Gå til innhold

Briller - hvor er dere fornøyde?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Coop Extra. De dyreste der er hakket bedre enn Nille-briller.

Anonymkode: 7fee4...78f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Minlillelykke said:

I følge loven skal det ikke brukes pga optikken i glassene kan forvrenge bildet. Som jeg skrev over er jeg fortiden i utlandet, og lenken jeg pleier å bruke for å vise dokumentasjon ligger på pc hjemme. Jeg legger det ut når jeg er hjemme igjen i løpet av helgen. 

🤣🤣🤣

Anonymkode: 7fee4...78f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se lenken om billige briller.. finner ingenting om det på lovdata i alle fall 🙄

Anonymkode: 0b9cc...49c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Gleder meg til å se lenken om billige briller.. finner ingenting om det på lovdata i alle fall 🙄

Anonymkode: 0b9cc...49c

Det er en styrkegrense for når man må bruke briller eller linser som sjåfør - tror det er 1. Billigbriller skal ha VELDIG stor forvrengning før man ser så dårlig med dem at det er like ille som å bruke briller med såpass feil styrke.

Anonymkode: 7fee4...78f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Molde er jeg godt fornøyd med Specsavers. 2 for 1 på barnebriller = alltid et par i reserve ved tryning fra turnstang eller feilheading av fotball 👍Servicen er mer enn bra nok, og prisene er mer enn overkommelige.

Anonymkode: 184a9...5f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Gleder meg til å se lenken om billige briller.. finner ingenting om det på lovdata i alle fall 🙄

Anonymkode: 0b9cc...49c

Jeg og. Fant noen artikler som påsto noe lignende, men om dette er sant må det stor informasjonskampanje på gang.

Anonymkode: a8228...c30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gleder meg til å se lenken om billige briller.. finner ingenting om det på lovdata i alle fall 🙄

Anonymkode: 0b9cc...49c

Aldri hørt om denne ¨loven¨, -hadde høyeste helsekrav på førerkortet, -måtte levere helseattest jevnlig. 

Venter i spenning jeg og... Holder ikke pusten da...

a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2019 den 21.12, AnonymBruker skrev:

Fant ikke lenken nå fordi jeg er utenlands og mye annet dukker opp. Men skal finne den for deg.

OK, Så om jeg består synstest hos LEGE, -helseattest for hardeste førerkortklasse I Norge, vdr. helsekrav, 

-og Utryknings-POLITIETS ¨grøfte-test¨ -les. Leser Reg. nummer \ bil-skilt på gitt avstand med ¨billig-briller¨

-så gjør jeg noe krimminelt hvis JEG KJØRER BIL MED DE... Serr... Stakkars AKTOR, -Som møter meg på tinghuset...

Hen bør ha med seg ekstra Skjørt \ Bukse... kommer til å trenge det, etter att jeg kler hen Naken ...

Edit... VET E.U. har kommet med forslag til nye synskrav vdr. førerkort, -trodde norge hadde søkt unntak jeg. ...

-Og nytt for meg med ¨forbud¨ om billige briller... 

a.

Endret av Sliten&kjørt51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...