Gå til innhold

Har du brukt vaginaen din til å oppnå fordeler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja forsåvidt. Ikke før penger eller noe slikt, men for å holde kjærester fornøyde. 

Anonymkode: 0f5f8...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men for å holde kjærester fornøyde. 

Anonymkode: 0f5f8...da8

Er det ikke derfor vi har sex 50% av gangene... 

Anonymkode: c9faf...cff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det ikke derfor vi har sex 50% av gangene... 

Anonymkode: c9faf...cff

Er ikke slik i mitt nåværende forhold. Men jo, har vært mye av det tidligere ja 

Anonymkode: 0f5f8...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, faktisk. Tør du ikke innrømme hvordan du har brukt den?

Anonymkode: 768c9...4d1

Nå er det jo ikke vaginaen alene man evt har brukt for å oppnå fordeler, som regel.

Din spørsmålsformulering innebærer at man har tilbudt KUN vaginaen til disposisjon. Da tror jeg de fleste  som evt har vart «ja» til dette ikke har svart korrekt.

Hersketeknikken din med å skulle påføre meg skam ved å ikke tørre å innrømme hva jeg brukt vaginaen til er for dum til å fortjene svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Elseby13 skrev:

Ja jeg brukte den på å få ut barna mine.

Dette er i såfall mitt svar også på et idiotisk spørsmål.

Om kvinner har brukt sin seksualitet for å oppnå fordeler er det jo ikke spurt om her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har aldri prostituert meg, hvis det er den egentlige meningen med spørsmålet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner ingen innkludert mine jeg har hatt som ikke har smisket seg til diverse ved å spille på sex.Dere kan vel være ærlige her!!

Anonymkode: 47127...b27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste jenter har gjort det i mere eller mindre grad en eller annen gang.😅 Har iallefall observert mange jenter som har brukt seksualiteten og utfordrene antrekk for å få det som de vil.

Anonymkode: 4fe86...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Kvinner har bare en naturgave som fungerer nærmest uavhengig av fri vilje. De aller fleste kvinner har seksuell utstråling. Om de benytter den bevisst eller ikke spiller bare en liten rolle, den virker uansett, på en mann. Naturen viser igjen sin storhet ved å utjevne det skjeve styrkeforholdet, mellom den fysisk sterkere mannen, og kvinnen.

Skjønner at ts ønsker å provosere fram noen historier, som det helt sikkert finnes mange av, men kvinner er stort sett bare kvinner,.Om dørene åpner seg av seg selv, så tenker de aller fleste at der hadde de flaks, ofte uten å gå noe dypere enn det. Kanskje, jeg er jo ikke kvinne selv. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...