Gå til innhold

Tarte shape tape concealer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er concealere så bra som alle skal ha det til? Hvor kjøper dere den? Tarte sin nettside?

Anonymkode: 86567...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøper den på nettsiden. Synes Mac pro sin concealer er vel så bra men sikkert smak og behag. 

Anonymkode: 5a9c3...9fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjøper den på nettsiden. Synes Mac pro sin concealer er vel så bra men sikkert smak og behag. 

Anonymkode: 5a9c3...9fc

Ok, tenkte jeg skulle unne meg litt dyrere sminke før ferie i sommer. Bruker makeup mekka sin concealer i dag, men trenger litt mer dekk. Sliten for tiden 😄 

Anonymkode: 86567...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makeup Mekka sin var en vits, eller begge to for å være nøyaktig.  Har aldri fått sminke derfra jeg har likt.  Shapetape er sikkert bra men tror den er ganske matt og vil tro den legger seg i linjer om du er over 25.  Meeeen så skal man jo ikke bruke en halv flaske i ansiktet slik mange sminkeguruer gjør på Youtube da, holder med et par prikker under øyet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, SupaWoman skrev:

Makeup Mekka sin var en vits, eller begge to for å være nøyaktig.  Har aldri fått sminke derfra jeg har likt.  Shapetape er sikkert bra men tror den er ganske matt og vil tro den legger seg i linjer om du er over 25.  Meeeen så skal man jo ikke bruke en halv flaske i ansiktet slik mange sminkeguruer gjør på Youtube da, holder med et par prikker under øyet. 

Ja, den nye concealer til MM, hydra shape et eller annet er virkelig ikke bra. Bomkjøp :( 

Anonymkode: 86567...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de beste jeg noengang har prøvd er denne fra Bourjois, den er enda bedre enn Maybelline age rewind.  Har den lyseste og skal bestille medium imorgen, den blir sikkert perfekt til sommeren.  

https://no.lookfantastic.com/bourjois-radiance-reveal-concealer-various-shades/11232478.html?variation=11232480

Endret av SupaWoman
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, SupaWoman skrev:

En av de beste jeg noengang har prøvd er denne fra Bourjois, den er enda bedre enn Maybelline age rewind.  Har den lyseste og skal bestille medium imorgen, den blir sikkert perfekt til sommeren.  

https://no.lookfantastic.com/bourjois-radiance-reveal-concealer-various-shades/11232478.html?variation=11232480

Takk for tips 👍🏻

Anonymkode: 86567...941

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte min i USA. Ble ekstremt skuffet, men jeg forventet meg kanskje noe annet. Den er veldig tørr og kaker seg veldig lett (kan legge til at jeg har tørr hud, da). Den er sikkert bra hvis man bruker masse sminke til hverdags, men jeg synes den til og med til fest ble for dekkende (som en maske). Nei, bruk pengene dine på noe annet!

Kan legge til at Makeup Revolution har en mange mener er en dupe for Shape Tape. Den selges på Normal og koster en brøkdel. Den heter Conceal and Define. Går an å prøve den først. Fint å unne seg dyre produkter, men ikke noe vits i å bare kjøpe dyre hvis det finnes billigere som er bedre :) Jeg elsker Collection Lasting Perfection-concealer, så jeg kjøper alltid 10 stk hver gang jeg kommer meg til London (fåes vel kun kjøpt der?).

Anonymkode: 4cb08...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute
On 6/13/2019 at 10:50 AM, AnonymBruker said:

Ja, den nye concealer til MM, hydra shape et eller annet er virkelig ikke bra. Bomkjøp :( 

Anonymkode: 86567...941

For meg er den helt perfekt. Jeg har supertørr hud, og Tarte sin gjorde at jeg så ut som en ørken, selv om jeg brukte en kvart millimeter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg ikke bestilte denne, hadde vett til å se et par youtubevideoer med kvinner over 40 som ikke anbefalte denne så lot være, nå ser jeg jo at de hadde rett.  Å se tørr og kakete ut under øynene er det verste jeg vet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...