Gå til innhold

Hva skjer når man kjører fra bensinstasjon uten å betale?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvordan kan man ikke huske hvor man har stoppet? Høres veldig merkelig ut.

Anonymkode: f87a6...4e5

Som jeg skrev i innlegget er jeg ikke kjent på strekket Lillehammer - Dombås og synes ene bygda er lik den andre. Og vi stoppet på det som føles ut som alle stasjoner pga små barn som må hyppig på do etter bleieslutt. Det stod også i mitt første innlegg. Noen steder gikk vi bare på do, noen steder handlet vi. Og et av stedene fylte vi bensin. 

Anonymkode: 9631e...902

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sjekker skiltnummeret, søker opp og ringer eier av bilen. Hvis de ikke vil komme innom for å betale sendes faktura. Blir ikke faktura betalt anmeldes de. 

Anonymkode: c15bd...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, spesielt fra dere med erfaring fra bensinstasjoner. Bilen var ren og ikke noe henger eller noe son dekket skilter bak. Ingen har ringt oss, så jeg får krysse fingrene for at det er en faktura på vei. Har litt vondt i magen av hele saken, men det hjelper litt på nattesøvnen at vi trolig ikke blir anmeldt umiddelbart. 

Og jeg mener absolutt ikke å trolle, anser at jeg har fått svar nå så takk for hjelpen alle. Om dere vil kan jeg oppdatere når faktura kommer, i tilfelle andre søker opp tråden og er i samme knipe. 

Anonymkode: 9631e...902

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...