg ringte, sa navnet mitt , navnet hans og om hun så noe om oss.

Når et menneske som meg ringer slik, og ikke en gang sier at dette er et spørsmål om kjærlighet, så er det rimelig spesielt at hun ser så mye. Jeg kunne jo nevnt navnet på en bror, en venn, en far e.l....

Anonymkode: 4e727...d94

Hun har ikke sett noe. Hun har googlet ham mens dere snakket.

Anonymkode: df94d...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du fra Amerika så lenge du tror på dette? #overgitt

Anonymkode: 9caaf...0ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2019 den 22.52, AnonymBruker skrev:

Spådamer sier det som er mest sannsynlig eller det de tror du ønsker å høre. 

Anonymkode: a67be...2b3

stemmer jo ikke i dette tilfellet???

Anonymkode: 2d71d...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

stemmer jo ikke i dette tilfellet???

Anonymkode: 2d71d...b8c

Hmmmmm...?

Anonymkode: cc2dc...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2019 den 23.09, AnonymBruker skrev:

Jeg ringte sånn spådame via nett, og jeg lurte på hvordan det ville gå på min privatisteksamen i samfunnsfag. Hun var veldig bestemt, og negativ. Hun sa at jeg ville maks få en 3er, kanskje en 2er! 😨

Jeg kjørte meg selv rett i kjelleren, og jeg ville bare gi opp hele greia. Men jeg gjennomførte eksamen som vanlig noen dager senere, og jeg fikk 5 😍

Ikke la dette styre deg! Det er du som er sjefen i ditt eget liv, og ikke tro på disse spådamene på nett.

Anonymkode: 135c3...ee5

Så bra at det gikk bra for deg og at ikke spådamen fikk rett 😉🙂 Var hun kjent for å være treffsikker?

Anonymkode: cc2dc...8ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2019 den 9.17, AnonymBruker skrev:

Hun har ikke sett noe. Hun har googlet ham mens dere snakket.

Anonymkode: df94d...646

Hehe! Hun fikk bare fornavnet 😊

På 15.6.2019 den 20.46, AnonymBruker skrev:

Så bra at det gikk bra for deg og at ikke spådamen fikk rett 😉🙂 Var hun kjent for å være treffsikker?

Anonymkode: cc2dc...8ee

Vet ikke om hun er kjent for det. Første gang jeg ringte og ante ikke hvor jeg skulle lete så det hele var litt tilfeldig. Ringer henne gjerne igjen. 

Anonymkode: 4e727...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2019 den 2.47, AnonymBruker skrev:

Hmmm... Vet ikke om jeg ble noe mer beroliget nå.

Anonymkode: cc2dc...8ee

Hva stusset du på.?

Anonymkode: 4e727...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...