Gå til innhold

Danmarks tidligere statsministeren: – Det svenskene driver med er ren galskap


Aragorn ll Elessar

Anbefalte innlegg

– Svenskene har gått helt av hengslene
Rasmussen har mye å mene om söta bror, og som dansk snakker han gjerne fra levra. I hans hjemland er det vanlig med en tøff debatt, og ganske brutale karakteristikker. I Sverige har imidlertid medier blitt beskyldt for å begrave saker de ikke ønsket ut i offentligheten.


– Noe helt annet. Hva synes du om svenskene og den politiske utviklingen der?

Anders Fogh Rasmussen ler høyt, og lenge, før han samler seg.

– Svenskene har gått av hengslene med politisk korrekthet. Det er ren galskap. De har valgt en farlig strategi ved å isolere Sverigedemokraterna. Vi gjorde det motsatte i Danmark med Dansk Folkeparti. Min tanke er å inkludere alle demokratiske krefter inn i forhandlinger og inkludere dem. Dermed blir de mer ansvarlige og parlamentariske partier. Det har vi sett i både Danmark og Norge. Det svenskene gjør er helt feil, sier han.

https://www.nettavisen.no/okonomi/danmarks-tidligere-statsministeren--det-svenskene-driver-med-er-ren-galskap/3423696569.html

Jeg må si meg enig med Rasmussen

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ogs] enig med ham. Svenskene har valgt feil vei på mange områder egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer aldri noe godt utav å holde ting hemmelig for folket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. La de få en sjangse til å vise hvor udugelige de er, slik vi gjorde med FrP. Det er den beste løsningen i det lange løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.6.2019 den 9.29, Stonegiant skrev:

Helt enig. La de få en sjangse til å vise hvor udugelige de er, slik vi gjorde med FrP. Det er den beste løsningen i det lange løp.

Nå har jo FrP ført til bedring i Norge, så denne udugeligheten er nok noe du innbiller deg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, Husholdning1 said:

Nå har jo FrP ført til bedring i Norge, så denne udugeligheten er nok noe du innbiller deg :)

Er du morsom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Stonegiant skrev:

Er du morsom?

Jeg er kjempemorsom. Ser likevel ikke at det er relevant her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...