Gå til innhold

Dere med veldig lange kjønnslepper har dere fått oralsex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aune sand er det deg? 

Anonymkode: 063af...0c4

:hoho:

Anonymkode: cc56b...8e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aune sand er det deg? 

Anonymkode: 063af...0c4

Moroklumpen. Vi har nok felles bekjente, men hvem har ikke det i lille Norge.

Det er jordbær sesong nå om dagen og champagnen står på kjøl. Kvinner står på alle fire i hagen og vi menn blir harde som ei fjøl.

Ha en flott sesong.

Anonymkode: 8ab17...7a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Elizabeth89 skrev:

Du får Google litt, så ser du. Du er helt normal🙂

Takk. Skal prøve det. 

Anonymkode: 4327a...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Elizabeth89 skrev:

Takk 😘

Kan mer sammeligne dette enn de som er lagt ut her før. Ønske hadde vært å hatt mindre, men.,,

Anonymkode: 4327a...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt å slikke og leke med lange kjønnslepper. Heller det enn korte, det blir litt for jentunge for meg.

 

Hilsen mann

Anonymkode: 58545...1b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har både skikkelig bollemus og lange indre kjønnslepper. Nå skal det sies at jeg har hatt samme partner i 8 år, men har da levd livet før det. 

Har ikke hørt en mann nekte å gå ned på meg pga mine kjønnslepper. Om han har tenkt noe annet, vet jeg ikke. 

Det blir det samme som å nekte en mann sex eller oralsex fordi han har for liten tiss. Men vi vet jo ikke hvordan det vil funke før man han prøvd. Faktisk hatt best sex med de som har mindre penis. 

Så hurra for bollemus, lange/store kjønnslepper, liten tiss og oralsex! 

Dont judge the book by its cover. 

Anonymkode: d8aff...e25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker veldig godt å slikke og leke med lange kjønnslepper. Heller det enn korte, det blir litt for jentunge for meg.

 

Hilsen mann

Anonymkode: 58545...1b9

Jentunge? De er da like forskjellige nedentil som voksne. Noen har lange kjønnslepper, noen har små. 

Anonymkode: 0927b...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jentunge? De er da like forskjellige nedentil som voksne. Noen har lange kjønnslepper, noen har små. 

Anonymkode: 0927b...14d

Ikke mat trollet, det er så mye rare utsagn om små kjønnslepper. 50% av fullvoksne kvinner har små indre kjønnslepper, og ingen hersketeknikk kan endre det.

«De med små lepper har mindre følelse» som jeg så over her 😂 ja, jeg er jammen glad jeg ikke har mer følelse der nede, for da hadde det blitt så følsomt at sex ble vondt. 

Anonymkode: d5152...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke mat trollet, det er så mye rare utsagn om små kjønnslepper. 50% av fullvoksne kvinner har små indre kjønnslepper, og ingen hersketeknikk kan endre det.

«De med små lepper har mindre følelse» som jeg så over her 😂 ja, jeg er jammen glad jeg ikke har mer følelse der nede, for da hadde det blitt så følsomt at sex ble vondt. 

Anonymkode: d5152...06c

Ja, jeg å har både liten klitt og små indre kjønnslepper, jeg å kunne ikke hatt sex hvis jeg hadde hatt mer følelser der nede. Jeg kommer på 20 sekunder om jeg vil ig veldig intenst. Det er jo ikke kjønnsleppene som avgjør hvor følsom man er 🤣 tror de har misforstått, man jan miste følelser om man operere de mindre fordi det kan gå utover nervene i hele område, men ikke om man har naturlig små. 

Anonymkode: 0927b...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/11/2019 at 1:15 AM, AnonymBruker said:

Hvis ikke de ytre er utafor skjeden tror jeg det ville sett meget rart ut...

Anonymkode: db3d4...cd8

Ha ha. Antar at hun mente hennes små kjønnslepper (labia minora) er lengre enn hennes labia majora (store kjønnslepper).

Selvfølgelig er de fleste kvinners store kjønnslepper utenfor skjeden.

 

Og det er da helt normalt. Hvis noen har snudd i døra av å møte kjønnslepper, så har det mer med rare forventninger å gjøre. Med mindre det var noe grovt å utsette på hygienen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2019 den 1.06, AnonymBruker skrev:

Her virker det som de menn jeg har vært med unngår det. 3 stk. 

Er det vanlig? 

Anonymkode: 4327a...d35

Vet ikke hva som er vanlig, men det ville ikke spilt noen rolle for meg. M

Anonymkode: 56083...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...