Gå til innhold

Gutta; hvordan ser deres drømmedame ut!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Synes alltid dere menn maser om naturlig pene kvinner uten masse sminke. Disse to har jo ansiktet FULT av sminke. 

 

Anonymkode: c149c...f6e

Ser at jeg ikke fikk med bilde av hun andre Photoshopa. 

Anonymkode: c149c...f6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11.6.2019 den 22.38, AnonymBruker skrev:

Du høres fin ut, har vel ingen problem med å finne en type.

Hvis jeg skulle velge fritt i fantasiens verden er vel 160 og 50 kg ganske nærme drømmestørrelse på ei dame. 

Anonymkode: aed4b...29b

Der har du meg 😄 yes! visste jeg var perfekt

Anonymkode: 524bd...926

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Synes alltid dere menn maser om naturlig pene kvinner uten masse sminke. Disse to har jo ansiktet FULT av sminke. 

 

Anonymkode: c149c...f6e

Jo, men Ingvild har jeg også sett uten sminke. Hun er dama uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2019 den 22.38, AnonymBruker skrev:

Du høres fin ut, har vel ingen problem med å finne en type.

Hvis jeg skulle velge fritt i fantasiens verden er vel 160 og 50 kg ganske nærme drømmestørrelse på ei dame. 

Anonymkode: aed4b...29b

Hvor høy er du selv da? Tipper det varierer veldig etter hvor høy/lav mannen selv er. 

Anonymkode: c149c...f6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Man er ikke petit når man er 172.

Anonymkode: c149c...f6e

Jo, det kan man være, vil jeg påstå. Hun har en naturlig "smal" kropp. Smale hofter og skuldre.

Anonymkode: 0cbf5...543

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det kan man være, vil jeg påstå. Hun har en naturlig "smal" kropp. Smale hofter og skuldre.

Anonymkode: 0cbf5...543

Nei da er hun naturlig tynn, høy og har androgyn kroppsform. Ikke petit. 

Anonymkode: c149c...f6e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja. Mellom 160 og 175. Hvis hun er 160, så veier hun maks rundt 45 kg. Hvis hun er 175, så veier hun maks rundt 55 kg. 

Hun  være vestlig eller øst-asiatisk, da teller jeg ikke med Spania, Portugal, øst Europa, USA og visse andre land som "vestlig". For øst-Asia teller jeg bare med Japan, Korea og visse deler av Kina. 

Anonymkode: 7f706...4bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja. Mellom 160 og 175. Hvis hun er 160, så veier hun maks rundt 45 kg. Hvis hun er 175, så veier hun maks rundt 55 kg. 

Hun  være vestlig eller øst-asiatisk, da teller jeg ikke med Spania, Portugal, øst Europa, USA og visse andre land som "vestlig". For øst-Asia teller jeg bare med Japan, Korea og visse deler av Kina. 

Anonymkode: 7f706...4bb

175 og maks 55 kg? Er du her for å provosere? Det er en svært tynn person uten noe som helst muskler, hofter, rumpe og pupper i alle fall.. 

Anonymkode: 9a627...cae

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

175 og maks 55 kg? Er du her for å provosere? Det er en svært tynn person uten noe som helst muskler, hofter, rumpe og pupper i alle fall.. 

Anonymkode: 9a627...cae

https://www.mybodygallery.com/search.html?gender=female&height=175&age=any&weight=54&pantSize=any&shirtSize=any&bodytype=

Alle disse damene er 175 cm høye og veier 54 kg. Det ser annerledes ut på alle.

Anonymkode: 7bb95...676

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.mybodygallery.com/search.html?gender=female&height=175&age=any&weight=54&pantSize=any&shirtSize=any&bodytype=

Alle disse damene er 175 cm høye og veier 54 kg. Det ser annerledes ut på alle.

Anonymkode: 7bb95...676

Jeg tror ikke på at de kraftigste av disse veier såpass lite. De tynneste og daffeste, ja.

Bare tenker på hvor tynn jeg var når jeg på 173 ammet barnet mitt, hadde ikke trent på en stund og var nede på 58 kg. Storesøster er lav og veldig petit, hun er 167 og veier 55 kilo for øyeblikket.. 

Anonymkode: 9a627...cae

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke på at de kraftigste av disse veier såpass lite. De tynneste og daffeste, ja.

Bare tenker på hvor tynn jeg var når jeg på 173 ammet barnet mitt, hadde ikke trent på en stund og var nede på 58 kg. Storesøster er lav og veldig petit, hun er 167 og veier 55 kilo for øyeblikket.. 

Anonymkode: 9a627...cae

Vekten ser annerledes ut på alle. Det er ikke slik at alle som er 175 og veier 55 kg er likens! At du var supertynn når du var på lignende vekt betyr ikke at andre er like tynn som det du var!

Anonymkode: 7bb95...676

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vekten ser annerledes ut på alle. Det er ikke slik at alle som er 175 og veier 55 kg er likens! At du var supertynn når du var på lignende vekt betyr ikke at andre er like tynn som det du var!

Anonymkode: 7bb95...676

Da har vel jeg og søsteren min et blytungt skjellet, for all del 🙂

Anonymkode: 9a627...cae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker said:

175 og maks 55 kg? Er du her for å provosere? Det er en svært tynn person uten noe som helst muskler, hofter, rumpe og pupper i alle fall.. 

Anonymkode: 9a627...cae

Provosere? Spørsmålet var hva jeg ser etter som drømmeutseende. Jeg svarte ærlig. Søk f.eks. Sooyoung, Taeyeon, Sowon, Yerin, Eunha, så kan du se kvinner som er både sunne og veldig lette. 

Hvis dama er 175 og 65 kg, så er jeg ikke interessert. Da er hun enten feit eller altfor kraftig. Det tenner jeg ikke på. 

Anonymkode: 7f706...4bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Provosere? Spørsmålet var hva jeg ser etter som drømmeutseende. Jeg svarte ærlig. Søk f.eks. Sooyoung, Taeyeon, Sowon, Yerin, Eunha, så kan du se kvinner som er både sunne og veldig lette. 

Hvis dama er 175 og 65 kg, så er jeg ikke interessert. Da er hun enten feit eller altfor kraftig. Det tenner jeg ikke på. 

Anonymkode: 7f706...4bb

Hva i alle dager.

Anonymkode: 2399f...1e3

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hva i alle dager.

Anonymkode: 2399f...1e3

Okei, så når trådstarter spør et ganske ekstremt spørsmål, så er ikke ekstreme svar ok? Drømmedame er faktisk noe ganske spesielt. Ikke hva som helst faller inn i den kategorien.

 

Anonymkode: 7f706...4bb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jade Pettyjohn i Deadwood-filmen. Wow.

Anonymkode: 3176a...0ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12.6.2019 den 14.07, AnonymBruker skrev:

61rzaav9gzL._SL1050_.jpg

Anonymkode: dcb65...a33

Personlig synes jeg den ryggen fremstår så tynn og lang at det ikke blir noe mer enn midt på treet sexy🙄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2019 den 22.41, AnonymBruker skrev:

er 170 og 71 kg er bælfeit jeg da🙄  altså seriøst. Hvorfor bry seg om hva menn synes?? 

Anonymkode: c08cb...a22

Høres helt perfekt ut😊👍🏻

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.6.2019 den 16.42, AnonymBruker skrev:

«Drømmedama» liker seg selv slik hun er, uansett vekt og høyde 😊

en lubben dame kan være supersexy, det kan også en tynn.

men foretrekker personlig de med litt former.

Anonymkode: 466c8...a3a

Kunne ikke sagt det bedre selv! 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.6.2019 den 10.01, mjaus skrev:

image.png.771e209755c8ae1f56d9ec29beae09d7.png

samme dama bare uredigert. pen er hun ja virkelig fin dame, men du ser stor forskjell fra hvordan kroppen hennes på bilde er i forhold til videoen. Så NEI  bare fordi folk sier det er photoshoppa så er man ikke sjalue. De som ikke ser det er blinde! 

170 cm og 55kg. 

Anonymkode: dcb65...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...