Gå til innhold

Stort Bryllup med mange gjester og fancy mat er bortkastede penger.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alt man egentlig trenger er 5 personer

Prest

brudepar

2 vitner. Eller kanskje det ikke er nødvendig. Så 3 eller 5 personer.

Anonymkode: ff0e4...d90

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel opp til hvert brudepar. 
Noen vil gifte seg for å være gift. Andre vil feire med sine venner og familie. Størrelsen på vennegjengen og familien varierer jo. 

Men teknisk sett er det gratis å gifte seg og man trenger bruepar, viksler og to vitner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg ja. Men andre må få lov og ønske seg det. Også ha det. Selv om jeg synes det er bortkastet penger å kjøpe en ting, betyr det jo ikke at det e det for den som kjøper det.

Anonymkode: a8750...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jul er unødig, bursdag likeså, jubileum burde ikke noe bry seg med, blomster og alkohol er rett i søppelbøtta... 

Folk feirer vel det de ønsker og det som gjør dem glade. 

Anonymkode: 3caee...eef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jul er unødig, bursdag likeså, jubileum burde ikke noe bry seg med, blomster og alkohol er rett i søppelbøtta... 

Folk feirer vel det de ønsker og det som gjør dem glade. 

Anonymkode: 3caee...eef

Søppelbøtter er også unødvendig,  kan jo bare kaste det som skal kastes i søppeldunken ute. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri angret et sekund på å ha brukt en del penger på bryllupet vårt. Hadde en fantastisk dag der vi samlet de nærmeste i familie og venner. Dagen snakkes enda mye om i positiv forstand etterpå og den betydde faktisk mer for meg en jeg trodde på forhånd. 

 

Folk er forskjellige, er individuelt hva man setter pris på. Jeg prioriterer å bruke penger på reiser, minner og tid med familie over andre ting, mens andre tenker annerledes. 

Endret av SansaS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er bortkastede penger vil jo variere fra person til person. Jeg synes det er bortkastede penger både med gedigent bryllup, fotballtur til England eller dyr bil - men jeg forstår at andre har andre ting de ønsker å prioritere. Jeg bruker penger på ferier, klær og oppussing, og for noen er dette bortkastede penger.

Bruk pengene dine på det DU vil, og gi mer blanke i hva alle andre driver med (så lenge det er innenfor loven)z 

Anonymkode: ac359...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100% enig.

Vi giftet oss på rådhuset. Det var gratis.

Anonymkode: f21d2...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...