Gå til innhold

Er så sykt kåt for tiden🙈


barbent

Anbefalte innlegg

Blir helt sprø jeg😣

Føler ikke jeg får kåtheten ut av kroppen, onanerer flere ganger daglig med flere orgasmer i slengen.

Har ikke hatt sex på lenge, mulig dette har noe med saken å gjøre

Hadde bare vært så deilig å kjenne kåtheten slippe taket skikkelig visst dere forstår.

Blir rett og slett litt frustrert, vet ikke helt hva jeg vil med innlegget heller😂

Følte bare for å lufte min frustrasjon 😊

 

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du er kåt på deg selv, jeg🥰

Anonymkode: c2485...0e1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, barbent skrev:

Blir helt sprø jeg😣

Føler ikke jeg får kåtheten ut av kroppen, onanerer flere ganger daglig med flere orgasmer i slengen.

Har ikke hatt sex på lenge, mulig dette har noe med saken å gjøre

Hadde bare vært så deilig å kjenne kåtheten slippe taket skikkelig visst dere forstår.

Blir rett og slett litt frustrert, vet ikke helt hva jeg vil med innlegget heller😂

Følte bare for å lufte min frustrasjon 😊

 

 

 

Hjelper det ikke med flere orgasmer etter hverandre heller? Jeg har det sånn, men etter noen heftige orgasmer, roer kåtheten seg etpar dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, barbent skrev:

Blir helt sprø jeg😣

Føler ikke jeg får kåtheten ut av kroppen, onanerer flere ganger daglig med flere orgasmer i slengen.

Har ikke hatt sex på lenge, mulig dette har noe med saken å gjøre

Hadde bare vært så deilig å kjenne kåtheten slippe taket skikkelig visst dere forstår.

Blir rett og slett litt frustrert, vet ikke helt hva jeg vil med innlegget heller😂

Følte bare for å lufte min frustrasjon 😊

 

 

 

Vet akkurat hvordan du har det. Men som dame burde jo dette være en grei deal å få fikset?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, barbent skrev:

Føler ikke jeg får kåtheten ut av kroppen, onanerer flere ganger daglig med flere orgasmer i slengen.

Velkommen i klubben! Har selv det deilige "problemet" Jeg synes det er så himmelsk godt å høre at kvinner som deg, kan nyte flere orgasmer etter hverandre flere ganger om dagen. Du har mest sannsynlig et godt syn på seksualitet, god fantasi, ser lett "bilder" inni hodet ditt som også gjør deg sprengkåt, det er det jeg kaller "lett antennelig" For meg skal sikkert ikke mere enn 10-15 sekund, før jeg kjenner det reiser seg der nede. Og da blir det fort en sånn "short-time på meg selv, tar kanskje 1 minutt bare, og det er da de råeste "bildene" som hjelper meg😈

Hvorfor vi går rundt og er kåt hele tiden er for meg et mysterium, selv om jeg prøver å la være å bli kåt, dukker jo disse fantasiene opp ut i det blå, og noen ganger jeg treffer kvinner, dukker jo de jævla bildene opp om hvordan jeg skulle tilfredstilt henne, fått henne til å eksplodere i orgasme. Lurer mye på om det er fordi jeg har en så enorm omsorg i meg, jeg vil jo at kvinnene skal ha det best mulig...

Men å få kåtheten ut av kroppen er ikke enkelt, tror det hjelper lite å knulle det fra seg, da må man ha maraton knulling, altså knulle over flere timer. Har selv prøvd det, men kåtheten forsvant bare i to dager og like kåt igjen. Jeg mener så fremt det ikke går ut over noen andre, så er det bare å la det stå til, for hvem sier nei til flere hærlige orgasmer daglig? Det største problemet er at man blir meget våt av å være så kåt hele tiden, vurderer snart å gå med Tena-Lady når jeg er hjemme😅

Men dere kvinner og menn, har dere lagt merke til at dere er spesielt kåt når det begynner å nærme seg full og ny-måne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en god grunn man tilrettelegger familie. Det er nåå tiden er inne for at du skal bli mor.... Men du bruker din feil akkurat nå. 

Kvinner er totalt forvirret av alt som skjer rundt dem, og klarer ikke plassere seg selv mitt i dette. 

 

Anonymkode: 0925d...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som sliter med å bli kåt lurer på hva hemmeligheten er.. 

Anonymkode: b2776...939

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også kåt hele tiden! Har en kjæreste, men han er i utlandet i noen måneder. Holder på å bli gal! Tenker på sex HELE TIDEN! 

Anonymkode: ae24b...643

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bare å skaffe seg en elsker eller noe? Er jo rimelig enkelt å få seg et ligg om man vil... 

Anonymkode: b6b24...32d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også sånn,har og hatt sex med en person en del ganger i det siste ,men siden det er en jeg virkelig vil ha og fantaserer om så er det nok bare han som kan stoppe den kåtheten akkurat nå..Veldig kjedelig og frustrerende ..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

😊så gøy å høre flere fortelle om kåtheten😊vet jo at jeg ikke er alene om å ha det slik, men godt å høre dere andre også fortelle.Jeg kjenner det bare dirrer i kjønnet og trangen til å onanere er bare ubeskrivelig stor🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, barbent skrev:

😊så gøy å høre flere fortelle om kåtheten😊vet jo at jeg ikke er alene om å ha det slik, men godt å høre dere andre også fortelle.Jeg kjenner det bare dirrer i kjønnet og trangen til å onanere er bare ubeskrivelig stor🙈

Jeg har lest i andre tråder også at du onanerer andre plasser enn hjemme. Innbiller meg å ha lest en plass at du har gjort det på fly og restauranter også, mulig jeg tar feil da, du er uansett en rå dame😘

Anonymkode: c2485...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest i andre tråder også at du onanerer andre plasser enn hjemme. Innbiller meg å ha lest en plass at du har gjort det på fly og restauranter også, mulig jeg tar feil da, du er uansett en rå dame😘

Anonymkode: c2485...0e1

Evt mann …..

Anonymkode: ab0b5...9e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Evt mann …..

Anonymkode: ab0b5...9e7

@barbent er definitivt ingen mann. Hun er en usedvanlig flott bruker på dette forumet. 

Anonymkode: c2485...0e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få deg en jobb som innebærer mye stress, så dabber sexhungeren automatisk 

Anonymkode: 18f28...a17

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes sexavenningsklinikker. Som behandler med gode resultater. 

Anonymkode: 3b969...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, men det hjelper jo å kose seg selv også. Er bare at det har blitt litt for mye av det i det siste for min del, haha.. Sånn er det når man er for stygg til å få god sex. :P Sex kan jeg få selv om jeg er stygg men sex med kvalitet.... Noooope. 

Anonymkode: aec13...4b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...