Gå til innhold

Hva tenker dere menn om voksne damer her på KG som flørter med unge menn?


Gjest Malika

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Fornuftig-mann skrev:

Menn som ønsker yngre partnere er selvsagt ikke griser. Viktig at ikke et av kjønnene får negativt stempel mens det andre kjønnet får cred for samme preferanse. Kvinner på 40 som ønsker tenåringer er like ekle som menn på 40 som søker tenåringer. Ikke noe er verre eller bedre enn det andre.

Yngre mennesker er som regel flottest, uansett kjønn. Slett ikke rart at man liker å ha yngre partnere.

Når skal dere menn skjønne at det er ok hvis kvinnen er eldst, og ekkelt hvis mannen er eldst? Det handler om at godt voksne menn utnytter ungjenter som har daddy issues. Yngre kvinner vil ikke ha eldre menn, mens yngre menn og eldre kvinner vil ha hverandre. Nei, kvinner på 40 som vil ha tenåringer er ikke ekle, men menn på 40 er det fordi motivene ikke er de samme. Kvinner forstår at den yngre partneren er voksen nok til å ha sex, mens mennene bare vil utnytte yngre partner.

Anonymkode: 3c92e...702

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når skal dere menn skjønne at det er ok hvis kvinnen er eldst, og ekkelt hvis mannen er eldst? Det handler om at godt voksne menn utnytter ungjenter som har daddy issues. Yngre kvinner vil ikke ha eldre menn, mens yngre menn og eldre kvinner vil ha hverandre. Nei, kvinner på 40 som vil ha tenåringer er ikke ekle, men menn på 40 er det fordi motivene ikke er de samme. Kvinner forstår at den yngre partneren er voksen nok til å ha sex, mens mennene bare vil utnytte yngre partner.

Anonymkode: 3c92e...702

Nå generaliserer du, og det er ikke greit. Kvinner har ikke alltid rene intensjoner de heller, og menn kan også ha rene intensjoner.

Ikke glem at 40-årige kvinner tar vekk muligheten for yngre menn å få barn, det gjør ikke menn på samme alder som vil ha yngre damer. Hvis vi tenker rent biologisk er det mest logisk at mannen er eldre enn dama, men vi må kunne akseptere og respektere begge deler.

For meg er et forhold kun aktuelt med de som er yngre enn meg selv. Voksne damer er flotte, men kunne aldri vært i et forhold med en på 40 når jeg selv er 33. Jeg går heller 10-12 år nedover, men det ideelle er rundt 25 år.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt fantastisk at eldre kvinner finner seg en ungstaur, og det samme synes jeg om eldre menn som finner seg ei ungmus. Ser det er mange som ser på dette med forakt og er missunnelig, men dere kan jo ikke styre andre menneskers ønske og lyster uansett hva dere skriver...

Missunnelsen er større enn kjønnsdriften for de fleste, desverre🤫

Endret av museslikker69
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVOR Er den knotten som spoler tilbake ...

FAEN, -Finner ikke ...

a.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått med meg at KG er kjent for eldre menn som sender PM til yngre kvinner. Er 30 nå men vært av og på forumet fra jeg var 23 kanskje, jeg har gjerne fått PMer de gangene jeg har svart i seksualitetsforumet med noe jeg liker i senga eller et eller annet som har vært spennende for noen. Men det har ikke vært utpreget eldre menn, egentlig mest jevnaldrende eller kanskje til og med yngre. En her og der på 40 (som jeg ikke synes er spesielt gammelt), men har ikke oppfattet dem som spesielt grisete, selv om de åpenbart har kontaktet meg fordi de liker mitt seksuelle frisinn og kanskje innerst inne håper på noe runkeverdig.

Jeg skjønner hva du prøver på da, jeg er enig i at det generelt er sånn at eldre menn som går på yngre kvinner oppfattes som mer grisete enn dersom det er snudd på hodet. Du bruker bare et elendig eksempel som få her kan relatere seg til.

Anonymkode: 65e57...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på, jeg heier på dere😁

Anonymkode: cd8c2...b7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Fornuftig-mann skrev:

Nå generaliserer du, og det er ikke greit. Kvinner har ikke alltid rene intensjoner de heller, og menn kan også ha rene intensjoner.

Ikke glem at 40-årige kvinner tar vekk muligheten for yngre menn å få barn, det gjør ikke menn på samme alder som vil ha yngre damer. Hvis vi tenker rent biologisk er det mest logisk at mannen er eldre enn dama, men vi må kunne akseptere og respektere begge deler.

For meg er et forhold kun aktuelt med de som er yngre enn meg selv. Voksne damer er flotte, men kunne aldri vært i et forhold med en på 40 når jeg selv er 33. Jeg går heller 10-12 år nedover, men det ideelle er rundt 25 år.

Nå er du bare usaklig ! Du har kommet med barnslig påstand om generalisering mot meg ! Kvinner har større sosial kompetanse enn menn og forstår partneren og hva den er klar for og ikke klar for, slik at barnslige unge menn som ikke er modne, velges vekk til fordel for en mer moden ung mann ! Det er dere menn som ser på unge kvinner som et objekt, en erobring og griseprat om unge jenter i garderoben fordi dere vil ha «ei ung, stram ei» fordi dere bare har et enkelt seksuelt behov og vil utnytte de unge og sårbare jentene ! Dere er kyniske og kalkulerende.

Dessuten så er det slik at mange eldre menn får problemer med potensen, og kvinner har et behov for en yngre mann som er reflektert, forståelsesfull og ikke har problemer med viriliteten. Du skriver at du planlegger å ha forhold med yngre kvinner. Du er ikke interessert i personligheten deres, bare planlegge at de skal være yngre enn deg. Så du er 33 år og skal ha 21 årig ung kvinne. Du kan ikke bare sette en alder og kreve å få !

Anonymkode: 3c92e...702

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er du bare usaklig ! Du har kommet med barnslig påstand om generalisering mot meg ! Kvinner har større sosial kompetanse enn menn og forstår partneren og hva den er klar for og ikke klar for, slik at barnslige unge menn som ikke er modne, velges vekk til fordel for en mer moden ung mann ! Det er dere menn som ser på unge kvinner som et objekt, en erobring og griseprat om unge jenter i garderoben fordi dere vil ha «ei ung, stram ei» fordi dere bare har et enkelt seksuelt behov og vil utnytte de unge og sårbare jentene ! Dere er kyniske og kalkulerende.

Dessuten så er det slik at mange eldre menn får problemer med potensen, og kvinner har et behov for en yngre mann som er reflektert, forståelsesfull og ikke har problemer med viriliteten. Du skriver at du planlegger å ha forhold med yngre kvinner. Du er ikke interessert i personligheten deres, bare planlegge at de skal være yngre enn deg. Så du er 33 år og skal ha 21 årig ung kvinne. Du kan ikke bare sette en alder og kreve å få !

Anonymkode: 3c92e...702

Her var det mye sinne og feil på en plass. Tro det eller ei, men de aller aller fleste menn er ikke kyniske og kalkulerende som du sier. Har mange ganger hatt mulighet å hatt sex med sånne jenter du prater om som er mye yngre. Har rett og slett takket nei, da jeg setter pris på ei dame som jeg har mye til felles med og som har samme verdier og er på samme plass i livet. Ikke ser jeg på ei kvinne som et stykke kjøtt heller. Det viktigste er hva hun har mellom ørene og om hun har kvaliterer som snill, omsorgsfull, hjemmekjær osv. Du generaliserer veldig. Det du beskriver er menn som er psykopater!

Anonymkode: 34fa1...8f3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er du bare usaklig ! Du har kommet med barnslig påstand om generalisering mot meg ! Kvinner har større sosial kompetanse enn menn og forstår partneren og hva den er klar for og ikke klar for, slik at barnslige unge menn som ikke er modne, velges vekk til fordel for en mer moden ung mann ! Det er dere menn som ser på unge kvinner som et objekt, en erobring og griseprat om unge jenter i garderoben fordi dere vil ha «ei ung, stram ei» fordi dere bare har et enkelt seksuelt behov og vil utnytte de unge og sårbare jentene ! Dere er kyniske og kalkulerende.

Dessuten så er det slik at mange eldre menn får problemer med potensen, og kvinner har et behov for en yngre mann som er reflektert, forståelsesfull og ikke har problemer med viriliteten. Du skriver at du planlegger å ha forhold med yngre kvinner. Du er ikke interessert i personligheten deres, bare planlegge at de skal være yngre enn deg. Så du er 33 år og skal ha 21 årig ung kvinne. Du kan ikke bare sette en alder og kreve å få !

Anonymkode: 3c92e...702

Jeg krever ikke, bare har mine preferanser. Planlegger ikke noe som helst, men jeg som alle, er i posisjon til å bestemme hvem jeg vil ha inn i livet mitt. Pr. nå er det kvinner mellom 20 og 33. Jeg vil ha barn, hvorfor skal jeg da ønske en kvinne i slutten av 30-åra eller eldre? Er heller ikke interessert for fem flate øre i kvinner med barn fra før, og ihvertfall ikke mange og voksne barn.

Det er du som er usaklig som generaliserer alle menn som noen som ønsker å utnytte unge kvinner. Hvor mange voksne menn er ikke i forhold og er gift med unge kvinner? Hvorfor er "alltid" mannen eldst i et forhold? Jo, fordi hovedsaklig så liker kvinnen menn som er eldre enn seg.

Du er også svært usaklig og direkte dum og uvitende som sier jeg ikke er interessert i personligheten til damene, bare alderen. Visvas fra ende til annen.. Det er faktisk de som er eldre enn meg jeg er minst interessert i personligheten til, og de jeg "seksualiserer" og "objektifiserer", om man kan si det. Fordi det er fantasi, og ikke noe annet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.6.2019 den 3.58, Malika skrev:

Vel, tittel sier alt.

Kjør på. Kos dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama (40) må gjerne få seg en ung elsker. Unner henne da såpass!

Anonymkode: f1c95...91e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Fornuftig-mann skrev:

Jeg krever ikke, bare har mine preferanser. Planlegger ikke noe som helst, men jeg som alle, er i posisjon til å bestemme hvem jeg vil ha inn i livet mitt. Pr. nå er det kvinner mellom 20 og 33. Jeg vil ha barn, hvorfor skal jeg da ønske en kvinne i slutten av 30-åra eller eldre? Er heller ikke interessert for fem flate øre i kvinner med barn fra før, og ihvertfall ikke mange og voksne barn.

Det er du som er usaklig som generaliserer alle menn som noen som ønsker å utnytte unge kvinner. Hvor mange voksne menn er ikke i forhold og er gift med unge kvinner? Hvorfor er "alltid" mannen eldst i et forhold? Jo, fordi hovedsaklig så liker kvinnen menn som er eldre enn seg.

Du er også svært usaklig og direkte dum og uvitende som sier jeg ikke er interessert i personligheten til damene, bare alderen. Visvas fra ende til annen.. Det er faktisk de som er eldre enn meg jeg er minst interessert i personligheten til, og de jeg "seksualiserer" og "objektifiserer", om man kan si det. Fordi det er fantasi, og ikke noe annet.

Feil ! Stadig flere kvinner foretrekker yngre menn

« - Kvinner i dag har ofte god økonomi, utdannelse og karriere. Flere tenker at mannen ønsker seg yngre kvinner, men det går begge veier. Kvinner vil også ha en ung mann som er sprek og tiltrekkende, »

https://www.vi.no/familie/veldig-mange-menn-er-interessert-i-eldre-kvinner-fordi-de-har-lang-erfaring-og-er-trygge-pa-seg-selv/70142867

Hvorfor skal en 21 år gammel kvinne ønske seg deg når hun kan ha jevnaldrende? Eldre menn som sikler på yngre kvinner mangler ofte psykososial kompetanse, er barnslige for alderen og er redde for å komme til kort mot jevnaldrende og litt eldre kvinner. Derfor søker de seg nedover i alder, for å balansere mer maktforholdet og kunne dominere motparten i større grad.

Derfor bør yngre kvinner være obs på eldre menn på 30 + som vil ha 12 år yngre kvinner og helt ned til 20-årsalderen som du skrev. Kutt ut barnslige påstander om at andre er dumme fordi du blir sur når du blir avslørt fordi du skrev du ønsker kvinner ned i 20-årsalderen! Du har kommet med barnslig kommentar om at jeg er usaklig!

Anonymkode: 3c92e...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feil ! Stadig flere kvinner foretrekker yngre menn

« - Kvinner i dag har ofte god økonomi, utdannelse og karriere. Flere tenker at mannen ønsker seg yngre kvinner, men det går begge veier. Kvinner vil også ha en ung mann som er sprek og tiltrekkende, »

https://www.vi.no/familie/veldig-mange-menn-er-interessert-i-eldre-kvinner-fordi-de-har-lang-erfaring-og-er-trygge-pa-seg-selv/70142867

Hvorfor skal en 21 år gammel kvinne ønske seg deg når hun kan ha jevnaldrende? Eldre menn som sikler på yngre kvinner mangler ofte psykososial kompetanse, er barnslige for alderen og er redde for å komme til kort mot jevnaldrende og litt eldre kvinner. Derfor søker de seg nedover i alder, for å balansere mer maktforholdet og kunne dominere motparten i større grad.

Derfor bør yngre kvinner være obs på eldre menn på 30 + som vil ha 12 år yngre kvinner og helt ned til 20-årsalderen som du skrev. Kutt ut barnslige påstander om at andre er dumme fordi du blir sur når du blir avslørt fordi du skrev du ønsker kvinner ned i 20-årsalderen! Du har kommet med barnslig kommentar om at jeg er usaklig!

Anonymkode: 3c92e...702

Det samme kan du spør en 21 år gammel mann om. Hvorfor skal han velge deg og ikke en jevnaldrende? EKSTREMT få av dem vil være i et forhold med en dame som er mye eldre. Hva tror du skjer med maktbalansen her da? 

Du har rett i at kvinner er mer modne utvikler seg tidligere og fortere enn menn. En kvinne på 21 er alltid mer moden enn en gutt på samme alder. Kvinner er generelt mer modne enn menn, ergo blir det større forskjeller i modenhet ved voksen kvinne/ung mann-forhold enn motsatt.

Hvis du mener det er mer naturlig at en kvinne på 33 er sammen med en guttunge på 21, enn en mann på 33 er sammen med en kvinne på 21, ja da vet jeg jammen ikke hva jeg skal si.. Jeg aksepterer begge, men hele omverdenen hadde reagert mer på første scenario. Jeg har til gode å se et slik forhold. De forholdene jeg kjenner til er mannen eldst i nesten alle tilfeller, og hvis kvinnen er eldst er det snakk om et par-tre år. Personlig hadde jeg ikke reagert på det, da jeg er tolerant ift aldersforskjell.

Vet forøvrig ikke hvorfor akkurat alderen 21 ble nevnt. Jeg har vel sagt at jeg kan fint date en i alderen 20-33. Det er et ganske stort aldersspenn. Men jeg vil bare ikke ha eldre enn meg selv. Det er fair i den alderen, spesielt når man vil ha barn.

Ser at du har googlet som besatt for å finne dokumentasjon på det du mener. Det samme kan jeg gjøre, men gidder selvfølgelig ikke det da jeg er trygg nok på egen argumentasjon. Det du linker til kan gjerne være proganda fra kvinnelige redaktører. Selv stoler jeg ikke blindt på artikler her og der.

Menn kan gjerne ha status, penger som et trekkplaster for yngre kvinner. Kvinner har, beklageligvis hovedsaklig utseende som eneste trekkplaster. La oss være ærlige der.

Til alle tider har det vært det mest normale at mannen er eldre enn kvinnen i et forhold. Jeg syns du er ganske bedriten som sverter alle menn.. Er du en ekstrem-feminist som er imot alt som kan fremkalle lykke hos en mann?

Dette blir siste innlegg fra meg i denne tråden. Kommer heller ikke å lese om du siterer meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når skal dere menn skjønne at det er ok hvis kvinnen er eldst, og ekkelt hvis mannen er eldst? Det handler om at godt voksne menn utnytter ungjenter som har daddy issues. Yngre kvinner vil ikke ha eldre menn, mens yngre menn og eldre kvinner vil ha hverandre. Nei, kvinner på 40 som vil ha tenåringer er ikke ekle, men menn på 40 er det fordi motivene ikke er de samme. Kvinner forstår at den yngre partneren er voksen nok til å ha sex, mens mennene bare vil utnytte yngre partner.

Anonymkode: 3c92e...702

🥴🤪😂😆🤣

Anonymkode: cf37b...a03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Fornuftig-mann skrev:

Jeg krever ikke, bare har mine preferanser. Planlegger ikke noe som helst, men jeg som alle, er i posisjon til å bestemme hvem jeg vil ha inn i livet mitt. Pr. nå er det kvinner mellom 20 og 33. Jeg vil ha barn, hvorfor skal jeg da ønske en kvinne i slutten av 30-åra eller eldre? Er heller ikke interessert for fem flate øre i kvinner med barn fra før, og ihvertfall ikke mange og voksne barn.

Det er du som er usaklig som generaliserer alle menn som noen som ønsker å utnytte unge kvinner. Hvor mange voksne menn er ikke i forhold og er gift med unge kvinner? Hvorfor er "alltid" mannen eldst i et forhold? Jo, fordi hovedsaklig så liker kvinnen menn som er eldre enn seg.

Du er også svært usaklig og direkte dum og uvitende som sier jeg ikke er interessert i personligheten til damene, bare alderen. Visvas fra ende til annen.. Det er faktisk de som er eldre enn meg jeg er minst interessert i personligheten til, og de jeg "seksualiserer" og "objektifiserer", om man kan si det. Fordi det er fantasi, og ikke noe annet.

Helt enig. Bare tapere som ønsker gamle kjerringer:))) Det er et faktum.

Anonymkode: cf37b...a03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.6.2019 den 21.17, AnonymBruker skrev:

Samme her. 44 og har en på 25. 

Anonymkode: e9499...293

Han må være mindre begavet, eller desperat 😂😂😂

Anonymkode: cf37b...a03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xfs367

Ingenting moralsk galt med det, men syns hele cougar-greia bærer preg av å være en sånn typisk pinlig pop-kulturell greie som spesielt kvinner har en tendens til å hive seg på, hvor man tror man beviser et eller annet poeng fordi man ikke helt har forstått hvordan ting henger sammen. Som sagt ikke noe galt med det, men jeg putter det i samme bås som spåing, veganisme og big is beautiful.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig. Bare tapere som ønsker gamle kjerringer:))) Det er et faktum.

Anonymkode: cf37b...a03

Måten du uttrykker deg på, er nok til å bevise for meg at du er en taper, uten respekt for kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...