Gå til innhold

Gutta; hvordan ser deres drømmedame ut!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ, er pæreform og korte bein perfekt?

Anonymkode: 40a2e...a18

Og ingen navle? 😂

Anonymkode: 2b93d...a51

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og ingen navle? 😂

Anonymkode: 2b93d...a51

Ryggrad mener du vel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, wintergirl skrev:

Men alle menn syter over å ikke få en sånn instababes

Du klager over at alle menn generaliserer.. Vel du gjorde det akkurat selv😂😂 Jeg vil overhodet ikke ha sånne "instababes" hvis det er jenter med duckface du sikter til.. 

Anonymkode: 90134...4fe

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du klager over at alle menn generaliserer.. Vel du gjorde det akkurat selv😂😂 Jeg vil overhodet ikke ha sånne "instababes" hvis det er jenter med duckface du sikter til.. 

Anonymkode: 90134...4fe

Jeg tok tilbake. Skjønte vel ikke den du🤣🤣🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ, er pæreform og korte bein perfekt?

Anonymkode: 40a2e...a18

Slutt å være sjalu. Hun var dritdeilig. Akkurat sånn kropp dama mi har.😍

Anonymkode: 90134...4fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, wintergirl skrev:

Jeg tok tilbake. Skjønte vel ikke den du🤣🤣🤣

Jo jeg skjønte at du var ute etter å kverrulere.. Men hva en fyr sier betyr ikke det samme som at alle menn er enige med han, så er ikke noe behov for å "ta igjen"😅

Anonymkode: 90134...4fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo jeg skjønte at du var ute etter å kverrulere.. Men hva en fyr sier betyr ikke det samme som at alle menn er enige med han, så er ikke noe behov for å "ta igjen"😅

Anonymkode: 90134...4fe

Kverulere? Er vel egentlig en fyr som begynte å kverulere her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iskra(på Instagram)! Kunne ønske jeg hadde den kroppen! Og summers von hesse, slapp i fisken, men en sinnsyk selvtillit! Det må være sexy🤩 jeg tror mitt syn på en sexy kvinnekropp er veldig annerledes enn hva de fleste menn syns!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

Ryggrad mener du vel?

?? Navlen er der, armen skjuler den. Kroppen er ikke noe helt utenomjordisk. Jeg digger kroppen hennes, slik noen digger kropper med det jeg synes er 30kg for mye. Uten at jeg skriker Photoshop av den grunn. I og med at nesten alle bilder er Photoshoppa. Så rull inn hengepuppene. Denne kroppssjalusien er usmakelig, for dere blir så forbaska såre og sure med en gong det kommer en skikkelig deilig jente. 

Anonymkode: dcb65...a33

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

?? Navlen er der, armen skjuler den. Kroppen er ikke noe helt utenomjordisk. Jeg digger kroppen hennes, slik noen digger kropper med det jeg synes er 30kg for mye. Uten at jeg skriker Photoshop av den grunn. I og med at nesten alle bilder er Photoshoppa. Så rull inn hengepuppene. Denne kroppssjalusien er usmakelig, for dere blir så forbaska såre og sure med en gong det kommer en skikkelig deilig jente. 

Anonymkode: dcb65...a33

Du vet det er menn som kritiserte her? Men ellers jeg  enig. Det hylles når det er en kraftig dame. For det er jo så viktig å elske den man er, men jaggu så er ikke de så mye bedre med sine kommentarer på andres kropper. Pæreform og korte ben f.eks, som en nevnte. Hva hjelper det damer som har pæreform og korte ben å få sånne stikk? Dama er flott hun,selv om bildet er noe redigert så elsker jeg også fasongen hennes. Akkurat sånn har ikke jeg noe i mot å se ut. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å være sjalu. Hun var dritdeilig. Akkurat sånn kropp dama mi har.😍

Anonymkode: 90134...4fe

Jeg er ikke sjalu. Jeg foretrekker en veltrent timeglassfigur og glimt i øyet foran en anemisk, kjedelig og smått utrent pæreform. Så der er vi nok uenige.

Anonymkode: 40a2e...a18

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To geiter og ei høne er nok for meg! sier hun i tillegg: mææ æ æ æ! ...er jeg solgt😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wildfig

Ts, det er helt umulig å svare på hvordan en drømmekroppen ser ut! Jeg tror ikke menn vet det selv engang. Men for å si det slik, jeg får mye mer oppmerksomhet nå, med en travel utrent mammakropp, enn jeg gjorde som veltrent 20 åring. Kommer det av min avslappede holdning, eller at jeg kanskje virker mindre skummel å ta kontakt med/mer oppnåelig? 

Poenget er at du må jobbe med din egen selvfølelse, ikke hva andre måtte mene 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke sjalu. Jeg foretrekker en veltrent timeglassfigur og glimt i øyet foran en anemisk, kjedelig og smått utrent pæreform. Så der er vi nok uenige.

Anonymkode: 40a2e...a18

Er det rart folk har kroppskomplekser når tilogmed folk skal rakke ned på ei flott jente som har kropp som er uppnåelig for de fleste, ikke engang er godt nok. Er du dame eller mann? Kan love deg at de aller fleste menn hadde vært i candyshop om dama så sånn ut. 

Anonymkode: 90134...4fe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det rart folk har kroppskomplekser når tilogmed folk skal rakke ned på ei flott jente som har kropp som er uppnåelig for de fleste, ikke engang er godt nok. Er du dame eller mann? Kan love deg at de aller fleste menn hadde vært i candyshop om dama så sånn ut. 

Anonymkode: 90134...4fe

Den er oppnåelig for de fleste med litt innsats. Desverre er det i ordet innsats de fleste feiler og ikke kroppen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 11.6.2019 den 22.19, AnonymBruker skrev:

Hey! 

Hvor mye skal egentlig en jente veie?? Sånn liker dere gutter/blir dere tent av jenter som er syltynne med skikkelig trente kropper, eller mer normale kropper med former?

jeg veier 63kg og er 171 centimeter høy og er mer trent enn resten av befolkningen med litt former.... men føler meg utrolig tjukk hvertdall når jeg veide 10kg mindre forrige sommer! Så hva er best? Meg som 171 cm høy og 53kg, eller meg som 63kg og 171 cm høy? Litt (veldig) nervøs for sommerkroppen....

Anonymkode: 8fcd7...2e1

Jeg har ikke en drømme dame! Når jeg ser hende,så ved jeg det🙂 Hvis man lige præcis ved hvad man vil ha,så er det jo bare en drøm og ikke virkelighed. Ingen kan leve op til forventninger fra en anden,men det er synd for den anden,som virkelig ved at den person har fundet sin! Der er ikke noget som er bedst! Hvad er en sommerkrop?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk,så synes jeg at i kvinder skulle skamme jer, at i tænker sådan! Det er destruktivt og alle bliver dumpet,både mænd og kvinder! Vær sig selv og skuespil og alt det der med krop,sminke,operationer,synes jeg bare er latterligt. en naturlig kvinde,ingen makeup,ingen skuespil,bare er sig selv,charme,humor,sin egen mening,sige fra og ved hvad hun vil ha,det slår alt det andet👍Nyd livet og stop alt det pis😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ikke interessant å vite hvordan en drømmedame ser ut for en kvinne? 

Fordi dette bare handler om din egen usikkerhet? I så fall finner du ikke løsningen/svaret her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎6‎/‎12‎/‎2019 at 2:02 PM, AnonymBruker said:

Tenk på meg 177 og 65 kg. Er vel sett på som en mann jeg da.

Flotte greier..

Anonymkode: f2492...f90

Omtrent som hun her da, med andre ord?  Jepp, kjempemandig... :P

Bilderesultat for taylor swift

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...