Gå til innhold

Lønn for inspeksjon i friminuttene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen lærervikarer på barneskole her som kan fortelle meg hva dere får betalt som timelønn for inspeksjon, eller om dere vet hva andre vikarer får? :) Altså per 60min man har hatt inspeksjon sammenlagt.

Sånn som hva jeg kan forvente meg å få betalt for 3 timer inspeksjon liksom?

Er det typ 150/180ish i timen?

Anonymkode: 9605f...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er allerede på jobb.

Anonymkode: 0f8fa...178

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ha betalt for inspeksjon ja, men er du lærervikar vil undervisningstiden din ha en høyere timesats enn annen tid du arbeider på skolen. Inspeksjon, møter og lignende har lavere timeslønn.. er du derimot assistent eller annet personell som ikke har ansvar for undervisningsopplegget vil det nok være samme timesats 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Agatha said:

Du skal ha betalt for inspeksjon ja, men er du lærervikar vil undervisningstiden din ha en høyere timesats enn annen tid du arbeider på skolen. Inspeksjon, møter og lignende har lavere timeslønn.. er du derimot assistent eller annet personell som ikke har ansvar for undervisningsopplegget vil det nok være samme timesats 

 

Ja, er klar over det 🙂 jeg vet jeg kommer til å få ca 300 for undervisningstimene, men lurer altså på hva satsene er for "annet arbeid" som inspeksjon og møter ol.

Holder på med å beregne hva jeg kan forvente meg å få betalt i forhold til feriebudgettet, og i timelisten krysser man spesifikt av for inspeksjonstidene, så jeg er derfor bare nysgjerrig på hva timelønnen er.

 

Kommer jo til å finne ut av det om noen uker ved å se på lønnslippen, men vil som sagt beregne litt og gjøre noen overslag 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er allerede på jobb.

Anonymkode: 0f8fa...178

Og hva mener du med det? 😉

Det er ulike satser mellom undervisningstimer som lærervikar og den satsen man får i inspeksjonstiden, men jeg har aldri jobbet et sted der jeg har hatt inspeksjon tidligere. Det er derfor jeg lurer på om noen ve sånn ca. Hva jeg kan forvente meg å få betalt for det arbeidet 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette lønnes som annen lønn. Dvs den årslønnen du er plassert på delt på 1950( dette er timetallet du arbeider på et helt år)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...